МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Особливість і значення міфологічних творівІсторичні типи світогляду Специфіка філософії Класифікація світогляду за різними ознаками
- дає теоретичне розв’язання питань світогляду з точки зору взаємовідносин людини і світу, мислення і буття, духовного і матеріального; - виробляє цілісний підхід до освоєння світу, виявляє місце людини в ньому; - досліджує практичне, пізнавальне, ціннісне, етичне та естетичне ставлення до світу. Міфологія (від грецького “mifos” – сказання і “logos” – слово, поняття, вчення) – форма суспільного вивчення, спосіб розуміння світу, характерних для ранніх стадій суспільного розвитку. Міфи існували у всіх народів світу. В духовному житті первісного суспільства міфологія домінувала, виступала як універсальна форма людської свідомості (давньогрецька “Іліада”, індійська “Рамаяна” та ін.) 1) уявляють собою давні сказання різних народів про фантастичні істоти (кентавр, мінотавр, Горгона, сірени, гіганти тощо), про справи богів і героїв, їх вчинки і взаємодію; 2) багато міфів різних країн присвячені космічним темам, містять в собі спроби відповідей на питання про початок, походження, устрій світу, про виникнення найбільш важливих явищ природи тощо; 3) багато уваги приділялось походженню не тільки світу, але й людини, її народженню, стадіям життя, смерті, різним випробуванням, що стоять на її життєвому шляху; 4) особливе місце займають міфи про культурні досягнення людей – видобування вогню, ремесла, землеробство, звичаї, обряди; 5) втілені в міфах уявлення перепліталися з обрядами, служили предметом віри, забезпечували збереження традицій та неперервність культури; 6) за допомогою міфів минуле зв’язувалося з теперішнім; формувалися колективні уявлення того чи іншого народу, забезпечувався духовний зв’язок поколінь; закріплювалися прийняті в даному суспільстві цінності, підтримувалися форми поведінки. В цілому міфологічна свідомість містила в собі також пошук єдності природи і суспільства, світу і людини. Із згасанням первісних форм суспільного життя міф, як особлива сходинка у розвитку суспільної свідомості, вичерпав себе. Але не зупинився пошук відповідей на особливі питання – про походження світу, людини, культурних навичок, суспільний устрій, таємниці народження і смерті. Ці питання перейшли у спадщину від міфу до таких форм свідомості як релігія і філософія. Релігія(від лат religio – благочестя, святиня, предмет культу) – це така форма світогляду, в якій освоєння світу реалізується через його подвоєння на земний, природний світ, який сприймається органами чуття і потойбічний – “небесний”, надземний. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|