МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Функції урядів.Компетенція урядів, їх правотворчість. Структура урядів. Поняття і види урядів, порядок їх формування. План Лекція № 8. «Уряди зарубіжних країн».
Самостійна робота:
1. Поняття і види урядів, порядок їх формування. Уряд — це колегіальний орган загальної компетенції, що здійснює керівництво виконавчою і розпорядчою (тобто адміністративною) діяльністю в країні. Уряд може мати різні назви: уряд, рада міністрів, кабінет, кабінет міністрів, державна рада тощо. У деяких країнах (США, Бразилія, Мексика) уряд як колегіальний орган відсутній. Міністри, кожен окремо, підпорядковані президентові. Кабінет же, їх всіх об'єднуючий, колегіальним органом не є, оскільки він тільки обговорює питання, але рішень з таких питань не приймає. У останні десятиліття в президентських і президентсько-парламентських республіках все частіше створюються колегіальні органи з обмеженими повноваженнями, які найчастіше мають назву "рада міністрів". Проте фактично керує ними не прем'єр-міністр, а президент. Заполітичним складом уряди бувають: Однопартійні уряди характерні для країн з двопартійною системою. Вони створюються також в президентських республіках і в країнах тоталітарного соціалізму. Коаліційний уряд формується у парламентській республіці або парламентській монархії у випадку, якщо жодна з партій не отримує більшості в парламенті, та на основі попередньої угоди лідерів декількох партій. Безпартійні уряди створюються в тих країнах, де політичні партії заборонені або політичний розвиток ще не призвів до створення політичних партій. Як відзначає В.Є. Чиркін, в кризові моменти, особливо в умовах війни, може бути утворено коаліційний уряд з особливими повноваженнями — уряд національної єдності з широким представництвом різних партій, що беруть на себе відповідальність за керівництво державою. Уряд парламентської меншості формується великою фракцією, що не має більшості в парламенті, коли одна-дві нечисленні партії, що не входять за принциповими міркуваннями або не будучи запрошеними в коаліцію, обіцяють підтримувати уряд голосуванням при вотумі недовіри. Якщо в парламентській республіці або парламентській монархії не вдається сформувати уряд на коаліційній основі, створюється службовий уряд з фахівців. В результаті військових і революційних переворотів нерідко створюється тимчасовий уряд. Він утворюється позапарламентським способом і не базується на конституційних нормах. Читайте також:
|
||||||||
|