МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток вантажного парку в світі та УкраїніЛ1. Спеціалізація автотранспортних засобів ЗМ 1 Л1. Оцінка ефективності використання спеціалізованих транспортних засобів. ЗМ 6 Ефект від застосування СУ Я до організації процесів перевезень спеціалізованим автотранспортом. 1. Фактори, що вказують на ефект впровадження СУ Я. 2. Методи обробки інформації, що вимірює ефект впровадженої СУ Я. Економічний ефект використання спеціалізованих транспортних засобів. 4. Розвиток вантажного парку в світі та Україні. 5. Спеціалізація як необхідність розвитку автомобільного транспорту. 6. Структура СРС в Україні та за її межами та перспектива розвитку СРС.
Початок 21 століття було відзначено знаменним явищем – світовий парк вантажних автомобілів перейшов межу в 200 млн. од. Розподіл вантажних колісних транспортних засобів (КТЗ) по країнам та регіонам дуже нерівномірний. На відміну від легкових КТЗ, найбільша кількість різних вантажівок зосереджена в Північній Америці – тут знаходяться в експлуатації приблизно 47% усіх вантажних автомобілів світу, тобто майже 95 млн. од. Другим по чисельності таких автомобілів є Азіатський континент, куди входить Тихоокеанський регіон, Австралія, Океанія. Там знаходиться в експлуатації майже 50,5 млн. вантажних автомобілів. Третє місце займає Європа разом з Росією, яка має найбільший парк вантажних КТЗ – майже 9,4 млн. одиниць, це перше місце в Європі та четверте в світі. Загальносвітове виробництво вантажних КТЗ, за оцінкою Міжнародної організації виробників автомобілів, складає близько 17 млн. од. (разом з автобусами) в рік. Найбільшим виробником вантажних КТЗ залишається США, з 4-х разовим відставанням – Японія та Китай. Враховуючи великі темпи росту випуску вантажних КТЗ у Китаї, він може розраховувати в найближчий час на друге місце у світі. Щодо ж стосується України, то випуск вантажних КТЗ тут склав: 18% - виробництво та 82% - складання. Серед підприємств виробників вантажних КТЗ України, у тому числі спеціалізованих, є такі, як: ЗАТ «КримавтоГАЗ», ВАТ «ЛуАЗ», ВАТ «Авто-Холдінг», ХК «КрАЗ», ЗАТ «КрАСЗ», ЗАТ «ЗАЗ», ТОВ «Кременчуцький автоскладальний завод», ЗАТ «Запорізький автомобілебудівний завод», ВАТ «Луганський автомобільний завод» та інші виробники. Наведемо продукцію що випускають деякі підприємства. ХК «КрАЗ», наприклад, здійснює виробництво самоскидів (КрАЗ-65032, КрАЗ-6130С4, КрАЗ-65055, КрАЗ-6510-01 КрАЗ), сідельних тягачів (КрАЗ-6443, КрАЗ-6446 (негаборитний), КрАЗ-64431), бортових автомобілів категорії N3 та шасі спеціальної техніки (КрАЗ-65101). ТОВ «Кременчуцький автоскладальний завод» виробляє легкові, вантажні автомобілі і спеціалізовані автобуси із машинокомплектів, що постачаються ВАТ «ГАЗ» (Російська Федерація) (вантажні цільнометалеві фургони ГАЗ 2705, ГАЗ 2752 та спеціалізовані автобуси ГАЗ 3221). ЗАТ «Запорізький автомобілебудівний завод» випускає як легкові так і вантажні авто категорії N1 (ЗАЗ-110260, 110550, 110267, 110268, 110557, 110558, 110268-40, 110558-40 та ін.). ВАТ «Луганський автомобільний завод» здійснює серійне виробництво автомобілів власної розробки, збирання вантажних автомобілів та спеціалізованих автобусів з машинокомплектів, що постачаються ВАТ «УАЗ» та ВАТ «ИЖМАШ-Авто» (ИЖ-2717.90, 2717.90-01, УАЗ-3909, -390906, -390907, -39099, ФОТОН, HYUNDAU, ISUZU). Рухомий склад (РС) є головним засобом виконання основного виробничого процесу автотранспортного підприємства – перевезень вантажів, які забезпечують більш ніж 80% загального прибутку цих підприємств. Крім того, РС являє собою визначаючим фактором формування виробничої структури автотранспортних підприємств, з урахуванням його розвивається їх ремонтна база та інше забезпечення. Створення та застосування при перевезеннях спеціалізованих автомобілів, причепів та полу причепів дає можливість вирішувати задачу забезпечення високої якості перевезень та скороченню втрат вантажів, що перевозяться.
2.Спеціалізація як необхідність розвитку автомобільного транспорту. Поява спеціалізованого РС обумовлено наступними чинниками: Збільшенням вимог споживачів при доставці вантажів стосовно їх якісної та кількісної збереженості; розширенням виробництва вантажів, які неможливо перевозити на стандартному РС; необхідністю поширення економічних показників роботи РС та автотранспортних підприємств в цілому. Потреби народного господарства у спеціалізованому РС для перевезення промислових вантажів, будівництва, торгівлі, сільського господарства необмежені. Основні переваги спеціалізованого РС перед РС загального призначення: можливість значно збільшити коефіцієнт використання вантажопід'ємності транспортних засобів при перевезенні широкої номенклатури народногосподарських вантажів; найбільш повне використання провізних властивостей автомобілів при перевезенні легковагових вантажів (керамзит, мінеральна вата, відходи промислового виробництва); здешевлення перевезень та прискорення темпів виробництва при перевезеннях ферм, панелей, довгомірних та неділимих вантажів будівництва; можливість перевозити народногосподарські вантажі з максимальним задоволенням вимог на їх транспортування стосовно забезпечення збереження їх властивостей і якостей, зберігаються значні матеріальні цінності; найбільш ефективне використання засобів механізації навантажувально-розвантажувальних робіт у вантажовідправників та вантажоотримувачів; при переміщенні власних навантажувально-розвантажувальних засобів скорочується час простою автомобілів під навантажуванням та розвантажуванням; можливість перевозити всю номенклатуру народногосподарських вантажів з максимальним виконанням вимог стандартів на РС та правил дорожнього руху; збільшує культуру обслуговування організацій, підприємств та населення. Особливе місце займає експлуатація РС, що оснащений власними засобами навантаження і розвантаження. Вивільнення вантажників та сторонніх засобів механізації для навантажувально-розвантажувальних операцій, як наслідок, скорочення простоїв автомобілів значно впливає на ефективність використання РС. Але слід мати на увазі, що при створенні таких автотранспортних засобів повинна виконуватись певна пропорція між їх номінальною вантажопід'ємністю та масою тих механізмів навантаження і розвантаження, якими вони оснащенні. Іншими словами, використання навантажувально-развантажувальних засобів на спеціалізованому РС повинно сприяти зростанню його економічних показників. Читайте також:
|
||||||||
|