МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ 5. МаркетингРозділ 4. Ринкові умови і аналіз збуту Мета цього розділу – отримати дані, щоб переконатися в конкурентоспроможності даного проекту. Він один з найбільш важких і важливих, оскільки майже усі подальші розділи побудовані на ринкових оцінках і як би розвивають його положення. Ринкові оцінки даного проекту, засновані на маркетингових дослідженнях і аналізі, чинять пряму дію на обсяг виробництва, маркетинговий план і дозволяють визначити розміри необхідних інвестицій. Проте більшість розробників проектів зазнають значні труднощі при підготовці і обґрунтуванні ринкових досліджень і аналізі, особливо коли прагнуть довести потенційним інвесторам справедливість і досяжність своїх оцінок збутових можливостей. При аналізі ринкових умов необхідно встановити: - програму впровадження і її забезпечення; - ступінь насиченості ринку конкуруючою книжковою продукцією; - загальну місткість ринку щодо пропонованих видань; - частина ринку, на яку може розраховувати видавництво; - цільові групи покупців; - орієнтовні витрати щодо реалізації; - орієнтовні доходи. Об'єми збуту і динаміка. Необхідно визначити, яким передбачається обсяг збуту книг. Цей показник розраховується на підставі даних про покупки аналогічної продукції потенційними замовниками (покупцями) в кожному з основних ринкових сегментів. Конкуренція.Тут треба провести реальну оцінку сильних і слабких сторін конкуруючої продукції і назвати видавництва, що випускають їх, визначити джерела інформації, що вказують на те, які книги є найбільш конкурентоспроможними, порівняти їх за ціною і мірою розкуплення. Оцінка сфери поширення і продажів. Тут коротко викладаються переваги продукції (книг і підручників), що роблять її конкурентоздатною нині і в майбутньому, визначаються головні споживачі. Перспектива оцінки збуту. Тут треба пояснити, як видавництво збирається розвивати справу з урахуванням нових читальних груп, розкрити основні принципи удосконалення технології і цінової політики. Маркетинг повинен детально розкривати план дій в області торгівлі, цінову політику і рекламну стратегію, що дозволяє досягти планованих об'ємів продажів і зайняти відповідне місце на ринку. Вибір маркетингової стратегії є визначальним на всіх стадіях бізнесу – від появи продукції на ринку і до її продажу. Генеральна маркетингова стратегія. Генеральна маркетингова філософія і стратегія видавництва можуть бути досягнуті шляхом дослідження і оцінки ринку. Цінова політика.Якщо видавництво вважає, що воно має чудову продукцію і може пропонувати її за нижчою ціною, ніж конкуренти, то це може справити погане враження. По-перше, якщо продукція настільки хороша, то можна подумати, що керівництво слабо розбирається в торгівлі, якщо пропонує її за такою низькою ціною. По-друге, не можна недооцінювати тенденцій, що склалися, в цінах. Якщо видавництво розпочинає з низької ціни, то цим звужується поле для маневру: перспективна цінова політика важливіша, ніж миттєві вигоди, тому слід приділити досить часу розгляду ряду варіантів цінової стратегії, вибравши потім оптимальний. Труднощі і ризик.Потрібно визначити основні перспективні проблеми вдосконалення видання і намітити шляхи їх подолання, представивши можливі варіанти. Поліпшення і нова продукція (книги). На додаток до описаних покращень основної продукції можна обговорити перспективні плани робіт із створення нової спорідненої продукції, яка могла б бути продана в майбутньому тим же групам споживачів. Вартість. Слід подати і обговорити витрати, необхідні для поліпшення якості і розвитку виробництва. Ці витрати часто недооцінюються, що може серйозно підірвати фінансування проекту. Такі витрати можуть скласти 10- 20% загальних витрат і стати частиною фінансового плану. Читайте також:
|
||||||||
|