Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовні стадії та етапи процесу управління змінами

Найменування стадій і етапів
СТАДІЯ 1. ПІДГОТОВКА
1.1 Визнання необхідності змін керівництвом підприємства
1.2 Проведення комплексної діагностики проблем підприємства із залученням власних і сторонніх фахівців.
1.3 Ухвалення остаточного рішення про необхідність впровадження змін на підприємстві і визначення рівня необхідних змін
1.4 Створення команди управління змінами
1.5 Визначення цілей майбутніх змін і розробка альтернативних варіантів їх здійснення
1.6 Вибір оптимального варіанту (програми) змін і ухвалення остаточного рішення відносно його проектування
1.7 Інформування працівників про намічені перетворення
СТАДІЯ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ
2.1 Розробка детального проекту (плану) стратегічних змін
2.2 Підготовка до впровадження: ознайомлення колективу з розробленим проектом змін, обгрунтування і пошук ресурсів для реалізації даного проекту; розробка графіків впровадження проекту і навчання працівників
2.3 Початок впровадження в діяльність підприємства проекту змін: «пілотування змін», виявлення основних проблем і труднощів, пов'язаних з практичним здійсненням перетворень
2.4 Повномасштабне впровадження запланованих змін з врахуванням усунення проблем, виявлених на етапі «пілотування змін»
СТАДІЯ 3. ОЦІНКА І ЗАКРІПЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
3.1 Оцінка результатів впроваджених змін з точки зору економічної ефективності і соціальних наслідків
3.2 Закріплення попередніх досягнень шляхом подальшого пристосування до змін зовнішнього середовища і уточнення бачення, місії і стратегічних орієнтирів підприємства.

 

Створення команд управління змінами є суттєвою частиною не тільки процесу підготовки змін, але і їх проведення до останнього етапу.

При формуванні команди управління змінами слід обов'язково врахувати два аспекти:

· забезпечити присутність всіх ключових ролей в команді управління змінами

· обгрунтувати джерела залучення працівників в цю команду.

Першочерговим завданням сформованої команди управління змінами є визначення цілей майбутніх змін і розробка альтернативних варіантів їх здійснення.

Плануючи зміни, підприємство повинне визначити пріоритетні цілі, які йому потрібно досягти за допомогою перетворень. У загальному вигляді ці головні (пріоритетні) цілі змін можна розділити на три групи:

· Економічні цілі.

· Розвиток організаційних здібностей (цілі соціальної спрямованості).

· Одночасне фокусування на економічних цілях і розвитку організаційних здібностей.

Детальний опис цих цілей, що допомагає обгрунтувати їх вибір, наведений в табл. 3.2.

Таблиця 3.2.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. IV. План навчального процесу.
  8. Oracle Управління преміальними
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. А. Видання прав актів управління
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Автоматизація процесу призначення IP-адрес




Переглядів: 735

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості стадії впровадження змін та стадії оцінки і закріплення результатів | Характеристика цілей стратегічних змін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.