Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

Теоретичні запитання та завдання.

1. Розкрийте сутність терміна „менеджмент” і вкажіть його відмінність від терміна „управління”.

2. Наведіть класифікацію менеджменту за ознакою напрямів реалізації та охарактеризуйте кожен із видів менеджменту.

3. Які основні функції менеджерів? Охарактеризуйте їх.

4. Сформуйте портрет сучасного менеджера: риси, якості, функції, ролі тощо.

5. У чому полягає необхідність поділу управлінської праці? Що зумовлює вертикальний та горизонтальний поділи?

6. Дайте всебічну характеристику інституційному, управлінському та технічному рівню управління і на прикладах поясність взаємодію між ними.

7. Поясність дію законів, закономірностей та принципів менеджменту на прикладі конкретної організації (підприємства, установи, групи, відділу тощо).

8. Охарактеризуйте взаємозв’язки між основними принципами менеджменту.

9. Обґрунтуйте переваги та недоліки трактувань терміна „менеджмент”. Оберіть оптимальний варіант.

10. Яка роль менеджерів та підприємців у розвитку національної ринкової економіки?

 

 

1. В теорії та практиці науки менеджменту розрізняють три рівні менеджменту:

а) вищий, середній, нижчий;

б) фінансовий, виробничий, стратегічний;

в) господарський, інвестиційний, антикризовий;

г) малий, середній, великий.

 

2. Згідно загальних принципів управління підприємством, закріплених ГК України,

наймання (призначення) керівника підприємства є:

а) правом трудового колективу; б) місцевих органів державної влади;

в) відповідного міністерства; г) правом власника (власників) майна підприємства.

 

3. Яке із перелічених визначень менеджменту не є вірним:

а) це спосіб, манера спілкування з людьми;

б) це відомості щодо характеру та сфери бізнесу;

в) це влада та мистецтво керування;

г) це вміння та адміністративні навички організовувати ефективну роботу організації.

 

4. До основних компонентів внутрішнього середовища організації відносяться:

а) постачальники, споживачі, конкуренти, економічні партнери;

б) економічна, соціальна, політико-правова, екологічна та ін. складова;

в) банкрутство та ліквідація підприємства; кризові явища;

г) виробництво, дослідження та розробки, технологія, сировина.

 

5. До середнього рівня менеджменту належать:

а) невелика група керівників організації: президент (директор), заступники, головний

виконавчий директор;

б) керівники секторів, груп; майстрів, бригадирів тощо;

в) керівники виробничих та функціональних підрозділів організації;

г) робітники, спеціалісти, службовці.

 

6. До нижчого рівня менеджменту належать:

а) невелика група керівників організації: президент (директор), заступники, головний

виконавчий директор;

б) керівники секторів, груп; майстрів, бригадирів тощо;

в) керівники виробничих та функціональних підрозділів організації;

г) робітники, спеціалісти, службовці.

 

7. До вищого рівня менеджменту належать:

а) невелика група керівників організації: президент (директор), заступники, головний

виконавчий директор;

б) керівники секторів, груп; майстрів, бригадирів тощо;

в) керівники виробничих та функціональних підрозділів організації;

г) робітники, спеціалісти, службовці.

 

8. Згідно теорії менеджменту, всі організації використовують чотири основних види ресурсів:

а) трудові, матеріальні, природні, земельні;б) людські, фінансові, фізичні, інформаційні;

в) економічні, фізичні, штучні, натуральні;

г) грошові, валютні, кредитні, інноваційні.

 

9. Технологія управління організацією має характер:

а) циклічний;

б) поступальний;

в) динамічний;

г) пасивний.

 

10. Завдяки дослідженням взаємозв'язку функцій в організації відбувається:а) вдосконалення процесу управління;б) формування ефективної системи менеджменту;в) усунення зайвих ланок;г) подолання опору змінам;д) усі відповіді вірні.

Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, особливості та класифікація функцій менеджменту. | Планування та організування як загальні функції менеджменту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.