МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Формування мовленнєвих умінь і слухо-вимовних навичок.Лекція 4 Мутагени. Мутагени– це чинники, які здатні проникати в соматичні або зародкові клітини живих організмів і викликати мутації. · Фізичні мутагенні чинники: всі види іонізуючого випромінювання, ультрафіолетове проміння, високі та низькі температури; · Хімічні мутагенні чинники: природні неорганічні сполуки, солі важких металів, пестициди, харчові добавки, полімери, лікарські препарати. · Біологічні мутагенні чинники: віруси, бактерії, гормони, антибіотики.
Комутагени – токсичні речовини, які безпосередньо не спричинюють мутацій, але суттєво змінюють вплив мутагенних чинників фізичної, хімічної та біологічної природи. Антимутагени– біологічно активні речовини, введення яких у клітину перешкоджає дії мутагенів: цистеїн, цистин, гістамін, серотонін, гліцерин
Мета: - набути декларативних знань про суть процесу засвоєння фонетичного матеріалу, етапи формування артикуляційної та інтонаційної навички та систему вправ; - спрямувати студентів на творчій пошук під час практичної діяльності у школі. Література: Ø Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. кол. авторів під кер. С.Ю.Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. – 328 с. (стор.105-116) Ø Вишневський О.І., Діяльність учнів на уроці іноземної мови. - К.: Радянська школа, 1989 План: 1.Навчання фонетики. а)Критерії відбору фонетичного мінімуму б)Вимоги до вимови учнів в)Основна мета у навчанні фонетики. 2.Класифікація звуків ІМ. Прийоми пояснення, корекції звуків. 3.Основні етапи формування фонетичних навичок. а)Вправи на рецепцію звуків. б)Вправи на репродукцію звуків. Завдання для студентів: - вивчити базову термінологію з теми; - конкретизувати знання про зміст навчання фонетики в початковій школі; - набути уявлення про шкільний фонетичний мінімум; - набути уявлення про одиниці навчання фонетичного матеріалу; - конкретизувати знання про етапи формування артикуляційної й інтонаційної навичок; - конкретизувати знання про вправи для навчання фонетики.
Понятійний апарат: мета навчання фонетичного матеріалу звук, фонетичний мінімум фонематичність, швидкість апроксимована вимова аналітико-імітативний метод слухо-вимовні, ритміко-інтонаційні навички вправи на рецепцію/репродукцію звуків І. Основою будь-якої мови є звук. Усі види мовленнєвої діяльності базуються на звуках. Оволодіння усним мовленням та читанням уголос неможливе без стійких слухо-вимовних та ритміко-інтонаційних навичок. Навчання фонетичного матеріалу передбачає оволодіння учнями всіма звуками і звукосполученнями виучуваної іноземної мови, наголосом та основними інтонаційними моделями (інтонемами) найбільш поширених типів простих і складних речень. а) Існує декілька критеріїв відбору фонетичного мінімуму: :
б) Вимоги до вимови Читайте також:
|
||||||||
|