Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Розділ 5. Маркетинг

Розділ 4. Ринкові умови і аналіз збуту

Мета цього розділу – отримати дані, що­б переконатися в конкурентоспроможності даного проекту. Він один з найбільш важких і важливих, оскільки майже усі подальші розділи побудовані на ринкових оцінках і як би розвивають його положення. Ринкові оцін­ки даного проекту, засновані на маркетингових дослідженнях і аналізі, чинять пряму дію на обсяг виробництва, маркетинговий план і дозволяють визначити розміри необхідних інвестицій. Проте більшість розробників проектів зазнають значні труднощі при підготовці і обґрунтуванні ринкових досліджень і аналізі, особливо коли прагнуть довести потенційним інвесторам справедливість і досяжність своїх оцінок збутових можливостей.

При аналізі ринкових умов необхідно встановити:

- програму впровадження і її забезпечення;

- ступінь насиченості ринку конкуруючою книжковою продукцією;

- загальну місткість ринку щодо пропонованих видань;

- частина ринку, на яку може розраховувати видавництво;

- цільові групи покупців;

- орієнтовні витрати щодо реалізації;

- орієнтовні доходи.

Об'єми збуту і динаміка. Необхідно визначити, яким передбачається обсяг збуту книг.

Цей показник розраховується на підставі даних про покупки аналогічної продукції потенційними замовниками (покупцями) в кожному з основних ринкових сег­ментів.

Конкуренція.Тут треба провести реальну оцінку сильних і слабких сторін конкуруючої продукції і назвати видавництва, що випускають їх, визначити джерела інформа­ції, що вказують на те, які книги є найбільш кон­курентоспроможними, порівняти їх за ціною і мірою розкуплення.

Оцінка сфери поширення і продажів. Тут коротко викладаються переваги продукції (книг і підручників), що роблять її конкурентоздатною нині і в майбутньому, визначаються головні споживачі.

Перспектива оцінки збуту. Тут треба пояснити, як видавництво збирається розвивати справу з урахуванням нових читальних груп, розкрити основні принципи удосконалення технології і цінової політики.

Маркетинг повинен детально розкривати план дій в області торгівлі, цінову політику і рекламну стратегію, що дозволяє досягти планованих об'ємів продажів і зайняти відповідне місце на ринку. Вибір маркетингової стратегії є визначальним на всіх стадіях бізнесу – від появи продукції на ринку і до її про­дажу.

Генеральна маркетингова стратегія. Генеральна маркетингова філософія і стратегія видавництва можуть бути досягнуті шляхом дослідження і оцінки ринку.

Цінова політика.Якщо видавництво вважає, що воно має чудову продукцію і може пропонувати її за нижчою ціною, ніж конкуренти, то це може справити погане враження. По-перше, якщо продукція настільки хо­роша, то можна подумати, що керівництво слабо розбирається в торгівлі, якщо пропонує її за такою низькою ціною. По-друге, не можна недооцінювати тенденцій, що склалися, в цінах. Якщо видавництво розпочинає з низької ціни, то цим звужується поле для маневру: перспективна цінова політика важливіша, ніж миттєві вигоди, тому слід приділити досить часу розгляду ряду варіантів цінової стратегії, вибравши потім оптимальний.

Труднощі і ризик.Потрібно визначити основні перспективні проблеми вдосконалення видання і намітити шляхи їх подолання, представивши можливі варіанти.

Поліпшення і нова продукція (книги). На додаток до опи­саних покращень основної продукції можна обговорити пер­спективні плани робіт із створення нової спорідненої про­дукції, яка могла б бути продана в майбутньому тим же групам споживачів.

Вартість. Слід подати і обговорити витрати, необ­хідні для поліпшення якості і розвитку виробництва. Ці витрати часто недооцінюються, що може серйозно підірвати фінансування проекту. Такі витрати можуть скласти 10- 20% загальних витрат і стати частиною фінансового плану.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  3. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  4. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  7. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  8. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  9. Аналіз маркетинг-логістики
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Б – розділення гелю на дві фази




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 3. Видавництво, інвестори і книги як продукт | Розділ 7. Діловий розклад

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.