Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають.

 

В умовахринковихвідносинважливу роль відіграє закон вартості, якийреалізується через механізмиціноутворення, збалансованостіпопиту тапропозиції. Головна риса ринковогоціноутворенняполягає в тому, щоеальнийпроцесформуванняцін тут відбувається не у сферівиробництва,а у сферіреалізаціїпродукції, тобто на ринку.

Таким чином, ціна — цеобміннийеквівалентвартостітоварівабопослуг угрошовомувираженні.

Установлення ціни на новий товар здійснюється у декілька етапів.

 

 

                           
   
Визначення цілей ціноутворення
     
 
   
 
 
 
   
Вибір цінової стратегії
     
 
 
   
Вибір моделі і методу ціноутворення
   
 
 
     
Розрахунок ціни
 

 

 


На першому етапі слід визначити цілі ціноутворення, які є похідними від загально фірмових цілей. Розглянемо найбільш поширені з них:

- Максимізація поточного прибутку. Оцінюють попит на товар і витрати стосовно різних рівнів цін і відповідних обсягів збуту та обирають ціну, яка забезпечує максимальний поточний прибуток. У такому разі фірма орієнтується на сьогодення і менше уваги приділяє перспективі.

- Збільшення частки ринку. Фірма знижує ціни і сподівається, що зростання обсягуполіпшить її позиції на ринку і приведе до збільшення прибутків у майбутньому.

- Завоювання лідерства за якістю продукції. Фірма прагне запропонувати ринку найкращий товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково – дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Ця ціль найчастіше встановлюється для інноваційних лікарських засобів.

- Забезпечення виживання фірми у складній ринковій ситуації. Труднощі можуть виникнути внаслідок надлишкових потужностей, інтенсивної конкуренції чи змін в уподобаннях споживачів. Щоб забезпечити роботу підприємства і збут продукції, ціни знижують. У такій ситуації виживання важливіше за прибутковість. Доти, доки знижені ціни ще покривають витрати, фірма може деякий час існувати. Однак зрозуміло, що така ціль може бути лише тимчасовою.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Активний характер соціальної політики.
  3. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  4. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  5. Антиінфляційної політики
  6. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
  7. Боротьба укр. селянства проти політики “воєнного комунізму”. Н. Махно.
  8. Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
  9. Важливою складовою економічної політики 60-х рр. була реалізація програми “нових рубежів” президента Дж. Кенеді.
  10. Варіанти проведення промислової політики для України
  11. Вектори зовнішньої політики США
  12. Взаємозалежність суб'єктів світової економіки — об'єктивна передумова координації економічної політики




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції, класифікація та структура цін. | Аналіз факторів, що впливають на цінову політику.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.