![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають.
В умовахринковихвідносинважливу роль відіграє закон вартості, якийреалізується через механізмиціноутворення, збалансованостіпопиту тапропозиції. Головна риса ринковогоціноутворенняполягає в тому, щоеальнийпроцесформуванняцін тут відбувається не у сферівиробництва,а у сферіреалізаціїпродукції, тобто на ринку. Таким чином, ціна — цеобміннийеквівалентвартостітоварівабопослуг угрошовомувираженні. Установлення ціни на новий товар здійснюється у декілька етапів.
На першому етапі слід визначити цілі ціноутворення, які є похідними від загально фірмових цілей. Розглянемо найбільш поширені з них: - Максимізація поточного прибутку. Оцінюють попит на товар і витрати стосовно різних рівнів цін і відповідних обсягів збуту та обирають ціну, яка забезпечує максимальний поточний прибуток. У такому разі фірма орієнтується на сьогодення і менше уваги приділяє перспективі. - Збільшення частки ринку. Фірма знижує ціни і сподівається, що зростання обсягуполіпшить її позиції на ринку і приведе до збільшення прибутків у майбутньому. - Завоювання лідерства за якістю продукції. Фірма прагне запропонувати ринку найкращий товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково – дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Ця ціль найчастіше встановлюється для інноваційних лікарських засобів. - Забезпечення виживання фірми у складній ринковій ситуації. Труднощі можуть виникнути внаслідок надлишкових потужностей, інтенсивної конкуренції чи змін в уподобаннях споживачів. Щоб забезпечити роботу підприємства і збут продукції, ціни знижують. У такій ситуації виживання важливіше за прибутковість. Доти, доки знижені ціни ще покривають витрати, фірма може деякий час існувати. Однак зрозуміло, що така ціль може бути лише тимчасовою. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|