МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 1: СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУВСТУП ТЕМА 4. УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЕКТОМ ТЕМА 3. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ'ЄКТ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТЕМА 2: ФУНКЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЗМІСТ Львів - 2011 КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ МІЖНАРОДНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ для студентів всіх форм навчання спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”
Затверджено на засіданні кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва. Протокол № _2_ від14 вересня 2011 року Затверджено науково - методичною комісією Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту. Протокол № _2_ від 14 вересня 2011 року
Міжнародний інноваційний менеджмент. Конспект лекцій для студентів всіх форм навчання спеціальності 6.030601 „Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” / Укл. О.І. Бала, Р.Д. Бала. – Львів: Видавництво Національного Університету "Львівська політехніка", 2011 – 40 стор.
Укладачі О.І. Бала, к.е.н., доц. Р.Д. Бала, асист. Відповідальний за випуск Бала О.І. к.е.н., доц.
Рецензенти Скибінський О.С., к.е.н., доц. Князь С.В., к.е.н., доц.
ВСТУП ТЕМА 1: СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Метою дисципліни “Міжнародний інноваційний менеджмент” є оволодіння сучасними теоретичними засадами та практичними навичками організації та управління міжнародними інноваційними процесами та міжнародною інноваційною діяльністю. Цілями цього конспекту лекцій з дисципліни „Міжнародний інноваційний менеджмент” є: - формування у студента системи знань та практичних навичок управління міжнародною інноваційною діяльністю на підприємстві; - засвоєння основних теоретичних аспектів та підходів, які вивчаються в курсі „Міжнародний інноваційний менеджмент”; - набуття практичного досвіду та навиків самостійно здійснювати якісний аналіз міжнародної інноваційної діяльності використовуючи сучасні ЕОМ та відповідні програмно-методичні комплекси. Після оволодіння теоретичним та практичним курсом дисципліни “Міжнародний інноваційний менеджмент” студент повинен: 1) знати: - основні категорії міжнародного інноваційного менеджменту; - принципи та функції міжнародного інноваційного менеджменту; - характеристику інноваційних процесів; - методи організації інноваційних процесів - управління інноваційним розвитком; - систему стимулювання інноваційної діяльності; - оцінювання ефективності інноваційних проектів тощо. 2) вміти: - управляти інноваційним розвитком; - управляти інноваційним проектом; - застосовувати мотиваційні механізми інноваційної діяльності; - контролювати інноваційні проекти; - визначати ефективність інноваційних проектів. Теоретичні питання: Читайте також:
|
||||||||
|