Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Моделі конфліктних ситуацій

Цілі діючих осіб конфлікту

 

Діючі особи конфлікту Цілі учасників конфлікту Всі можливі засоби, залучені до процесу, вирішення конфлікту Передбачення поведінки дійових осіб конфлікту; стратегія яка розугрується

 

Таблиця 2.

Аналіз дій зацікавлених осіб

Зацікавлені особи Цілі,які ставлять перед собою зацікавлені особи Приховані цілі Стратегія,яка розігрується зацікавленими особами Інші можливі або бажані стратегії Проноз розвитку конфлікту, поведінки зацікавлених осіб Рекомендації спеціаліста з аналізу конфліктів

 

У конфліктних ситуаціях можуть мати місце такі моделі поведінки учасників конфлікту:

1)гра «Переможений – переможець»;

2)гра «Переможець – переможений»;

3)гра «Переможений – переможений»;

4)гра «Переможець – переможець».

Гра «Переможений – переможець».

Ця модель характерна для учасників конфлікту, які намагаються уникнути його (втеча від конфлікту). Це відбувається через такі причини:

- намагання обґрунтувати свою пасивність. Найчастіше аргументами пасивності є: участь у конфлікті може суттєво ускладнити ситуацію і тому краще змовчати;

- добра воля протилежної сторони. На цю причину роблять ставку в тому випадку, коли надіються, що партнер у конфлікті, не зустрівши спротиву, зупинить свої ворожі демарші;

- значення конфліктів. Конфлікту не надають великого значення, і тому вважають недоцільним через нього порушувати гармонійні відносини, які склалися в інших сферах. Пасивний учасник конфлікту свідомо йде на компроміс, лиш би зберегти попередні зв’яжи в інших сферах.

Яким би не було пояснення, гра «Переможений-переможець» починається. Той, хто відходить від конфлікту, віддає протилежній стороні частину своєї «території». В деяких випадках це достатньо правильна і послідовна політика. Особливо у тому випадку, коли конфліктуючі групи в майбутньому будуть мати мало зустрічей, стикувань. Розрахувались з підприємства, на якому виникла конфліктна ситуація, і перейшли на інше, з доброю роботою таке рішення може здаватися оптимальним при виході з ситуації в конкретних умовах. Однак у більшості випадків від ступання відхід від прямої конфронтації означає просто затягування конфлікту, навіть його загострення. Партнер у конфлікті привикає до поступок і бачить у них підтвердження своєї правоти, ще більше утверджується в своїй правоті, пред’являє все більше претензій і будує (свідомо чи ні) фундамент для своєї позиції «переможця». Той, хто сподівався уникнути конфлікту, стоїть перед проблемою: як необхідно реагувати: спроба відійти від конфлікту найчастіше погіршує ситуацію. Постійний відступ, щоб уникнути конфлікту, призводить до його загострення.


Читайте також:

  1. IV етап. Ситуаційний підхід
  2. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  3. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  4. Аналітичний підбір математичної моделі.
  5. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій
  6. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  7. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  8. Вивчення, розслідування ситуацій, що стосуються порушення прав людини.
  9. Види надзвичайних ситуацій та їх класифікація.
  10. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  11. Види та причини виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру
  12. Використання моделі Хікса – Хансена для оцінки відносної ефективності бюджетно-податкової і кредитно-грошової політики




Переглядів: 1686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи розв’язання конфліктів. | Гра «Переможений-переможений».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.