МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення довжини навантажувально-розвантажувальних фронтівФронтом вантажно-вивантажувальних робіт називають частину складських колій, призначених безпосередньо для навантажування (вивантаження). Розміри фронту визначаються числом вагонів, встановлюваних на корисній довжині складського колії, яка може бути використана для одночасного навантажування (вивантаження) однорідних вантажів. Фронт навантажування (вивантаження) слід відрізнити від фронту подачі, під якою розуміється частина складського колії, використовувана для постановки групи вагонів до початку виконання вантажних операцій. На фронті подачі може бути розміщено більше вагонів, ніж одночасно перероблятися на фронті навантажування (вивантаження). Довжина фронту подачі вагонів: , Довжина вантажно-вивантажувального фронту: , де — середньодобове число вагонів, що поступають на вантажний фронт.
— середнє завантаження вагону, т; — довжина вагону даного типу по осях зчеплення автозчеплень, м; — число подач вагонів; — число змін (перестановок) на вантажному фронті; — подовження вантажного фронту, необхідне для маневрування локомотивними або іншими засобами (орієнтовно 15-25 м).
Для фронту вантажно-вивантажувальних робіт з боку під'їзду автомобілів: , де — фронт, що вимагає одного автомобіля залежно від способу її постановки (уздовж складу, перпендикулярно складу, під кутом 30-45°); — середня тривалість операцій з одним автомобілем (включаючи час на під'їзд до складу і від'їзд), годин; — середнє завантаження нетто одного автомобіля, т; — тривалість роботи вантажного району, ч. Довжину фронту для одного автомобіля визначають по формулах: - при установці машин уздовж складу
- при установці машин перпендикулярно складу
де — довжина автомобіля без причепа або з причепом (4,5-7 м); (4,2-4,4 м); — відстань між автомобілями, що послідовно стоять (4,2¸4,4 м); — ширина автомобіля (2,0¸2,6 м); — середня відстань між автомобілями, що стоять поруч, 1,5 м. Довжина складу повинна бути більше або рівна довжині вантажно-вивантажувального фронту: ,, і кратна 12 м, для відкритих платформ — 3 м. Приклад. Визначити основні параметри складу для зберігання і переробки тарно-штучних вантажів на піддонах, що прибувають повагонними відправками. Річний об'єм вантажопереробки складу тис. т, коефіцієнт нерівномірності надходження вантажів , коефіцієнт складочності , середнє завантаження критого вагону т. Число подач вагонів в добу , число змін (перестановок) на вантажному фронті , середня тривалість операцій з одним автомобілем годин, середнє завантаження одного автомобіля т, час роботи вантажного двору 7 годин. Розв’язання. Середньодобовий об'єм вантажопереробки визначаємо по формулі: т/діб. Місткість складу по формулі, прийнявши по табл. 1: т. Площа складу по формулі: м2. Приймаючи ширину типового складу м, визначаємо його довжину по формулі: м і, округляючи до величини, кратної 12 м, одержуємо м Середньодобове число вагонів, що поступають на вантажний фронт, визначаємо по формулі: вагонів. Довжина вантажного фронту по формулі: м Визначаємо довжину фронту з боку під'їзду автомобілів при установці їх уздовж складу по формулах: м Довжина складу більше довжини фронтів: 72>64,2; 72>47,6. Фактична площа складу м2.
Читайте також:
|
||||||||
|