Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Р.Пенто та М.Гравітц виділяють такі різновиди традиційного аналізу: історичний, літературний, психологічний, юридичний та соціологічний.

Традиційний аналіз – це всебічне з’ясування та інтерпретація основних ідей документа, з’ясування логічних зв’язків і суперечностей між ними. Такий аналіз ґрунтується на загальних логічних операціях аналізу та синтезу, порівняння, визначення, оцінювання і – значною мірою – на інтуїції дослідника.

Формалізований (якісно-кількісний) аналіз або контент-аналіз.

Техніка, яку застосовують в аналізі документів, передбачає виділення в них певних характеристик, встановлення частоти появи цих характеристик і зв’язків між ними. Дослідник виробляє певну систему категорій аналізу тексту і співвідносить з ними реальні характеристики текстів. Це дає змогу групувати характеристики і документи, виявляти тенденції тощо.

З метою одержання об’єктивної інформації за допомогою аналізу документів слід перевірити їх надійність, тобто з’ясувати цілі й мотиви їх створення, історичний контекст, в якому вони виникли, та достовірність – правдивість відомостей, їх відповідність реальним подіям.

Регулятивні.

Вторинні.

Виділяють документи природні – створені незалежно від дослідника та спеціальні – створені на замовлення дослідника.

Матеріали засобів масової інформації.

За ступенем опосередкованості:

первинні;

За функціональними ознаками:

інформативні;

Слід враховувати, що первинні документи надініші за вторинні, природні достовірніші за спеціальні. Обережність в оцінюванні достовірності має бути більшою, якщо зміст документа торкається інтересів автора. Тому, більшої довіри заслуговують документи сторонніх людей, а найбільший ефект дає зіставлення різних документів. Слід зауважити, що документ – це продукт суспільної діяльності людини: з одного боку не обов’язково відтворює дійсність адекватно, а з іншого – документ, що містить недостовірну інформацію, характеризує і автора, і ситуацію, в якій документ складено.

Розрізняють два типи аналізу документів:

традиційний (змістовний);

Традиційний аналіз поділяється на:

зовнішній (передбачає відновлення історичних та соціальних умов створення документа);

внутрішній (аналіз змісту документального джерела, з’ясування відображення у ньому конкретних зв’язків).

З метою регулярного, об’єктивного аналізу великої кількості документів використовують формалізований аналіз або контент-аналіз – кількісно-якісний метод, що дає підстави зробити об’єктивні висновки щодо спрямованості матеріалів за кількістю вживання одиниць аналізу в досліджуваних текстах. Використовують:

коли потрібна висока точність, об’єктивність аналізу;

коли є багато матеріалу, він несистематизований за тривалий період; якщо предмет аналізу повторюється з певною частотою.


Читайте також:

  1. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  2. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.
  3. Виділяють абсолютні та відносні пороги чутливості.
  4. Виділяють кілька рівнів подружніх взаємин, на яких можуть відбуватися конфлікти.
  5. Виділяють класичну наукову картину світу, і некласичну (сучасну) наукову картину світу.
  6. Виділяють три етапи розвитку ЗЕД в Україні.
  7. Виділяють три основні види маркетингових стратегій росту: інтенсивний (органічний) ріст, інтегративний ріст, диверсифікацій ний ріст.
  8. Виробничий процес, його різновиди і структура
  9. Відтворення та його різновиди
  10. Дворянство як верхівка традиційного суспільства
  11. Джерела існування, побут та різновиди громадянських обов’язків
  12. Договір. Різновиди договору і його основні положення. Договір транспортної експедиції




Переглядів: 732

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комп’ютерні (пам'ять комп’ютера, диски та дискети). | Залежно від способу розповсюдження анкет анкетування поділяють на пресове, поштове, роздаткове.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.