МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Техногенне середовище.Природне середовище. Порядок опрацювання навчальних питань Порядок опрацювання навчальних питань 1. Психологічні особливості людини. - Психічні процеси. - Психічні стани. - Психічні властивості. 2. Медико-бiологiчнi та соцiальнi проблеми здоров'я. - Основні визначення здоров'я. - Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища. - Вплив негативних чинників на здоров'я людини. ІІІ. Заключна частина – 5 хв.
Тема 3. “Небезпеки життєвого середовища”. Заняття 3.
Навчальні та виховні цілі: 1. Розкрити сутність фізичного, хімічного, біологічного соціального чинників небезпек. 2. Розкрити сутність компонентів життєвого середовища людини. 3. Виховувати у студентів почуття відповідальності за безумовне й точне виконання вимог керівних документів, що визначають основи безпеки життєдіяльності. Час: 6 годин. Місце: навчальна аудиторія. Метод проведення: самостійна робота.
Література: [68, 69, 73, 75, 79, 80, 82, 83, 84]
Навчально-методичне забезпечення: Зошити, письмові прилади. Класна дошка, крейда, указка. Навчальні питання і розрахунок часу: I. Вступна частина – 10 хв. Підбір та вивчення літератури. ІІ. Основна частина - 220 хв. - Значення природного середовища в життєдіяльності людини. - Рівновага в природному середовищі. - Поняття «сталого розвитку» і проблеми його реалізації в Україні. - Виробниче та побутове середовище. - 3начення людського чинника в безпеці життєдіяльності людини. - Сучасне урбанізоване середовище. 3. Соціально-політичне середовище. 4. Фізичні чинники небезпек; - Віброакустичні шкідливі чинники - Іонізуючі випромінювання, радіаційна безпека - Електромагнітні поля і випромінювання - Дія електричного струму на організм людини 5. Хімічні чинники небезпек - Загальна характеристика хімічних речовин - Характеристика отруйних речовин 6. Біологічні чинники небезпек - Загальна характеристика біологічних об'єктів - Отруйні рослини - Отруйні тварини - Патогенні організми 7. Психофізіологічні чинники небезпек - Загальне уявлення про психофізіологічні чинники небезпек - Фізична діяльність людини - Розумова діяльність людини - Чинники, що впливають на продуктивність праці - Енергетичні витрати людини в процесі життєдіяльності ІІІ. Заключна частина – 10 хв.
Тема 4 “Небезпеки глобального характеру та надзвичайні ситуації”. Заняття 3. “Надзвичайні ситуації”. Навчальні та виховні цілі: 1. Розкрити сутність фізичного, хімічного, біологічного соціального чинників небезпек. 2. Розкриття суті цих понять дасть можливість студентам усвідомлено підходити до питання особистої безпеки людини та безпеки людей що її оточують, матеріальних і моральних цінностей. Час: 6 годин. Місце: навчальна аудиторія. Метод проведення: самостійна робота.
Література: [68, 69, 72, 73, 75, 78, 79, 84] Навчально-методичне забезпечення: Зошити, письмові прилади. Класна дошка, крейда, указка. Навчальні питання і розрахунок часу: I. Вступна частина – 10 хв. Підбір та вивчення літератури. ІІ. Основна частина - 220 хв. 1. Класифікація надзвичайних ситуацій 2. Визначення рівня надзвичайних ситуацій, регламент подання інформації про їх загрозу або виникнення 3. 3апобігання виникненню надзвичайних ситуацій 4. Організація життєзабезпечення населення в надзвичайних ситуаціях ІІІ. Заключна частина – 10 хв. Тема 5. “Основи цивільної оборони та цивільного захисту в Україні”. Заняття 2
Навчальні та виховні цілі: 1. Вивчити порядок організації цивільної оборони та цивільного захисту в Україні. Час: 8 годин. Місце: навчальна аудиторія. Метод проведення: самостійна робота.
Література: [2, 27, 28, 29, 30, 39, 43, 47, 48, 49, 50, 54, 57, 58, 59, 62, 63] Навчально-методичне забезпечення: Зошити, письмові прилади. Класна дошка, крейда, указка. Навчальні питання і розрахунок часу: I. Вступна частина – 10 хв. Підбір та вивчення літератури. ІІ. Основна частина - 300 хв. Читайте також:
|
||||||||
|