МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ефір для наркозуКласифікація засобів для наркозу І ПЛАН. Навчальна мета. Знати: класифікацію засобів, що діють на ЦНС
Вміти: виписувати препарати у рецептах та вимогах лікувально - профілактичних закладів.
Виховна мета: виховувати чуткість, уважність до хворих, зосередити увагу на правилах безпечного зберігання препаратів. 1. Засоби для наркозу. 2. Спирт етиловий. 3. Снодійні засоби. 4. Протиепілептичні засоби. 5. Протипаркінсонічні засоби. 6. Анальгетичні засоби. Наркоз – це оборотне пригнічення функції ЦНС, яке супроводжується знепритомленням, втратою больових та інших видів чутливості, пригніченням рефлекторної активності і розслабленням скелетних м’язів за умови збереження серцево – судинної діяльності і дихання. За послідовністю пригнічення ЦНС виділяють чотири стадії наркозу: 1. Стадія аналгезії – знижується больова чутливість,виникає амнезія, інші види чутливості, тонус м’язів і рефлекси збережені. 2.Стадія збудження – мовна та рухова активність, підвищення артеріального тиску, порушення дихання, підсилення усіх рефлексів (можливі зупинка серця, блювання, бронхо- та ларингоспазм). 3. Стадія хірургічного наркозу – відсутні всі види чутливості, пригніченні рефлекси м’язів; відновлюється нормальне дихання, стабілізується артеріальний тиск, зіниці розширені. На цій стадії виділено чотири рівні. 4. Стадія пробудження – настає після припинення введення засобів для наркозу, функції ЦНС відновлюються, але у зворотному порядку: з’являються рефлекси, відновлюються тонус м’язів і чутливість, повертається свідомість. При передозуванні засобів для наркозу четверта стадія позначається як агональна: пригнічення дихального та судинно-рухового центрів, дихання поверхневе, пульс слабкого наповнення, артеріальний тиск різко знижено, ціаноз шкіри та слизових оболонок, зіниці максимально розширені. Смерть настає за рахунок серцевої недостатності і зупинки дихання.
1.Засоби для інгаляційного наркозу : 2.Засоби для неінгаляційного наркозу:
Вогненебезпечний. Має широкий спектр наркотичної дії і високий коефіцієнт безпеки застосування. Має виражену стадію збудження, сприяє вивільненню катехоламінів, що може призвести до аритмії, підвищення рівня глюкози в крові; після наркозу можуть з’явитися нудота, блювання, закреп; може розвинутися пневмонія. На сьогодні застосування препарату обмежено. Читайте також:
|
||||||||
|