Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінка ефективності діяльності податкових органів

 

При проведенні модернізації і у всій роботі податкової служби велике значення має розробка критеріїв оцінки діяльності податкової служби. Серед них основними є показники оцінки працівників державної податкової служби та інтегральні показники роботи регіональних податкових адміністрацій, а також результати опитувань платників податків.

Оцінка працівників є однією з важливих та необхідних складових систем управління персоналом, яка надає можливість поліпшення якісного складу працівників, ефективного використання кадрів, зростання професійної майстерності, відповідальності, дисциплінованості. Оцінка має ґрунтуватися на принципах законності, об'єктивності, неупередженості. Оцінка персоналу поділяється на поточну та періодичну (атестація).

Поточна оцінка проводиться в міжатестаційний період. Вона є визначальною для заохочення або застосування стягнень до працівників у зазначений період, а при атестації служить основою для висновків атестаційної комісії.

Поточна оцінка повинна базуватися на положеннях про структурні підрозділи, на посадових обов'язках працівників, професійної моделі керівників та спеціалістів. Критеріями поточної оцінки є виконання поточних особистих (щомісячних, щоквартальних) планів роботи спеціалістів, а також показники, які дають можливість оцінити відповідність досвіду, навичок та здібностей працівників, оперативність та якість виконаних ними робіт, робоче навантаження.

Атестація персоналу — це процедура визначення кваліфікації, рівня знань, практичних навичок, ділових якостей працівника та встановлення їх відповідності займаній посаді. Мета атестації – раціональна розстановка кадрів та їх ефективне використання. Атестація має юридичну силу: за результатами приймаються рішення про кадрові переміщення працівників. Критерії оцінки повинні відображати ступінь впливу індивідуальних результатів праці кожного на вирішення завдань функціонального підрозділу в цілому.

В групу інтегральних показників роботи податкових органів входять:

– чисельність працівників податкових органів;

– надходження податків у бюджет;

– сума мобілізації податків в середньому на одного працівника;

– сума недоїмки та відсоток від фактичних надходжень;

– сума донарахувань за актами перевірок як в цілому, так і на одного працюючого.

Чисельність працівників податкової служби залежить від кількості суб'єктів підприємницької діяльності та рівня сплати податків. У таких промислово-розвинутих регіонах як Донецька, Дніпропетровська, Харківська області та місто Київ найбільша штатна чисельність податківців – третя частина від загальної чисельності працюючих в податковій службі України.

Показник надходження податків у бюджет визначається в цілому по бюджетах (Зведеному, Державному, місцевим), по регіонам, у порівнянні з прогнозними показниками, а також з надходженнями минулих років. Вище названі регіони у сукупності забезпечують, як правило, більше 40% від загальних надходжень по Україні.

Наступний показник, який характеризує діяльність податкової служби, це мобілізація податків в середньому на одного працівника. Його значення можуть суттєво коливатися від впливом конкретних умов і факторів: структурних (офіс великих платників податків має більші податкові надходження), територіальних (надходження від рентної плати за транспортування газу характерні лише для окремих регіонів) тощо.

Сума недоїмки по відношенню до фактичних надходжень відображає роботу підрозділів примусового стягнення по скороченню податкового боргу та підрозділів масово-роз'яснювальної роботи по підвищенню рівня добровільної сплати платниками платежів до бюджету. В останні роки цей показник в цілому по Україні досягнув половини реальних податкових надходжень за рік.

Показник донарахувань за актами перевірок відображає результати контрольно-перевірочної роботи і аналізується як в цілому по регіону, так і на одного працюючого.

 

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. VІІІ. Філогенез органів чуття
  8. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  9. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  10. Автоматизація метрологічної діяльності
  11. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділи податкової служби | Організаційні засади обліку платників податків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.