МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок надання населенню інформації про наявність загрози або виникнення надзвичайних ситуацій. Правила поведінки та способи дій в умовах НС.СИТУАЦІЙ. ГОСПОДАРЮВАННЯ ПІД ЧАС НАДЗВИЧАЙНИХ ТЕМА7. УПРАВЛІННЯ СИЛАМИ ТА ЗАСОБАМИ ОГ ПІД ЧАС НС. ЛЕКЦІЯ 9.УПРАВЛІННЯ СИЛАМИ ТА ЗАСОБАМИ ОБ’ЄКТІВ Загроза виникнення надзвичайної ситуаціїбудь-якого класу чи рівня – це реальна загроза для життя і здоров’я людей, загроза порушення нормальних умов їхнього життя і діяльності або ж значних матеріальних витрат. Завданням безпеки життєдіяльності як галузі науково-практичної діяльності є захист здоров’я та життя людини і середовища її проживання від небезпек, а також розробка і реалізація відповідних засобів та заходів щодо створення і підтримки здорових та безпечних умов життя і діяльності людини. Виконання цього завдання особливо гостро стоїть під час загрози виникнення та при виникненні надзвичайних ситуацій. У розділі, присвяченому управлінню ризиком, показано, що порядок пріоритетів при розробці будь-якого проекту потребує того, щоб вже на перших стадіях розробки продукту або системи в проект були включені елементи, що виключають небезпеку. Якщо виявлено, що небезпеки неможливо уникнути повністю, необхідно знизити ймовірність ризику до припустимого рівня шляхом вибору відповідного рішення. Саме під час загрози виникнення та при виникненні надзвичайних ситуацій з усією очевидністю проявляється необхідність своєчасного отримання інформації про наявність загрози або виникнення НС. Центральні та місцеві органи виконавчої влади, виконавчі органи, зобов’язанінадавати населенню через засоби масової інформації оперативну і достовірну інформацію про стан захисту населення і територій від НС техногенного та природного характеру, про виникнення НС, методи і способи їх захисту та вживання заходів щодо забезпечення безпеки [38]. Порядок і надання населенню інформації про наявність загрози або виникнення НС забезпечуються шляхом: а) завчасного створення і підтримки в постійній готовності загальнодержавної і територіальних автоматизованих систем централізованого оповіщення населення; б) організаційно-технічного з’єднання територіальних систем централізованого оповіщення, і систем оповіщення на об’єктах господарювання; в) завчасного створення та організаційно-технічного з’єднання з системами спостереження і контролю постійно діючих локальних систем оповіщення та інформування населення в зонах можливого катастрофічного затоплення, районах розміщення радіаційних і хімічних підприємств, інших об’єктів підвищеної небезпеки; г) централізованого використання загальнодержавних і галузевих систем зв’язку, радіопровідного, телевізійного оповіщення та інших технічних мереж, засобів передачі інформації. Особливо важливого значення набуває зв’язок і надання інформації в надзвичайних умовах мирного часу, коли виникають великі промислові аварії, катастрофи, стихійні лиха, коли в лічені хвилини необхідно віддати розпорядження на рятування людей та організувати оповіщення населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації. Управліннядіями органів управління, силами і засобами об’єктів господарювання під час НС здійснюєтьсяз місць постійного розміщення, а у разі необхідності із заміських, запасних і рухомих пунктів управління. Органи управління з НС можуть працювати залежно від обставин, у повному або скороченому складі, в різних режимах. Сутність і особливість оперативного управління за умов виникнення НС полягає в наступному порядку: 1) приводяться у готовність і переводяться на цілодобове спостереження пости радіаційно-хімічного спостереження(РХС); 2) штаб цивільної оборони та з надзвичайних ситуацій об’єкта координує роботу управлінь, відділів і служб об’єкта щодо матеріально-технічного забезпечення сил та заходів; 3) приводяться у готовність всі наявні сховища, і які потребують їх додаткової герметизації; 4) у разі необхідності проводиться відселення працівників і службовців об’єкта господарювання; 5) здійснюється (у разі необхідності) висування додаткових сил у райони аварій, катастроф. Відповідальність за організацію зв’язку несутьначальники управлінь з НС, відповідні керівники об’єктів зв’язку. Система зв’язку –це організаційно-технічне об’єднання сил і засобів зв’язку, що використовуються для обміну інформацією в системі органів управління силами і засобами, об’єктами господарювання під час НС, яка будується за принципом широкого використання державних і відомчих мереж зв’язку. За рахунок державної мережі зв’язку проводиться більш як 90-95% службових переговорів. Відомча мережа зв’язку складає приблизно 30% від державної. Радіозасоби,які використовуються в системі управління у державній мережі поділяютьсяна рухомі і стаціонарні. До рухомих радіозасобів належать переносні радіостанції(Р-822, Р-105М, Р-108М, Р-107,Карат,Кактус, сучасні мобільні вітчизняні та імпортні радіостанції, які встановлюються на автомобілях, літаках і вертольотах). Стаціонарні радіозасоби встановлюються для постійної роботи. Основні типи радіоприймачів: Р-311, Р-326, Р-310М та нового покоління. Електросирена Ф-40забезпечує озвучення території в радіусі 300-700 м. Встановлюється на найвищих будинках на рівні не менше 25 м. Електросирена С-28встановлюється в шумних цехах, промислових підприємствах.
Читайте також:
|
||||||||
|