МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Психогімнастичні та пантомімічні вправи в АСПНІгрові методи в АСПН Рольова гра відрізняється від псих одрами соціальним спрямуванням сюжету. вона розгортається в дії без належних попередніх сюжетних відпрацювань. Мінімізація інформації про те, що робити, дає змогу учасникам набути творчої самодіяльності, управління якої відбувається внутрішніми програмами їхньої психіки. Гра проходить спонтанно. Іноді в умовах штучно створених труднощів. Ми бачимо людей не лише у міжособистісних взаєминах, але й у процесі виконання певної ролі (вчителя, учня). Цей матеріал дає підстави для гіпотез щодо особистісної проблеми. Особливо переконливим є те, як суб’єкт в умовах повної свободи структурує рольову ситуацію. Ми можемо побачити як особистісна проблема деструктує службові стосунки, робить їх неефективними. Потім матеріал аналізується. Робиться це цілісно з урахуванням іншого поведінкового матеріалу в групі (поза групою) про учасників рольової гри.
Невербальна поведінка чи не найбільше здатна цілісно виражати психологічний зміст свідомого та несвідомого. Це ефективний засіб оптимізації соціально-перцептивної сфери особистості, оскільки увага спрямовується на мову тіла. Функції невербальних технік: зближення членів групи, взаємопізнання, експлікація таких аспектів психіки, які важко вербалізувати. Сильна сторона: сильна забарвленість взаємодії та велика спонтанність, правдивість особистісних проявів. Засобом невербальної комунікації є експресія руху через актуалізацію міміки та жесту. Це – рухи тіла, дистанція, пауза. Зокрема, звертається увага на несвідомі рухи, розуміння людиною своїх рухів та рухів інших людей. Психогімнастика – допоміжний метод АСПН. Рух та жест дає можливість глибше зазирнути у переживання інших і наблизитись до розуміння цих переживань. Головна мета – зняття фізичних блоків та «затисків». У АПСН підтримується ідея свободи невербальних засобів самовираження, тому психогімнастика часто має характер спонтанної гри. З нею пов’язана свобода прояву емоцій та свобода внутрішнього світу суб’єкта. Головне – розслаблення і створення невимушеної, вільної від зайвого самоконтролю обстановки. Інколи психогімнастику використовують для прояснення стосунків у групі. Наприклад, «виразити почуття» суб’єкту, який був у центрі уваги. Джерелом психогімнастичних вправ може бути ставлення до групи,до процесу навчання. Наприклад, теми «Почуття, з якими я йшов на заняття», «Ставлення до навчання та групи», «Що група робила би за відсутності керівника». Тема дається або одному члену групи і він реалізує її самостійно, або кільком членам групи. Тема може стосуватися цілої групи. Після програвання теми дуже важливо, щоб учасники обмінялися думками з цього приводу.
Читайте також:
|
||||||||
|