МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПР – займається вивченням, аналізом та розробкою механізмів діяльності громадських комунікаційних зв’язків.
. Точки застосування ПР: · створення іміджу політичних діячів (Дж. Кеннеді, Р.Ніксон, Г.Коль, Кваснєвський, Тоні Блер, Папа Римський, Ющенко (проповідник), Тимошенко (революціонерка)); · створення іміджу зірок естради, театру, кіно; · створення позитивного іміджу армії, поліції, церкви. (часи директорства ФБР Гувером – створення серіалів, коміксів, радіопередач – ідеалізування образу ФБР); · ПР – невід’ємна частина роботи з клієнтами (банківська і трастова діяльність); · управління кризовими ситуаціями.
Основні напрями ПР Державний Політичний Бізнесовий Кризовий
1.2 Основи ПР: 1. Формування філософії діяльності фірми (заради чого створена, які потрібні суспільству послуги, напряму не пов’язані з отриманням прибутку, може дати і т.д.). 2. Спиратись на національний менталітет та психологічні особливості суспільства. (Робота по підтримці зв'язків з громадськістю повинна базуватися на національному менталітеті, соціальних дослідженнях, ідеологічній схемі впливу на масову свідомість. Вона відмінна від реклами і не може оцінюватися конкретними комерційними результатами. ПР — це забезпечення добробуту фірми як в найближчому, так і у далекому майбутньому.) 3. Позитивне відношення до світу і суспільства. (Персонал фірми повинен усвідомлювати, що лише при добрих стосунках з навколишнім середовищем, при сприятливій громадській думці можна досягти максимуму реалізації комерційних цілей.) 4. Підпорядковуватись суспільству. Основні принципи ПР: · Говорити про себе правду і тільки правду. (Але не мається на увазі що треба говорити всю правду. Важливо вміти відокремлювати що саме можна публікувати, а що категорично неможливо). · Шукати зв’язок із сьогоденням, вміти самостійно цей зв’язок прораховувати та реалізовувати. · Не бути помітними та набридливими. · Відслідковувати інтереси та стиль подачі матеріалів усіх журналістів, які спеціалізуються в області підготовки матеріалів в системі ПР. Основні цілі ПР: Генеральна ціль ПР — формування ситуації успіху фірми в суспільстві. 1. Позиціювання об’єкта ПР (створення та підтримання зрозумілого, позитивного іміджу). 2. Підвищення іміджу (після позиціювання можна перейти до підвищення іміджу використовуючи показники іміджу і розставляючи їх за ступенем значущості) 3. Антиреклама (тобто – зниження іміджу. Ціль антиреклами — зменшити приток клієнтів в тому випадку, якщо фірма не в змозі всіх задовольнити, а ображати не хоче. В цьому випадку треба пояснити клієнтам існуючі проблеми). 4. Відбудова від конкурентів — це комбінація підвищення одного іміджу при знижені іншого (або позиціювання свого об’єкта ПР на фоні конкурентів). Відбудова може бути явною або прихованою (наприклад, навіщо пити погану каву, якщо можна пити хороший чай). 5. Контрреклама — поновлення ненавмисно зниженого іміджу. Опровергнення неякісної (неетичної, неправдивої) реклами конкурентів. Контрреклама розповсюджується з ціллю уникнення негативних наслідків недоброякісної реклами, усунення протиріч. Контрреклама обов’язково повинна вийти вчасно, тільки тоді вона ефективна. Приклади контр реклами: Якесь АТ, що виробляє специфічний товар, стало жертвою недобросовісної реклами недругів, що почали в ЗМІ кампанію по поширенню чуток про втрату цим АТ ринків свого товару. Заходи контрреклами послідували негайно: • у ЗМІ була опублікована інформація про напрями і об'єми постачань товару за останній рік; • організовано декілька інтерв'ю з керівниками підприємств-споживачів; • у пресі опублікована інформація про заходи після добродійності і заходи по захисту довкілля і спонсоруванню будівництва очисних споруд. І все стало на своє місце. 6. Вивчення впливу зовнішнього середовища на діяльність фірми (відстеження змін в державній політиці, міжнародних відносинах, суспільній думці, настроях мас—потенційних користувачів. Дослідження демографічних, культурно-етнічних та ін. факторів. Подолання бар’єру недовіри до фірми та її продукції шляхом впливу на стереотипи та свідомість людей. Пошук, вивчення і виявлення спонсорів та інвесторів) Основні форми ПР: · прес-конференції для журналістів; · підготовка і розповсюдження прес-релізів в ЗМІ; · некомерційні статті в пресі; · телепередачі, радіорепортажі; · суспільна і благодійна діяльність; · ювілейні та святкові акції: річні звіти про “добрі справи”; · “контакти зверху”; · проведення масових акцій не за профілем діяльності фірми (спорт, культура, лотерея, наука и др.); · відношення зі ЗМІ та ін. Спеціалісти в області ПР нараховують сотні заходів які включені в ПР. Зрозуміло, що кожна фірма, кожний суб’єкт комерційної діяльності обирає ти з них які можуть бути виконані найбільш професійно і з часом принесуть велику користь. Заходи ПР, які проводить фірма, повинні бути не тільки зовнішні, а і внутрішні. Направленні на створення позитивної обстановки в колективі, формування людяних відносин, неформальної атмосфери, яка сприяє дружнім відносинам в колективі. Створення сучасних інтер’єрів, підтягнуті, уважні співробітники – все це елементи фірмового стилю і іміджу, вплив яких на суспільство дуже великий. 1.3 Схема діяльності заходів ПР: зацікавити, викликати інтерес => зняти напругу та недовіру => ініціювати бажання => підштовхнути до бажаних дій. 1. Відмінність ПР від суміжних понять: реклама, маркетинг, пропаганда, журналістика.
ПР І РЕКЛАМА.
ПР І МАРКЕТИНГ ПР використовується у будь-якій точці маркетингової стратегії – ім’я товару, упаковка, дослідження, визначення ціни, продаж, дистрибуція (представлення, продаж) і після продажні послуги.
Маркетинг – продає якійсь продукт організації; ПР – продає саму організацію.
ПР І ПРОПАГАНДА Пропаганда наближена до ПР особливо в кризові періоди (війни).
Два типи пропаганди: м’яка – прямо і опосередковано пов’язана з ПР та жорстка – має суттєві відмінності (використовується в тоталітарних державах). А саме:
ПР І ЖУРНАЛІСТИКА
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|