Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зведений коефіцієнт теплопередачі кузова вагону.

Повітрообмін через огородження кузова.

Огородження кузова вагона не являються абсолютно герметичними,тому на ряду з кондуктивним теплообміном має місце повітрообмін між приміщеннями вагонами та навколишнім середовищем. Процес не організованого природнього повітрообміну між приміщенням вагона і навколишнім середовищем називається фільтрацією. Розрізняють інфільтрація та ексфільтрацію.

Інфільтрація — приток зовнішнього повітря в приміщення вагона через різного роду нещільності в огороджені кузова.

Ексфільтрація витік повітря з вагона в навколишнє середовище через різного роду нещільності в огороджені кузова.

Процес фільтрації викликає додаткові теплові притоки (теплові втрати) та погіршує теплотехнічні якості кузова вагона. Відносне збільшення теплових притоків (теплових втрат) через огородження за рахунок повітропроникності кузова враховує коефіцієнт інфільтрації.

Коефіцієнт інфільтрації визначається з рівняння сумарного теплового потоку через огородження по формулі

ФОРМУЛА

З виразу 3.6 слідує, що β˃1 та його значення залежить від параметрів повітря ззовні та всередині приміщення вагона, температурного режиму від величини витрати інфільтрованого повітря.

Фільтрація повітря через огородження відбувається під дією природніх сил і дією штучних збудників.

Фільтрація повітря через огородження під впливом природніх сил відбувається в результаті різності тисків з двох сторін огородження і гравітаційного тиску. Штучними збудниками являється рух потяга і робота вентиляторів.

В усіх випадках інтенсивність фільтрації визначається різницею тисків з двох сторін огородження та залежить від його повітропроникності.

Основною причиною виникнення різності тисків являється різність температур повітря зовні та всередині приміщення вагона.

Пониження температури повітря в приміщенні вагона викликає зменшення в ньому тиску, що приводить до потоку повітря в вагон, тобто до його інфільтрації. Підвищення температури повітря в приміщенні вагона викликає збільшення в ньому тиску, що приводить до витоку повітря з вагону, тобто до його ексфільтрації.


 

Сумарний тепло-і масообмін між зовнішнім середовищем та вантажним приміщенням вагона оцінює приведений коефіцієнт теплопередачі.

Приведений коефіцієнт теплопередачі кузова вагона визначається за формулою

ФОРМУЛА

Коефіцієнт інфільтрації β, характеризує відносне збільшення теплопритоків у вагон за рахунок проникаючого ззовні атмосферного повітря.

Значення приведеного коефіцієнта теплопередачі Kпр відрізняється від істинного коефіцієнта теплопередачі Kтеп, цей істиний коефіцієнт теплопередачі не враховує теплообмін від фільтрації повітря через нещільності огородження кузова.


 

Питання для самоконтролю.

1. Основні теплотехнічні характеристики кузовів пасажирських та рефрижераторних вагонів.

2. Технологічні показники пасажирських та рефрижераторних вагонів.

3. Формула розрахунку середнього коефіцієнту теплопередачі кузова вагона.

4. Що характеризує локальний коефіцієнт теплопередачі.

5. Формула визначення кількості теплоти, що сприймається зовнішньою поверхнею кузова вагона внаслідок конвективно-променевого теплообміну.

6. Формула визначення кількості теплоти, що передається теплопровідностю від зовнішньої до внутрішньої поверхні огородження кузова.

7. Формула визначення кількості теплоти, що відводиться від внутрішньої поверхні огородження кузова до повітря в вагоні внаслідок коонвективно-променевого теплообміну.

8. Формула розрахунку локального коефіцієнта теплопередачі кузова вагона.

9. Визначення інфільтрації та ексфільтрації повітря.

10. Що враховує коефіцієнт інфільтрації.

11. Формула розрахунку зведеного коефіцієнта теплопередачі.

12. Різниця між зве динним та істинним коефіцієнтом теплопередачі.

 

 


Читайте також:

  1. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  2. А. Фінансові коефіцієнти
  3. А. Фінансові коефіцієнти
  4. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  5. Аналіз фінансових коефіцієнтів.
  6. Безрозмірною характеристикою гідротрансформатора називається залежність коефіцієнтів пропорційності моментів насосного і турбінного коліс від його передаточного відношення.
  7. Біноміальні коефіцієнти
  8. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  9. Визначення коефіцієнта оборотності активів
  10. Визначення коефіцієнта чистого прибутку
  11. Визначення коефіцієнтів рівнянь лінійної регресії для багатофакторної задачі
  12. Визначення коефіцієнтів чотириполюсника за дослідами неробочого ходу та короткого замикання.




Переглядів: 891

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Локальний коефіцієнт теплопередачі. | Роль бухгалтерського обліку в управлінні банком, його види та призначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.