МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Порядок опрацювання навчальних питаньПорядок опрацювання навчальних питань 1. Організація цивільної оборони в Україні. - визначення поняття «надзвичайна ситуація»; - визначення цивільної оборони України; - завдання ЦО України; - система ЦО України; - керівництво ЦО України; - органи Управління ЦО; - єдина державна система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру в Україні (СЗРНС). 2. Режими функціонування єдиної системи захисту. - режими функціонування єдиної системи захисту; - особливості режиму повсякденної діяльності; - особливості режиму підвищеної діяльності; - особливості режиму надзвичайної ситуації; - особливості режиму надзвичайного стану; - особливості режиму воєнного стану; - структура єдиної системи захисту. 3. Сутність Єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій. - визначення поняття цивільний захист; - правова основа цивільного захисту; - мета ЦЗ; - - основні принципи на яких базується ЦЗ; ІІІ. Заключна частина – 10 хв. Індивідуальна робота
Тема 2. “Людина в системі “людина – життєве середовище”. Заняття 7.
Навчальні та виховні цілі: 1. Розкрити фізіологічні особливості організму людини. 2. Розкрити психологічні особливості людини. 3. Виховувати у студентів почуття відповідальності за безумовне й точне виконання вимог керівних документів, що визначають основи безпеки життєдіяльності. Час: 2 години. Місце: навчальна аудиторія. Метод проведення: індивідуальна робота. Література: [68, 69, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80]
1. Загальне поняття про фізіологічні системи та психіку людини. - Дайте визначення, що таке організм людини - Дайте визначення, що таке психіка людини - Які резерви має організм людини та коротко охарактеризуйте їх 2. Фізіологічні особливості організму людини. - Структура і властивості сенсорної системи людини. - Характеристика основних аналізаторів, що забезпечують безпеку життєдіяльності. - Значення нервової системи в життєдіяльності людини. - Загальне уявлення про обмін речовин та енергії. - Роль біоритмів у забезпеченні життєдіяльності людини. 3. Психологічні особливості людини. - Психічні процеси. - Психічні стани. - Психічні властивості. 4. Медико-бiологiчнi та соцiальнi проблеми здоров'я. - Ocнoвнi визначення здоров'я. - Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища. - Вплив негативних чинників на здоров'я людини.
Тема 5. “Основи цивільної оборони та цивільного захисту в Україні”. Заняття 6
Навчальні та виховні цілі: 1. Вивчити порядок організації цивільної оборони та цивільного захисту в Україні. Час: 2 годин. Місце: навчальна аудиторія. Метод проведення: індивідуальна робота.
Література: [2, 27, 28, 29, 30, 39, 43, 47, 48, 49, 50, 54, 57, 58, 59, 62, 63] Читайте також:
|
||||||||
|