Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порушення та розгляду справи.

1. подання заяви та документів зацікавленою особою до компетентного органу, який здійснює таку реєстрацію.

Є перелік документів, які додаються до заяви.

Реєстрація ЮО проводиться державним реєстратором.

Документи, що подаються, повинні бути викладені державною мовою. Подаються особисто або надсилаються рекомендаційним листом.

Заповнюється реєстраційна картка.

За проведення державної реєстрації обов*язково справляється реєстраційний збір. Є категорії осіб, які звільняються від реєстраційного збору.

Після отримання відповідних документів компетентний орган державної реєстрації здійснює:

1. перевірку комплектності документів та повноти відомостей, що зазначені в реєстраційній картці або представлених документах

2. перевірка документів, які подаються, на відсутність підстав для відмови у внесенні до державного реєтру.

2. стадія прийняття рішення щодо реєстрації або відмови у реєстрації об*єкта державної реєстрації.

Створюється реєстраційна справа, яка має свій реєстраційний номер. Комплектність реєстраційної справи не може змінюватись.

До державного реєстру не заносяться відомості, що становлять державну таємницю.

Державний реєстр будь-яких об*єктів державної реєстрації ведеться з метою забезпечення органів ДВ вірогідною інформацією про стан існування об*єктів. Ведеться спеціально уповноваженим органом з питань реєстрації.

В ДР ФЮО повинні міститись такі дані:

ФОП:

1. ім.*я

2. ідентифікаційний номер

3. місце проживання

4. основні види діяльності

5. дата і номер запису до державного реєстру або підстави для відмови у проведенні державної реєстрації

6. серія та номер свідоцтва про ДР

Підстави відмови у проведенні ДР:

1. невідповідність відомостей, які зазначені в реєстраційній картці на проведення ДР відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення ДР.

2. реєстраційна картка підписана особою, яка не має на це права.

3. невідповідність установчих документів вимогам НПА, які регламентують реєстрацію відповідних об*єктів.

За наявності підстав для відмови у ДР посадова особа зобов*язана не пізніше, ніж за 3 робочі дні здати надходження документів для проведення ДР, надати зацікавленим особам письмове повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав такої відмови.

Після усунення причин, що були підставою для відмови у проведенні ДР об*єкту, зацікавлені особи або уповноважені суб*єкти можуть повторно подати документи для проведення ДР.

3. оскарження та опротестування рішення.

Відмова у проведенні ДР може бути оскаржена в суді. Також оскаржується порушення строків видачі свідоцтва про ДР, повідомлення про залишення документів без розгляду.

Відсилання реєстрації рекомендованим листом – затягування строків видачі документу.

4. виконання винесеного рішення.

Відповідно до видів об*єктів ДР НПА України передбачають певні умови, виконання яких є обов*язковим у випадках здійснення ДР.

Для реєстрації ЮО обов*язковою умовою є:

1. повідомлення в ЗМІ про проведення ДР ЮО

2. про зміну місця знаходження ЮО

3. про зміну найменування ЮО

4. про прийняття засновниками рішення щодо припинення ЮО

5. про постанову судового рішення щодо порушення провадження у справі про банкрутство ЮО.

6. про втрату свідоцтва про ДР.

 

Атестаційне провадження

1. атестаційна система та атестаційне провадження

2. стадії та етапи атестаційного провадження

 

Об*єкти атестації:

1. фізичні особи – посада, спеціальність, фах, вчене звання

2. виробництва – харчової продукції, переробка продуктів, спирту та алкогольних напоїв

3. право здійснення окремих видів діяльності – селекційної діяльності, проведення досліджень (соціологічних), ведення реєстрів цінних паперів

4. підприємства, установи, лабораторії, їхні підрозділи та робочі місця – транспортні підприємства, аварійні рятувальні служби, лабораторії, системи контролю за певними видами діяльності

5. навчальні заклади – дошкільні заклади, позашкільні, загальноосвітні та ВНЗ.

6. племінні тварини – велика рогата худоба, пасіки.

7. предмети неорганічного походження - торгові партії природного каміння, дорогоцінне та напівдорогоцінне каміння, засоби випробувань та вимірювань

Атестаційна система – це нормативно регламентований порядок встановлення фактичних даних про визначені об*єкти, що має на меті їхню ідентифікацію, інвентаризацію та встановлення ступеня відповідності оцінювальним критеріям, необхідним для подальшого функціонування у визначеній сфері.

Контрольна діяльність ОДВ складається з 3-х елементів:

1. перевірка фактичного результату діяльності підконтрольних суб*єктів у порівнянні з прогнозованими або очікуваними результатами

2. перевірка шляхів і способів досягнення результату на відповідність вимогам норм права, моралі та ділової етики.

3. вжиття за результатами контролю відповідних заходів організаційно-заохочувального або негативного впливу.

Атестаційне провадженняце регламентована АП нормами діяльність уповноважених органів, в ході якої вирішуються питання про ідентифікацію, інвентаризацію або встановлення міри відповідності об*єктів атестаційної системи оцінювальним критеріям, необхідним для подальшого функціонування у визначеній сфері.

 

Стадії та етапи атестації

1. підготовка справи про атестацію.

Здійснюється збирання, вивчення, аналіз та узагальнення інформації про ФО (державних службовців).

Для атестації ВНЗ створюється експертна комісія з числа провідних фахівців в цій галузі, затверджується робоча програма атестаційної експертизи, що складається для конкретного ВНЗ та доводться до відома керівника НЗ за 1 місяць до початку проведення атестаційної експертизи.

За 2 місяці до проведення атестації ВНЗ подає експертній комісії матеріали самоаналізу освітньої діяльності.

Експертна комісія – оцінює рівень декларованих висновків.

Для атестації ДС обов*язковою підготовка службової характеристики, яка підписується безпосереднім керівником, а затверджується керівником вищого рівня і подається до атестаційної комісії в ОДВ не пізніше ніж за 1 тиждень до проведення атестації. Характеристика на керівника органу підписується керівником органу вищого рівня.

Критерії оцінки:

- оскарження в суді ваших рішень (не кількість позовів, а кількість скасованих рішень).

Характеристика під розпис повідомляється особі, про яку вона складається.

Є право оскаржити характеристику вищестоячій особі.

2. розгляд атестаційної справи та прийняття рішення з атестації

Основним суб*єктом є атестаційна комісія.

1 етап. Формування і затвердження атестаційної комісії

Ця комісія утворюється керівником органу шляхом видання наказу. В ній визначається кількісний і персональний склад.

Для ВНЗ голова – заступник Міністра, який відповідає за вищу освіту.

До атестаційної комісії має входити Начальник департаменту або заступник начальника департаменту юридичного.

До роботи атестаційної комісії можуть залучатись незалежні експерти та обов*язково – юристи.

Дл ДС – обов*язково беруть участь представники кадрової служби.

Для проведення атестації ВНЗ створюється комісія, до якої залучаються фахівці спеціалізованих вчених рад, представники органів держ управління освіти, майбутні роботодавці та провідні фахівці цієї галузі.

Під час розгляду атестаційної справи атестаційна комісія зобов*язана забезпечити об*єктивний розгляд та професійне оцінювання діяльності суб*єктів.

2 етап. Розгляд атестаційної справи атестаційною комісією.

3 етап. Прийняття рішення (голосування)по справі.

Засідання атестаційної комісії правомочне в разі присутності 3\4 від її складу.

Щодо ДС можуть прийматись наступні види рішень:

1. відповідає займаній посаді. Комісія рекомендує керівникові присвоїти черговий ранг, дати дозвіл на проходження стажування на більш високій посаді, встановити надбавку до зарплатні або змінити її розмір в бік збільшення.

2. відповідає займаній посаді за умови виконання рекомендацій щодо підвищення кваліфікації з певного фахового напряму (неповна відповідність займаній посаді).

3. не відповідає займаній посаді. Атестаційна комісія рекомендує керівникові перевести такого працівника за його згодою на іншу посаду, яка відповідає його професійному рівню або звільнити з посади.

Голосування за результатами атестації проводиться за відсутності особи, яка атестується. Результати голосування визначаються більшістю голосів.

Якщо голоси розподілились порівну, то результати трактуються на користь особи.

Рішення обов*язково заноситься до протоколу, який підписується головою АК, в протоколі даються рекомендації комісії особі, яка атестується.

Результат голосування повідомляється держ службовцю під особистий розпис.

Дата і місце складення протоколу.

Атестація ВНЗ.

1. При позитивному рішенні АК атестованому ВНЗ видається свідоцтво про атестацію встановленого зразка, про що робиться запис у Державному реєстрі закладів освіти України.

2. Вищому закладу, в якому виявлені недоліки, що суттєво не вплинули на рівень підготовки випускників, може надаватись дозвіл на продовження освітньої діяльності не більше ніж на 2 роки за умови розробки конкретних заходів для ліквідації недоліків.

3. вищий заклад освіти визнається не атестованим, якщо його матеріально - технічна база, науково-методичне забезпечення і кадровий потенціал не відповідають заявленому статусу, а рівень підготовки випускників не відповідає державним вимогам і стандартам.

Не атестований заклад освіти позбавляється права на держ замовлення, а його ліцензія анулюється.

Результати атестації ВНЗ оголошуються одразу після голосування.

3. оскарження та опротестування прийнятого рішення.

Оскаржити рішення АК можна особі чи органу, які прийняли рішення про створення АК в місячний строк з дня проведення атестації. Це є загальне правило.

В разі незгоди з проведеною атестацією ВНЗ має право протягом 10 днів з дня отримання акту атестаційної експертизи подати апеляцію до інспекції.

Якщо інспекція визнає таку апеляцію мотивованою, то створюється нова комісія.

Рішення щодо атестації ДС може бути оскаржене протягом 10 днів з дня його прийняття. Термін коли особа перебуває на лікарняному не враховується.

4. виконання рішення за проведеною атестацією.

Керівник держ органу з урахуванням рекомендації АК має право:

1. заохотити працівника (цінний подарунок, вивішення фотокартки на дошку пошани, стояння під прапором, грамоти)

2. перевести працівника на іншу роботу (неповна відповідність)

3. направлення ДС на стажування (якщо відповідає)

4. звільнити з роботи.

Цими правами може скористатись протягом 2-х місяців з дня прийняття рішення про атестацію.

Рішення АК має рекомендаційний характер.

Переведення оформлюється наказом. Лише за згодою особи. В наказі обов*язково зазначається усі умови праці на новому робочому місці.

Якщо 2 службовця одружуються – повідомим орган і відділ кадрів, за практикою переводять того хто нижче за рангом.

 

 


Читайте також:

  1. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  2. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  3. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  4. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  5. Адміністративне правопорушення
  6. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  7. Адміністративне правопорушення.
  8. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  9. Адміністративні правопорушення та адміністративні стягнення.
  10. Аналіз фактичних обставин справи.
  11. Аналіз юридичних складів злочинів, що пов’язані з порушенням чинних на транспорті правил та в пошкоджені магістральних трубопроводів
  12. Будь – які зміни популяції є результатом порушення рівноваги між її біотичним потенціалом та опором довкілля.




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оскарження або опротестування. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.