Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення порядку черги фаз трифазної системи

 

Для визначення правильності порядку черги фаз у трифазних мережах користуються спеціальними приладами – фазопокажчиками. Якщо при короткочасному підключенні до трифазної мережі диск приладу обертається за годиною стрілкою, то черга фаз А, В, С вірна; навпаки – невірна.

Розташування фаз трифазної мережі можна перевірити за допомогою схеми, яка складається з ламп розжарювання і конденсатора. Для цього дві лампи розжарювання, які мають однакові потужності і розраховані на однакову напругу, з’єднують з конденсатором у зірку (рис. 1.55, а).

 

 

 

При підключенні такої схеми до трифазної мережі одна з ламп світиться яскраво, а друга темно. Яскраво буде горіти лампа, включена у фазу, яка відстає від тої, в яку включений конденсатор. Так, якщо конденсатор включений у фазу А, то яскраво загориться лампа включена у фазу В, тьмяно – у фазу С.

У схемі конденсатор можна замінити котушкою, яка має великий індуктивний опір (рис. 1.55, б), наприклад, електричним дроселем. При підключенні такої схеми до трифазної мережі, із за того, що у колі (фазі) з конденсатором кут зсуву фаз між струмом і напругою становить jС = -90°, а у колі (фазі) з котушкою індуктивності, де jL » 90°, спостерігається зворотній ефект. Так, при включенні котушки індуктивності, як у попередньому випадку конденсатора, у фазу А трифазної мережі, лампа, яка включена у фазу В буде світитись тьмяно, а у фазу С – яскраво.

 

2.8. Питання для самоперевірки за розділом “Трифазні електричні кола”

 

1. Яку трифазну електричну систему називають симетричною, врівноваженою, зв’язаною?

2. Що називають фазою у багатофазній електричній системі?

3. Який вид з’єднання називають у зірку (у трикутник)?

4. Чому дорівнює співвідношення між лінійними та фазними напругами зірки (трикутника) джерела?

5. Чому дорівнює співвідношення між лінійними та фазними струмами зірки (трикутника) джерела?

6. Чому дорівнює співвідношення між лінійними та фазними напругами зірки споживача при рівнорозподіленому навантаженні фаз?

7. Чому дорівнює співвідношення між лінійними та фазними струмами трикутника споживача при рівнорозподіленому навантаженні фаз?

8. Від чого і як залежить співвідношення між лінійними та фазними напругами зірки споживача при нерівнорозподіленому навантаженні фаз?

9. Від чого і як залежить співвідношення між лінійними та фазними струмами трикутника споживача при нерівнорозподіленому навантаженні фаз?

10. Якому виду з’єднання фаз споживача (у зірку чи трикутник) і чому доцільно віддати перевагу у разу можливості застосування будь-якого з них?

11. Як впливає опір лінійних проводів на потужність фаз зірки (трикутника) споживача?

12. Як і якими приладами вимірюють лінійні та фазні струми зірки (трикутника) споживача?

13. Як і якими приладами вимірюють лінійні та фазні напруги зірки (трикутника) споживача?

14. Як і якими приладами вимірюють активну потужність у фазах зірки (трикутника) споживача?

15. Як і якими приладами визначають порядок чергування фаз у трифазній системі?


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. Філогенез кровоносної системи
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. POS-системи
  12. RLC-фільтр четвертого порядку




Переглядів: 1646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимірювання електричних величин трифазної системи | Природа та суспільство.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.172 сек.