Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Формування мовленнєвих умінь і слухо-вимовних навичок.

Лекція 4

Мутагени.

Мутагени– це чинники, які здатні проникати в соматичні або зародкові клітини живих організмів і викликати мутації.

· Фізичні мутагенні чинники: всі види іонізуючого випромінювання, ультрафіолетове проміння, високі та низькі температури;

· Хімічні мутагенні чинники: природні неорганічні сполуки, солі важких металів, пестициди, харчові добавки, полімери, лікарські препарати.

· Біологічні мутагенні чинники: віруси, бактерії, гормони, антибіотики.

 

Комутагени – токсичні речовини, які безпосередньо не спричинюють мутацій, але суттєво змінюють вплив мутагенних чинників фізичної, хімічної та біологічної природи.

Антимутагени– біологічно активні речовини, введення яких у клітину перешкоджає дії мутагенів: цистеїн, цистин, гістамін, серотонін, гліцерин

 

 

Мета:

- набути декларативних знань про суть процесу засвоєння фонетичного матеріалу, етапи формування артикуляційної та інтонаційної навички та систему вправ;

- спрямувати студентів на творчій пошук під час практичної діяльності у школі.

Література:

Ø Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. кол. авторів під кер. С.Ю.Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. – 328 с. (стор.105-116)

Ø Вишневський О.І., Діяльність учнів на уроці іноземної мови. - К.: Радянська школа, 1989

План:

1.Навчання фонетики.

а)Критерії відбору фонетичного мінімуму

б)Вимоги до вимови учнів

в)Основна мета у навчанні фонетики.

2.Класифікація звуків ІМ. Прийоми пояснення, корекції звуків.

3.Основні етапи формування фонетичних навичок.

а)Вправи на рецепцію звуків.

б)Вправи на репродукцію звуків.

Завдання для студентів:

- вивчити базову термінологію з теми;

- конкретизувати знання про зміст навчання фонетики в початковій школі;

- набути уявлення про шкільний фонетичний мінімум;

- набути уявлення про одиниці навчання фонетичного матеріалу;

- конкретизувати знання про етапи формування артикуляційної й інтонаційної навичок;

- конкретизувати знання про вправи для навчання фонетики.

 

Понятійний апарат:

мета навчання фонетичного матеріалу

звук, фонетичний мінімум

фонематичність, швидкість

апроксимована вимова

аналітико-імітативний метод

слухо-вимовні, ритміко-інтонаційні навички

вправи на рецепцію/репродукцію звуків

І. Основою будь-якої мови є звук. Усі види мовленнєвої діяльності базуються на звуках. Оволодіння усним мовленням та читанням уголос неможливе без стійких слухо-вимовних та ритміко-інтонаційних навичок. Навчання фонетичного матеріалу передбачає оволодіння учнями всіма звуками і звукосполученнями виучуваної іноземної мови, наголосом та основними інтонаційними моделями (інтонемами) найбільш поширених типів простих і складних речень.

а) Існує декілька критеріїв відбору фонетичного мінімуму:

:

б) Вимоги до вимови


Читайте також:

  1. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  2. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  3. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  4. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  5. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  6. Алгоритм формування статутного фонду банку
  7. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  8. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  9. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аналіз руху та ефективності формування грошових потоків
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 961

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мутагени. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.