МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ МЕНЕДЖМЕНТУВСТУП ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………………….3 Тема 1. Поняття і сутність менеджменту………………………………………..... 4 Тема 2. Планування в організації………………………………………………….13 Тема 3. Організація як функція управління………………………………………22 Тема 4. Мотивація…………………………………………………………………32 Тема 5. Управлінський конроль…………………………………………………...40 Тема 6. Прийняття управлінських рішень.……………………………………….46 Тема 7. Комунікації в системі управління організацією………………….……..54 Тема 8. Лідерство…………………………………………………………………..58 Тема 9. Ефективність управління…………………………………………………66 Контрольні запитання……………………………………………………………..75 Термінологічний словник………………………………………………………….78 Список літератури………………………………………………………………….96 Додатки……………………………………………………………………………...98
Процеси глобалізації у світовій економіці, поглиблення Менеджмент виступає як результативний засіб формування ринкових стратегій, залучення інвестицій, здійснення нововведень, оптимізації співвідношення попиту і пропозиції тощо. В умовах розвитку ринкових відносин менеджмент В організаціях усе більшого значення набуває діяльність управлінської формації — менеджерів. Саме ці категорії працівників сприяють утвердженню підприємства на ринку, успіху в конкурентній боротьбі, втіленню нових ідей та Побудоване на засадах сучасного менеджменту управління організацією характеризується, з одного боку, стабільністю в отриманні високих економічних, технологічних, соціальних та інших результатів, з іншого — високою динамікою позитивних змін. Вивчення науки про менеджмент є обов'язковою складовою підготовки фахівців економічних спеціальностей в усьому світі. В Україні дисципліна «Менеджмент» входить у відповідні державні стандарти і є важливим чинником здобуття економічної освіти. Конспект лекції для студентів усіх спеціальностей денної,вечірньої та заочної форм навчання з напряму «Економіка та підприємство» підготовлений колективом авторів у складі: к.е.н., проф. Козлової Г.М. (вступ, тема 2); к.е.н., доц. Балашова О.В.(тема 6); к.е.н., доц. Кравчеко В.О. (тема 3, 9); к.е.н., доц. Пучкової С.В. (тема 5); к.е.н., доц. Чернеги О.М. (тема 8); к.е.н., ст. викл. Горбатенка А.В. (тема 7); викл. Кошелупова І.Ф.(тема 4); викл. Осички О.В (тема 7); викл. Подухевич О.В. (тема 1). Читайте також:
|
||||||||
|