МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Прийоми, що допомагають усувати поширені помилки — порушення норм граматичної стилістики1. Співвідношення між собою граматично зв'язаних слів для усунення помилок узгодження й керування. 2.Заміна займенника замінними словами. 3.Виділення і поєднання одних і тих же однокорінних і протилежних за значенням слів. 1. Співвідношення між собою граматично зв'язаних слів для усунення помилок узгодження й керування: - співвідношення членів речення, що вимагають узгодження.Якщо члени речення, які повинні бути узгоджені між собою, віддалені один від одного, то їх неузгодженість часто не помічається: присудок опиняється в множині, а підмет — в єднині чи навпаки. Співвіднести— це означає подумки або зорово зв'язати члени речення, що вимагають узгодження між собою: прочитавши підмет, пригадати про присудок і знайти його поглядом, або навпаки. Такий уявний або зоровий зв'язок між вказаними членами речення повинен стати навиком шліфувального читання редактора, тобто автоматично виконуваною в ході читання обов'язковою дією. — співвідношення керівного слова з кожним керованим. Коли одне дієслово (один віддієслівний іменник) керує декількома словами, нерідко не помічають, що в поєднанні, наприклад, з одним іменником слово, що керує, вимагає одного прийменникового керування, а у поєднанні з іншим — іншого (поїхав до Білорусії, на Камчатку, в Краснодарський край). Співвідносячи під час читання (особливо, якщо використаний один загальний прийменник) кожне кероване слово з керівним, редактор неодмінно відмітить, в яких випадках в поєднанні дієслова з різними іменниками неможливо спожити один прийменник, якщо в мові затвердилось керування з різними прийменниками. — співвідношення кожного з декількох керівних слів з керованими словами. Коли декілька однорідних слів керують одним, а кожне з них вимагає різних прийменників і відмінків керованого слова, то неминучі стилістичні помилки несполучуваності. Наприклад, норма стилістики не допускає Догляд і обслуговування машини, оскільки Догляд (за чим?) за машиною, а обслуговування (чого ?) машини. Те ж саме в поєднанні Доставка й видалення продукції з робочих місць, оскільки доставка продукції на робочі місця, а видалення продукції з робочих місць. Виділення окремих прийменників, що не повністю втратили значення слів, від яких вони утворені (типу завдяки, за рахунок). Уявне виділення таких прийменників допомагає уникнути поширених стилістичних помилок — вживання цих прийменників у поєднанні із словами, що суперечать ще не втраченому ними значенню тих слів, від яких вони утворені. Наприклад, безглуздо дякувати за щось погане. Тому украй небажано так вживати прийменник: Читайте також:
|
||||||||
|