МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Психогімнастичні та пантомімічні вправи в АСПНІгрові методи в АСПН Рольова гра відрізняється від псих одрами соціальним спрямуванням сюжету. вона розгортається в дії без належних попередніх сюжетних відпрацювань. Мінімізація інформації про те, що робити, дає змогу учасникам набути творчої самодіяльності, управління якої відбувається внутрішніми програмами їхньої психіки. Гра проходить спонтанно. Іноді в умовах штучно створених труднощів. Ми бачимо людей не лише у міжособистісних взаєминах, але й у процесі виконання певної ролі (вчителя, учня). Цей матеріал дає підстави для гіпотез щодо особистісної проблеми. Особливо переконливим є те, як суб’єкт в умовах повної свободи структурує рольову ситуацію. Ми можемо побачити як особистісна проблема деструктує службові стосунки, робить їх неефективними. Потім матеріал аналізується. Робиться це цілісно з урахуванням іншого поведінкового матеріалу в групі (поза групою) про учасників рольової гри.
Невербальна поведінка чи не найбільше здатна цілісно виражати психологічний зміст свідомого та несвідомого. Це ефективний засіб оптимізації соціально-перцептивної сфери особистості, оскільки увага спрямовується на мову тіла. Функції невербальних технік: зближення членів групи, взаємопізнання, експлікація таких аспектів психіки, які важко вербалізувати. Сильна сторона: сильна забарвленість взаємодії та велика спонтанність, правдивість особистісних проявів. Засобом невербальної комунікації є експресія руху через актуалізацію міміки та жесту. Це – рухи тіла, дистанція, пауза. Зокрема, звертається увага на несвідомі рухи, розуміння людиною своїх рухів та рухів інших людей. Психогімнастика – допоміжний метод АСПН. Рух та жест дає можливість глибше зазирнути у переживання інших і наблизитись до розуміння цих переживань. Головна мета – зняття фізичних блоків та «затисків». У АПСН підтримується ідея свободи невербальних засобів самовираження, тому психогімнастика часто має характер спонтанної гри. З нею пов’язана свобода прояву емоцій та свобода внутрішнього світу суб’єкта. Головне – розслаблення і створення невимушеної, вільної від зайвого самоконтролю обстановки. Інколи психогімнастику використовують для прояснення стосунків у групі. Наприклад, «виразити почуття» суб’єкту, який був у центрі уваги. Джерелом психогімнастичних вправ може бути ставлення до групи,до процесу навчання. Наприклад, теми «Почуття, з якими я йшов на заняття», «Ставлення до навчання та групи», «Що група робила би за відсутності керівника». Тема дається або одному члену групи і він реалізує її самостійно, або кільком членам групи. Тема може стосуватися цілої групи. Після програвання теми дуже важливо, щоб учасники обмінялися думками з цього приводу.
Читайте також:
|
||||||||
|