МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Українська народна приказкаРис. 4.5. Форми конкуренції Типові випадки співвідношення попиту і пропозиції Рис. 4.3. Ціна ринкової рівноваги 1. Пропозиція перевищує попит.
2. Попит перевищує пропозицію.
3. Попит дорівнює пропозиції
Рис. 4.4. Типові випадки співвідношення попиту і пропозиції
ІІІ. Питання для перевірки виконання домашнього завдання 1. Що таке ринок? Які умови його виникнення та характерні риси? 2. Які види ринків Ви можете назвати? 3. Що таке ринковий механізм, які його складові елементи? 4. Охарактеризуйте попит і пропозицію. Що таке кон'юнктура ринку? 5. Як формується ринкова ціна? Які функції вона виконує? Назвіть основні види цін. 6. Що таке конкуренція? Які види конкуренції ви знаєте? 7. Як впливає монополія на ринкову конкуренцію? 8. Які ви знаєте моделі ринкової економіки? Охарактеризуйте соціально ринкове господарство. 9. У чому особливості формування соціально орієнтованої економіки України? Задачі для розв’язку по даній темі 1. Зобразіть криві попиту і пропозиції на морозиво, визначте ціну рівноваги за даними в таблиці та охарактеризуйте стан ринку при ціні 1,2 грн. та 0,6 грн. 2. Попит описує функція Qd = 5 – p ? а пропозицію – Qs = 2p – 1 . Визначте рівноважну ціну та обсяг рівноваги. 3. Функція попиту для деякого товарного ринку має вигляд Qd = 12 – p , а функція пропозиції – Qs = 3p - 4 . Яка ситуація складеться на ринку, якщо уряд запровадить: а) мінімальну ціну р1=3; б) максимальну ціну р2=2. 4. Функція попиту на товар представлена рівнянням Qd = 400 – P , а функція пропозиції - Qs = 4P – 50 . Визначити: а) параметри точки рівноваги; б) розміри дефіциту чи надлишку, якщо держава встановлює ціну на даний товар, що дорівнює: 1) 85 грн.; 2) 100 грн. 5. За даними таблиці побудуйте криві попиту і пропозиції та визначте рівноважні ціни і кількість. Що буде характерним для цього ринку – надлишок чи дефіцит, якщо ціна на цей товар – 30 грн.
ІV. Питання для перевірки виконання самостійної роботи студентів 1. Які визначення грошей існують в економічній літературі? Наведіть, на ваш погляд, найбільш ґрунтовне. 2. Охарактеризуйте основні функції грошей. 3. Що являють собою паперові гроші? 4. Які особливості грошового обігу за умов монетарної системи? 5. Що таке грошова система, які типи грошових систем ви можете назвати? 6. Як визначається цінність сучасних грошей? 7. Що таке готівкові і безготівкові гроші та їх види? Задачі для розв’язку на повторення 1. Визначте кількість грошей, необхідних для обігу, коли відомі такі дані: сума цін товарів, які потрібно реалізувати, – 200 млрд. грн.; сума цін товарів, проданих у кредит, – 20 млрд. грн.; платежі, за які настав строк оплати, – 10 млрд. грн.; сума платежів, які взаємно зараховані, – 30 млрд. грн.; число обігу однойменної грошової одиниці – 10. 2. Визначте швидкість обігу грошей, якщо кількість грошей в обігу становить 5млн. грн.; рівень середньої ціни - 1,5; сукупний випуск продукції — 8 млн. фізичних одиниць. Як зміниться швидкість обігу грошей, якщо кількість грошей зменшиться у 2 рази? 3. Підрахуйте суму цін товарів, якщо сума цін товарів, проданих у кредит – 9600 млн. грн.; сума платежів по боргових зобов’язаннях – 800 млн. грн.; сума платежів, що взаємно погашаються – 5000 млн. грн.; середнє число оборотів грошей – 6; для обігу необхідно грошей на суму 3500 млн. грн. Для розв’язання використовуйте формули:
,де М — кількість грошей або їх пропонування; Q — фізичний обсяг товарів і послуг; Р — середня ціна, за якою продається кожен товар; V — швидкість обігу грошей протягом року. Тема: підприємство в аграрній сфері Немає поганої землі, є погані господарі.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|