МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Двофакторна модель ГєрцбергаОдним із нових висновків, які зробив автор, було те, що мотивацією на практиці є не лише задоволеність, а й незадоволеність тих або інших потреб. Герцберг поділяє потреби на 2 групи: МОТИВАЦІЙНІ (пов'язані з характером та сутністю роботи) 1. Успіх 2. Просування по службі 3. Визнання та схвалення результатів роботи 4. Висока міра відповідальності 5. Можливість творчого та ділового зростання ГІГІЄНІЧНІ (пов'язані з навколишнім середовищем, у якому здійсн. робота) 1. Політика фірми та адміністрації 2. Умови праці 3. Заробіток (з/п) 4. Міжособові стосунки 5. Міра контролю за роботою Згідно з теорією мотив. Герцберга наявність мотиваційних факторів значно стимулює результативність праці, але при задоволенності потреб цей вплив зникає. Щодо гігієнічних факторів, то тут навпаки. їхня наявність та недостатній розвиток викликає в людей значну незадоволеність роботою. Герцберг зробив парадоксальний висновок, що з/п не належить до фактора мотивації.
5.3. Роль заохочення та стягнення в ефективності мотивацій. Суть процесійних теорій: поведінка людей визначається не лише її потребами, а й сприйняттям ситуації, оцінкою своїх можливостей та наслідків обраного типу поведінки. Найбільш відомі з них: - теорія очікувань Врума; - теорія справедливості С. Адамса.
Теорія очікувань Врума Очікування того, що затраченні зусилля дадуть бажані результати X X Очікування того, що результати приведуть до очікуваної винагороди X X Очікувана цінність винагороди (заохочення) = МОТИВАЦІЯ (рівень задоволення потреб). Очікування - можна розглядати як оцінку людини імовірності відповідної події. Відповідно до теорії очікувань, мотивація залежить від 3-х факторів: і 1. Очікув. можливого результату 2. Очікув. винагороди 3. Очікуваної цінності винагороди. Застосовуючи теорію очікувань, менеджери можуть добитися підвищення пр. праці своїх підлеглих таким чином: - встановити взаємозв'язок між винагородою і ПП - забезпечити достатню величину цієї винагороди. Теорія справедливості - головний висновок теорії справедливості для практики управління полягає в тому, що доки люди не будуть вважати, що вони одержать справедливу винагороду, вони будуть прагнути, зменшувати інтенсивність праці. ПОРТЕР і ЛОУЛЕР розробили комплексну теорію мотивації, що включає елементи теорії очікувань і теорії справедливості. Згідно з моделлю досягнуті результати залежать від витрачених працівником зусиль, його здібностей і характерних особливостей. Один із найважливіших висновків полягає в тому, що результативна праця веде до задоволення, почуття виконаної роботи веде до задоволення і сприяє підвищенню результативності. Завдання -> Затрачені зусилля -> Досягнення певних результатів -> Внутрішня / зовнішня винагороди -> Задоволення. Читайте також:
|
||||||||
|