МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ХІМІЧНА ТЕРМОДИНАМІКАВСТУП ЗМІСТ Фізична хімія Методичні вказівки до модульних контрольних робот
Київ НТУУ «КПІ»
Історія розвитку металургійної та ливарної технології переконливо довела, що фізична хімія має не тільки теоретичне, а й велике практичне значення. Фізична хімія є введенням в теорію металургійних процесів, теоретичні основи ливарного виробництва і металографію. Вона відкриває широкі можливості активного керування фізико-хімічними процесами, раціонального використання сировини, підвищення якості продукції, економії енергетичних ресурсів, захисту навколишнього середовища і багато інше. В опануванні цією важливою навчальною дисципліною суттєву роль відіграють практичні заняття. Саме вони дозволяють сформувати фізико-хімічне мислення, навчити доводити рішення до кінцевого числового результату, виховати відповідальність за результати розрахунків, навчити творчо виконувати теоретичні знання для вирішення виробничих задач. Основна мета методичних вказівок – підготувати студентів металургійного спрямування (металургів, ливарників) до фізико-хімічних розрахунків і на конкретних виробничих прикладах розкрити можливості застосування теорії на практиці. Методичні вказівки охоплюють основні теми курсу фізичної хімії, що передбачені навчальною програмою: хімічна термодинаміка та хімічні рівноваги, фазові рівноваги, поверхневі явища та адсорбція, хімічна кінетика. На початку кожного розділу наведені стислі теоретичні відомості і основні формули, що використовуються при вирішенні задач за темою. Далі наводяться приклади використання цих законів і формул з необхідними методичними вказівками при рішенні типових задач, опрацювання яких полегшує роботу студентів при роботі на аудиторних практичних занять. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|