МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 1: СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУВСТУП ТЕМА 4. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЕКТОМ ТЕМА 3. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТЕМА 2: ФУНКЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗМІСТ Львів - 2011 КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ для студентів всіх форм навчання спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”
Затверджено на засіданні кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва. Протокол № _2_ від14 вересня 2011 року Затверджено науково - методичною комісією Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту. Протокол № _2_ від 14 вересня 2011 року
Міжнародний інноваційний менеджмент. Конспект лекцій для студентів всіх форм навчання спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” / Укл. О.І. Бала, Р.Д. Бала. – Львів: Видавництво Національного Університету "Львівська політехніка", 2011 – 40 стор.
Укладачі О.І. Бала, к.е.н., доц. Р.Д. Бала, асист. Відповідальний за випуск Бала О.І. к.е.н., доц.
Рецензенти Скибінський О.С., к.е.н., доц. Князь С.В., к.е.н., доц.
ВСТУП ТЕМА 1: СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Метою дисципліни “Міжнародний інноваційний менеджмент” є оволодіння сучасними теоретичними засадами та практичними навичками організації та управління міжнародними інноваційними процесами та міжнародною інноваційною діяльністю. Цілями цього конспекту лекцій з дисципліни „Міжнародний інноваційний менеджмент” є: - формування у студента системи знань та практичних навичок управління міжнародною інноваційною діяльністю на підприємстві; - засвоєння основних теоретичних аспектів та підходів, які вивчаються в курсі „Міжнародний інноваційний менеджмент”; - набуття практичного досвіду та навиків самостійно здійснювати якісний аналіз міжнародної інноваційної діяльності використовуючи сучасні ЕОМ та відповідні програмно-методичні комплекси. Після оволодіння теоретичним та практичним курсом дисципліни “Міжнародний інноваційний менеджмент” студент повинен: 1) знати: - основні категорії міжнародного інноваційного менеджменту; - принципи та функції міжнародного інноваційного менеджменту; - характеристику інноваційних процесів; - методи організації інноваційних процесів - управління інноваційним розвитком; - систему стимулювання інноваційної діяльності; - оцінювання ефективності інноваційних проектів тощо. 2) вміти: - управляти інноваційним розвитком; - управляти інноваційним проектом; - застосовувати мотиваційні механізми інноваційної діяльності; - контролювати інноваційні проекти; - визначати ефективність інноваційних проектів. Теоретичні питання: Читайте також:
|
||||||||
|