МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перелік систем стимулювання в організаціїУ практиці бізнесу все частіше використовуються різні нововведення з мотивації праці. Серед таких інновацій – встановлення для конкретного працівника нестандартного, пільгового робочого режиму. Цей вид мотивації у нас використовується поки що недостатньо. Проте він вважається одним з ефективних і плідних, особливо на малих приватних підприємствах, серед таких професій, як лікарі, юристи, викладачі, технічні працівники, сфера обслуговування. Працівники визначають собі робочий графік на свій розсуд, так щоб він влаштовував компанію і був оптимальним для виконання необхідної роботи. Один працює з 8 до 16 години, інший – з 12 до 20 години. Якщо ви виконаєте роботу раніше, ваша справа – йти додому чи працювати далі. У деяких компаніях є чотири або навіть п’ять змін. Такі гнучкі зміни ведуть до скорочення робочого тижня, чотириденного або з трьома вихідними. Деякі компанії навіть встановили «материнські зміни», щоб пристосуватися до школи або дитячого садка. Жінка не залишає організацію під час виношування і виховання дітей дошкільного віку. Багато підприємств дають можливість студентам навчатися за денною формою. Гнучкі зміни знижують ухилення від роботи, запізнення і плинність робочої сили, підвищують настрій і продуктивність праці. В арсеналі засобів ефективного управління персоналом важливе місце посідає система заходів щодо створення привабливого іміджу підприємства, виховання у людей відчуття гордості за належність до престижного підприємства. Серед них: пенсії та допомоги від підприємства, оплата медичного обслуговування, харчування, організація відпочинку та розваг, фірмових акцій, надання послуг тощо. Набір додаткових виплат та пільг може бути досить різноманітним і передбачає можливість вибору. Деякі підприємства забезпечують для своїх працівників пільговий продаж акцій, організують щотижневий вечірній відпочинок, надають один раз на 4-5 років – додаткову відпустку, а також, їм надають допомогу в усиновленні дітей, сплачують частку витрат на їх утримання, лікування, навчання тощо. Перелік систем стимулювання в організації можна представити у вигляді табл. 6.1. Перераховані заходи прив’язують людину до підприємства, посилюють мотивацію і тим самим сприяють ефективній діяльності всього персоналу. Вмілий і досвідчений менеджер у своїй діяльності використовує весь арсенал факторів мотивації праці. Таблиця 6.1
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|