Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Маркетингове середовище.

Маркетингове середовище поділяється на п’ять частин:

· Фактори, що контролюються підприємством;

· Неконтрольовані фактори;

· Рівень успіху або невдачі підприємства у досягненні своїх цілей;

· Зворотний зв'язок;

· Адаптація.

Фактори, що контролюються підприємством - це елементи середовища маркетингу, якими управляє вище керівництво або співробітники маркетингових служб підприємства.

До факторів, що контролюються вищим керівництвом, належать:

· Загальні цілі – завдання, що ставляться вищим керівництвом і виконання яких можна виміряти кількісно.

· Сфера діяльності.

· Роль маркетингу та інших управлінських дій.

· Корпоративна культура – єдина система цінностей, форми і правила діяльності, що передаються співробітником для дотримання.

Сфера діяльності визначає:

Ø Загальні категорії продукції та послуг;

Ø Функції товароруху;

Ø Територіальні кордони;

Ø Вид володіння;

Ø Конкретну діяльність підприємства.

До факторів, що регулюються співробітниками служби маркетингу, належать:

· Вибір цільових ринків.

· Цілі маркетингу.

· Організація маркетингу.

· Структура системи маркетингу.

· Керівництво маркетинговою діяльністю.

Неконтрольовані фактори – це елементи середовища маркетингу, які впливають на діяльність фірми і не можуть управлятися вищим керівництвом і співробітниками служби маркетингу.

До їх складу належать:

· Споживачі, зокрема їх характеристики, між особові впливи, процес прийняття рішень про купівлю, організації споживачів.

· Незалежні засоби масової інформації: радіо, телебачення, інформаційні агентства.

· Конкуренція, зокрема структура, стратегії маркетингу конкурентів, взаємовідносини в каналах збуту, загальні фактори.

· Економіка, зокрема темпи розвитку, витрати, рівень інфляції, рівень безробіття.

· Наука і техніка.

· Культура.

· Уряд і законодавство.

· Демографія, зокрема чисельність населення, міграція.

Рівень успіху або невдачі підприємства в досягненні загальних цілей залежить від того, наскільки добре воно управляє факторами, що контролюються, і своєчасно враховує дію факторів, що не контролюються, у плані маркетингу.

Для налагодження зворотних зв’язків підприємство повинно визначати рівень задоволення потреб споживачів, вивчати тенденції в конкуренції, оцінювати взаємовідносини з урядовими відомствами, спостерігати за станом економіки, вивчати незалежні засоби інформації, аналізувати динаміку збуту і прибутку, вести переговори тощо.

На підставі такої інформації підприємство повинно адаптувати свою стратегію до маркетингового середовища, продовжуючи використовувати свої відмінні переваги.

Питання для обговорення:

1. Яке з поданих визначень маркетингу ви вважаєте найвдалішим? Чому?

2. Які принципи лежать в основі управління маркетинговою діяльністю підприємства?

3. Які ви знаєте функції маркетингу? Що таке функція? Який існує взаємозв’язок між функціями?

4. У чому полягає суть збутового і маркетингового підходів до управління підприємством? Наведіть приклади.

5. Які із зазначених видів маркетингу знайшли розповсюдження в Україні? Чому?

6. Чиї інтереси і в який спосіб виражають учасники внутрішнього середовища маркетингу?

7. Який вилив зовнішніх (неконтрольованих) факторів на маркетингову діяльність підприємства?

8. Корпоративна культура. Який зміст цього поняття?

ТЕМА 3. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ


Читайте також:

  1. Водне середовище.
  2. Вплив нашого підприємства на навколишнє середовище.
  3. Дія вибуху на навколишнє середовище.
  4. Зростання масштабів виробництва та його вплив на навколишнє середовище.
  5. Маркетингове дослідження
  6. Маркетингове дослідження ринку
  7. Маркетингове дослідження ринку
  8. Маркетингове макросередовище.
  9. Маркетингове мікросередовище.
  10. Маркетингове поняття продукту. Особливості товарів і послуг.
  11. Маркетингове середовище
  12. МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ В ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЯХ




Переглядів: 835

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГУ. | Розроблення та виконання програми маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.