Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок опрацювання навчальних питань

Порядок опрацювання навчальних питань

1. Організація цивільної оборони в Україні.

- визначення поняття «надзвичайна ситуація»;

- визначення цивільної оборони України;

- завдання ЦО України;

- система ЦО України;

- керівництво ЦО України;

- органи Управління ЦО;

- єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру в Україні (­СЗРНС).

2. Режими функціонування єдиної системи захисту.

- режими функціонування єдиної системи захисту;

- особливості режиму повсякденної діяльності;

- особливості режиму підвищеної діяльності;

- особливості режиму надзвичайної ситуації;

- особливості режиму надзвичайного стану;

- особливості режиму воєнного стану;

- структура єдиної системи захисту.

3. Сутність Єдиної державної систе­ми цивільного захисту населення і територій.

- визначення поняття цивільний захист;

- правова основа цивільного захисту;

- мета ЦЗ;

- - основні принципи на яких базується ЦЗ;

ІІІ. Заключна частина – 10 хв.

Індивідуальна робота

 

Тема 2. “Людина в системі “людина – життєве середовище”.

Заняття 7.

 

Навчальні та виховні цілі:

1. Розкрити фізіологічні особливості організму людини.

2. Розкрити психологічні особливості людини.

3. Виховувати у студентів почуття відповідальності за безумовне й точне виконання вимог керівних документів, що визначають основи безпеки життєдіяльності.

Час: 2 години.

Місце: навчальна аудиторія.

Метод проведення: індивідуальна робота.

Література:

[68, 69, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80]

 

1. Загальне поняття про фізіологічні системи та психіку людини.

- Дайте визначення, що таке організм людини

- Дайте визначення, що таке психіка людини

- Які резерви має організм людини та коротко охарактеризуйте їх

2. Фізіологічні особливості організму людини.

- Структура і властивості сенсорної системи людини.

- Характеристика основних аналізаторів, що забезпечують безпеку життєдіяльності.

- Значення нервової системи в життєдіяльності людини.

- Загальне уявлення про обмін речовин та енергії.

- Роль біоритмів у забезпеченні життєдіяльності людини.

3. Психологічні особливості людини.

- Психічні процеси.

- Психічні стани.

- Психічні властивості.

4. Медико-бiологiчнi та соцiальнi проблеми здоров'я.

- Ocнoвнi визначення здоров'я.

- Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища.

- Вплив негативних чинників на здоров'я людини.

 

Тема 5. “Основи цивільної оборони та цивільного захисту в Україні”.

Заняття 6

 

Навчальні та виховні цілі:

1. Вивчити порядок організації цивільної оборони та цивільного захисту в Україні.

Час: 2 годин.

Місце: навчальна аудиторія.

Метод проведення: індивідуальна робота.

 

Література:

[2, 27, 28, 29, 30, 39, 43, 47, 48, 49, 50, 54, 57, 58, 59, 62, 63]


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. The peace – порядок
  4. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Аналіз опрацювання помилок
  7. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  8. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  9. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  10. База оподаткування, ставки податку та порядок обчислення.
  11. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  12. Вивчення питань пожежної безпеки працівниками.




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техногенне середовище. | Тема 2. Господарське законодавство.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.