МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Визначення основних параметрів складівПри проектуванні або виборі типових проектів складу необхідно визначити його основні параметри: місткість, потрібну площу, довжину, ширину, висоту, розміри навантажувально-розвантажувальних фронтів. Параметри складу визначають виходячи з об'єму вантажопереробки складу і режиму роботи вантажного двору. Режим роботи вантажного двору може бути детермінованим (достовірним) або випадковим (недетермінованим). При детермінованому режимі вагони, автомобілі і інші транспортні засоби поступають під вантажні операції приблизно через однакові інтервали часу; кількість вагонів в подачі і час виконання вантажних операцій практично не відхиляються від середнього значення. При випадковому характері роботи час надходження і кількість транспортних засобів в подачі іноді значно відхиляються від середнього значення. В цьому випадку для розрахунку використовують методи теорії масового обслуговування. Розглянемо методику розрахунку параметрів складу при детермінованому режимі роботи. Виходячи з річного об'єму вантажопереробки Qр визначають середньодобовий:
де — коефіцієнт нерівномірності прибуття або відправлення вантажів, який представляє відношення максимального добового об'єму вантажопереробки до середньодобового; для орієнтовних підрахунків може прийматися від 1,1 до 1,4: більше значення для сільськогосподарських вантажів, менше для промислової сировини і продукції. Місткість складу (у тоннах), тобто кількість вантажів, розміщуваних в ньому: , де — тривалість зберігання вантажу на складі, діб (табл. 1); — коефіцієнт складочності, що враховує перевантаження з одного транспортного засобу в інший (для орієнтовних розрахунків Кск= 0,8). Потрібну площу складу (м2) можна визначити методами середніх навантажень і елементарних майданчиків. Метод середніх навантажень звичайно використовують при орієнтовному розрахунку:
де — коефіцієнт, що враховує додаткову площу для проходів, проїздів вантажно-вивантажувальних машин і автомобілів, місць для установки вагів, приміщень прийомоздавачів і т. д., величина встановлюється за проектом; — середнє навантаження на підлогу складу, т/м2. У тих випадках, коли переважають легковагові вантажі або застосовується стелажне зберігання вантажів, площу складу слід визначати з урахуванням навантажень на 1 м2, встановлених проектом. Навантаження на підлогу складу (т/м2)
де — допустима висота укладання вантажу штабелю, м; — об'ємна маса вантажу, т/м3. При штабельному і стелажному зберіганні вантажу для точнішого розрахунку потрібної площі складу застосовується метод елементарних майданчиків. За основу беруться розміри штабелів, стелажів, пакетів і проходи між ними, визначенні умовами штабелювання залежно від вживаних засобів механізації. Площа елементарного майданчика (м2), який багато разів повторюється в складі, з урахуванням проходів і проїздів: , де і — довжина і ширина штабелю, м; і — ширина подовжнього і поперечного проїздів (проходів), м (0,9—1 м для пішохідного руху, 4 м для навантажувачів, не менше 0,7 м між краном і рухомим складом). Загальна площа складу:
де — число елементарних майданчиків (штабелів, стелажів), рівне відношенню загальної місткості складу до місткості штабелю (стелажу) : . Розміри загальної площі надалі уточнюють з урахуванням відповідного планування, розмірів вантажних місць, способів їх укладання і типів навантажувально-розвантажувальних машин і устаткування. На план складу наносять штабель, проходи і проїзди, майданчики для прийому, видачі і сортування вантажів і ін. На головних проїздах повинна бути забезпечена можливість вільного розвороту навантажувачів і інших засобів механізації. Ширина критих складів, критих і відкритих платформ повинна встановлюватися проектом залежно від кількості і роду вантажу, що переробляється, характеру вироблюваних з ним операцій і вживаних засобів механізації і автоматизації і повинна бути не менше 18 м. У експлуатації є склади шириною 12 і 15 м. Довжина складу визначається залежно від необхідної місткості з урахуванням необхідної довжини вантажно-вивантажувального фронту і числа колій шляхом набору секцій. Довжина складу з внутрішнім або зовнішнім розташуванням колій повинна бути не більш 300 м. Типові проекти механізованих складів ангарного типу встановлюють довжину 72, 144, 216 і 288 м. Довжина складу для даного вантажу визначається розподілом площі на ширину складу:
Одержану по цьому розрахунку довжину складів слід зіставити з необхідною довжиною навантажувально-розвантажувального фронту з боку під'їзду залізничних колій і з боку під'їзду автомобілів і прийняти великі значення.
Читайте також:
|
||||||||
|