МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетингове середовище.Маркетингове середовище поділяється на п’ять частин: · Фактори, що контролюються підприємством; · Неконтрольовані фактори; · Рівень успіху або невдачі підприємства у досягненні своїх цілей; · Зворотний зв'язок; · Адаптація. Фактори, що контролюються підприємством - це елементи середовища маркетингу, якими управляє вище керівництво або співробітники маркетингових служб підприємства. До факторів, що контролюються вищим керівництвом, належать: · Загальні цілі – завдання, що ставляться вищим керівництвом і виконання яких можна виміряти кількісно. · Сфера діяльності. · Роль маркетингу та інших управлінських дій. · Корпоративна культура – єдина система цінностей, форми і правила діяльності, що передаються співробітником для дотримання. Сфера діяльності визначає: Ø Загальні категорії продукції та послуг; Ø Функції товароруху; Ø Територіальні кордони; Ø Вид володіння; Ø Конкретну діяльність підприємства. До факторів, що регулюються співробітниками служби маркетингу, належать: · Вибір цільових ринків. · Цілі маркетингу. · Організація маркетингу. · Структура системи маркетингу. · Керівництво маркетинговою діяльністю. Неконтрольовані фактори – це елементи середовища маркетингу, які впливають на діяльність фірми і не можуть управлятися вищим керівництвом і співробітниками служби маркетингу. До їх складу належать: · Споживачі, зокрема їх характеристики, між особові впливи, процес прийняття рішень про купівлю, організації споживачів. · Незалежні засоби масової інформації: радіо, телебачення, інформаційні агентства. · Конкуренція, зокрема структура, стратегії маркетингу конкурентів, взаємовідносини в каналах збуту, загальні фактори. · Економіка, зокрема темпи розвитку, витрати, рівень інфляції, рівень безробіття. · Наука і техніка. · Культура. · Уряд і законодавство. · Демографія, зокрема чисельність населення, міграція. Рівень успіху або невдачі підприємства в досягненні загальних цілей залежить від того, наскільки добре воно управляє факторами, що контролюються, і своєчасно враховує дію факторів, що не контролюються, у плані маркетингу. Для налагодження зворотних зв’язків підприємство повинно визначати рівень задоволення потреб споживачів, вивчати тенденції в конкуренції, оцінювати взаємовідносини з урядовими відомствами, спостерігати за станом економіки, вивчати незалежні засоби інформації, аналізувати динаміку збуту і прибутку, вести переговори тощо. На підставі такої інформації підприємство повинно адаптувати свою стратегію до маркетингового середовища, продовжуючи використовувати свої відмінні переваги. Питання для обговорення: 1. Яке з поданих визначень маркетингу ви вважаєте найвдалішим? Чому? 2. Які принципи лежать в основі управління маркетинговою діяльністю підприємства? 3. Які ви знаєте функції маркетингу? Що таке функція? Який існує взаємозв’язок між функціями? 4. У чому полягає суть збутового і маркетингового підходів до управління підприємством? Наведіть приклади. 5. Які із зазначених видів маркетингу знайшли розповсюдження в Україні? Чому? 6. Чиї інтереси і в який спосіб виражають учасники внутрішнього середовища маркетингу? 7. Який вилив зовнішніх (неконтрольованих) факторів на маркетингову діяльність підприємства? 8. Корпоративна культура. Який зміст цього поняття? ТЕМА 3. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ Читайте також:
|
||||||||
|