МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціальний принцип, що адаптує спрямованість освіти.Принцип корекційно-компенсуючої спрямованості навчання і виховання. Принцип педагогічного оптимізму. Принципи спеціальної корекційно-педагогічної діяльності Він тісно пов'язаний з принципом гуманістичного виховання і передбачає визнання права кожної людини, незалежно від його особливостей та обмежених можливостей життєдіяльності, бути включеним в освітній процес. Він обумовлений рівнем сучасного наукового і практичного знання про можливості осіб з особливими освітніми потребами та про педагогічних можливостях реабілітації дітей та дорослих з порушеннями в розвитку. Даний принцип передбачає корекційно-компенсуючу спрямованість освіти, тобто забезпечення таким особам корекції і компенсації відхилень у розвитку з метою соціальної адаптації. 2. Принцип єдності діагностики і корекції розвитку. Корекційно-педагогічний процес вимагає постійного контролю за динамікою і ефективністю виконання корекції-онних програм. Діагностичне обстеження дітей з різними порушеннями дає педагогу об'єктивну картину рівня розвитку дітей, наявних у них відхилень у розвитку і дозволяє визначити педагогічний прогноз, шляхи послідовної корекції відхилень і гармонізації особистості. 3. Принцип ранньої педагогічної допомоги. Сучасна спеціальна педагогіка передбачає ранню діагностику порушень у розвитку дитини і своєчасну організацію та проведення цілеспрямованої корекційно-педагогічної допомоги, починаючи з перших місяців і протягом усього життя людини. Рання корекція засобами арт-педагогікі дозволяє запобігти негативні тенденції розвитку дітей раннього віку, що мають різні порушення, і знизити рівень їх соціального недостатності. Даний принцип передбачає побудову освітнього процесу на основі максимального використання збережених аналізаторів, функцій і систем організму, «у відповідності зі специфікою природи недоліку розвитку», тобто утворення і розвиток дитини з обмеженими можливостями в умовах арт-педагогіки повинно будуватися відповідно до їх специфічними природними можливостями і на їх основі. Корекційно-компенсує-ющая спрямованість освіти засобами артпедагогікі забезпечується спеціальними технологіями, що використовуються в освітньому процесі, і відображена у змісті, методах, різних організаційних формах. Дотримуючись даного принципу, арт-педагогіка дозволяє подолати «соціальне випадання» і сформувати психологічну підготовленість вихованця до життя в навколишньому соціокультурному середовищі (Є. В. Назарова). Розробляється система корекційно-педагогічної та психологічної роботи засобами мистецтва, в руслі якої вихованець з обмеженими можливостями засвоює той обсяг соціокультурних норм і правил поведінки, що необхідний йому для участі в соціальному житті. Спираючись на підлягаючі зберіганню можливості дитини, педагог розвиває вищі психічні функції, забезпечує стійку мотивацію спілкування в процесі навчання і створює умови для оволодіння дитиною навичками соціальної поведінки. Читайте також:
|
||||||||
|