Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дорожні умови

І БЕЗПЕКА РУХУ

ОРГАНІЗАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ДОРОЖНІ УМОВИ

Зимове утримання доріг

 

Зимове утримання доріг зводиться до недопущення утворення на проїзній частині сніжних і льодових відкладень. Комплекс робіт включає в себе: захист доріг від снігових заносів; очищення від снігу; боротьба з ожеледдю і зимовою ковзкістю.

Боротьба зі сніговими заносами: спеціальні поздовжні лісові насадження або снігозахисні пристрої: снігові траншеї, снігові вали вподовж дороги, а також переносні щити висотою 1,5-2 м.

Очищення дороги від снігу виконують плужними автомобільними снігоприбиральниками, роторними снігоочищувачами, автогрейдерами, бульдозерами.

Боротьба з ожеледдю і ковзкістю: посипка дороги матеріалами, що підвищують коефіцієнт зчеплення шин з дорожнім покриттям: пісок, шлак, мілкий гравій, гранітний відсів і ін. Норми витрат цих матеріалів від 0,1 до 0,4 м3 на 1000 м2. Більша доза на ділянках з більшими поздовжніми ухилами, перед перехрестями, переїздами. Щоб ці матеріали в процесі їх зберігання не змерзались, їх змішують з сіллю, добавляють 40-60 кг солі на 1 м3 матеріалу. Використовують також хімічні препарати: хлористий кальцій, технічну поварену сіль, природні розчини (розсоли) і інше. Одні з них розсипають по проїжджій частині (50-100 г на 1 м2), інші розливають (200-350 г на 1 м2) по поверхні сніжно-льодового покриття.


Проектні рішення автомобільних доріг повинні забезпечувати:

- безпечний та комфортний рух транспортних засобів шляхом додержання принципу зорового орієнтування водіїв;

- зручне і безпечне розташування примикань та перехрещень;

- забезпечення необхідного зчеплення шин автомобілів з поверхнею проїзної частини;

- облаштування автомобільних доріг, в тому числі захисними дорожніми спорудами, будівлями дорожньої та автотранспортної служб тощо.

Дорожні умови визначаються кількістю, розміщенням і транспортно-експлуатаційним рівнем автомобільних доріг. Сукупність доріг, що зв'язують між собою населені пункти, промислові і сільськогосподарські центри, утворюють мережу автомобільних доріг, яка є оптимальною, якщо вона забезпечує реалізацію всіх транспортних зв'язків при можливо мінімальних дорожньо-транспортних витратах.

Від кількості, розміщення і транспортно-експлуатаційного рівня автомобільних доріг залежать всі показники системи ТП-ДУ (транспортний потік-дорожні умови): інтенсивність, щільність, швидкість, час сполучення і рівень безпеки руху; пропускна здатність доріг; собівартість перевезень.

Серед інших вимог автомобіля до дороги безпека руху є першочерговою. Для забезпечення безаварійних дорожніх умов необхідно чітко дотримуватись нормативів на проектування геометричних елементів автомобільних доріг. Крім того, велике значення має раціональне поєднання окремих елементів, їх сприйняття водієм. Безпека дорожнього руху вимагає безперечного стану проїзної частини, хорошого освітлення, надійного облаштування і т. ін.

 


Читайте також:

  1. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  2. Аналогія як умовивід
  3. Блок 4. Умови та охорона праці.
  4. Блок перевірки умови
  5. БУДОВА ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ШАРУВАТИХ ТОВЩ
  6. Види аудиторських висновків та умови їх надання
  7. Види і типи організаційних структур та умови їх ефективного застосування
  8. Види й типи організаційних структур та умови їх ефективного застосування
  9. ВИМОГИ ДО ТИМЧАСОВИХ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ І СВІТЛОФОРНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ
  10. Винесення внутрішніх, розумових дій назовні називають ексте­ріоризацією.
  11. Вирішення суперечок між суб'єктами страхування. Умови припинення дії договору.
  12. Відносно невисокий економічний потенціал Франції, пасивність буржуазії, зумовили відставання країни у завоюванні колоній та зовнішній торгівлі.




Переглядів: 1385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Утримання і ремонт дорожнього покриття | Щільність руху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.