МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План маркетингу підприємстваХарактеристика системи вимірників обсягів виробництва і реалізації продукції План маркетингу підприємства ІІІ. Викладення нового матеріалу ІІ. Повідомлення теми та мети заняття. Активізація попередніх знань. Мотивація навчання та актуалізація теми заняття. І. Організаційний момент VIІ. Література (Дивись список літератури в кінці конспекту лекцій). ІV. Закріплення нового матеріалу. Питання до закріплення 1. Яке призначення планування як функції виробничого менеджменту? 2. У чому полягають особливості сучасних принципів планування? 3. Чому на підприємстві необхідно створювати систему планів? 4. У чому полягає суть класифікації методів планування? V. Закріплення студентами мотивації своєї навчальної діяльності. Підсумок та аналіз заняття. Повідомлення та мотивація оцінок. VI. Домашнє завдання –Підготовка до практичної роботи, проведення самостійної роботи студента відповідно до робочої навчальної програми.
1. Дисципліна – Планування та організація виробничої діяльності підприємства Тема заняття - Тема 2. Планування реалізації продукції 2. Мета заняття: розвиваюча – мотивувати необхідність вивчення дисципліни, вміння відображати логіку планування реалізації продукції; навчальна – навчити давати опис основним елементам системи планування реалізації продукції; виховна – створити атмосферу позитивного емоційного настрою, почуття інтересу до вивчення дисципліни. 3. Мотивація мети навчання - Практичне розв'язання проблем, пов'язаних з необхідністю забезпечення існування підприємства не тільки сьогодні, але й у перспективі, залежить від ступеня освоєння методології і методів планування. 4. Тип заняття – лекція з елементами бесіди. 5. Методи – словесні, наочні. 6. Міжпредметні зв’язки: маркетинг, економіка підприємства – дослідження економічних методів управління підприємством. 7. Наочність та обладнання – таблиці, схеми, презентація. 8. Використана викладачем література: Див. список літератури в кінці конспекту лекцій.
ХІД ЗАНЯТТЯ План 3.Планування продажу продукції 4.Планування реклами В умовах конкурентоспроможного середовища задача підприємства полягає у завоюванні як умова більшої частки ринку, тобто витрати у конкурентній боротьбі. Одним із методів управління конкурентною боротьбою є маркетинг – це виявлення потреби і задоволення їх. Маркетинговий план виконує такі функції: 1) зведення всіх показників, що стосується ринку, покупців, конкурентів, товару. Ці дані постійно оновлюються; 2) змушує всіх управляючих працювати спільно – створити нову продукцію, виробляти, продавати, рекламувати. Здійснювати кредитування, транспортування продукції, зосереджувати увагу на потребу покупця; 3) встановлювати цілі і терміни їх досягнення стосовно маркетингу; 4) визначити стратегію і тактику досягнення поставлених цілей. Розділи маркетингового плану: 1) Зведення контрольних показників – визначаються завдання, що виражені в цифрах. Наприклад: забезпечення, зростання виробництва на 15%. 2) Виклад поточної маркетингової ситуації – розмір ринку, основні сегменти. Потреби замовників, специфічні фактори, основні товари, перелік конкурентів, споживачі, канали розподілу. 3) Перелік небезпек та можливостей (приклад: TV компанія, небезпеки: випуск телевізорів нового покоління конкурентами; можливості: зростання споживання дешевих телевізорів, збільшення функціональних можливостей телевізора). 4) Перелік завдань і проблем – слід поставити завдання щодо усунення небезпек і нарощування можливостей. (Завдання: налагодити виробництво ігрових приставок, знайти канали розподілу в країнах, що розвиваються; проблеми: відсутність сучасного устаткування, відсутність каналів розподілу в країнах, що розвиваються). 5) Стратегія маркетингу, тобто логічна побудова, керуючись якою підприємство реалізовуватиме свої маркетингові завдання. Стратегії бувають: 1. Охоплення цільових сегментів ринку. 2. Товарна (поліпшення якості товару і упаковки). 3. Ціноутворення. 4. Збуту і збутової логістики (реклама, сервіс). 5. Просування товарів по ринку. 6. Пропаганда заходів визначає: а) що буде зроблено? б) коли буде зроблено? в) ким буде зроблено? г) скільки коштуватиме? 7) Маркетингові бюджети, тобто розрахування доходів, витрат і прибутків від застосування тих чи інших маркетингових дій. 8) Порядок контролю, тобто перевірка виконання запланованих заходів стосовно маркетингу. Він дозволяє оцінювати виконання завдань, також розробити пропозиції щодо покращення ситуації (засвоювати більшу частину ринку). Загальні елементи для більшості маркетингових планів показано в табл. 2.1. Усі плани мають виражати цілі, якщо їх потрібно досягнути, і способи, за допомогою яких їх буде досягнуто. Надійність планів підсилюється, коли, обираючи найприйнятніший спосіб (дію), обговорюють різні думки спеціалістів, припущення та критичні дії. Таблиця 2.1 Читайте також:
|
||||||||
|