МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТОВАРІВТЕМА 3. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ Вправа 4. Виконайте завдання Завдання 1. Андрій любить споживати на сніданок свіжі соки. Орієнтуючись на свої смаки, він склав таблицю корисності. Подайтеу вигляді графіка переваги Андрія, використовуючи криву байдужості.
Завдання 2.Користуючись даними сітки споживача, визначте, від скількох одиниць товару А має відмовитись споживач з метою придбання третьої одиниці товару В.
Завдання 3. Юрій упевнений, що при застуді 6 ложок меду на одну склянку гарячого молока допомагають так само, як і три ложки меду на 2 склянки молока. Яка гранична норма заміни молока медом? Завдання 4.Сергійко з Володею вважають рівноцінним одночасне придбання 8 пляшок Кока-Коли і 3 пляшки Фанти, або 6 пляшок Кока-Коли і 4 пляшки Фанти рівноцінно. Знайдіть граничну норму заміщення Кока-Коли на Фанту. Завдання 5.Студент щотижнево отримує від батьків 200 грн. на їжу та розваги. Намалюйте бюджетну лінію студента для кожної із ситуацій, відкладаючи витрати на продукти споживання по вертикальній осі, а на розваги – по горизонтальній.
Завдання 6. Визначаючи тижневий рівень споживання, Петро дійшов висновку, що він одержував 20 умовних одиниць корисності від споживання останньої шоколадки, тоді як від останнього тістечка – 40 умовних одиниць. Що має зробити Петро, щоб максимізувати свою корисність від споживання цих товарів, якщо шоколадка коштує 2 грн, а тістечко – 5 грн? Завдання 7.Дохід Сергія становить 100 грн. Коробка сірників коштує 50 коп., а цигарок – 5 грн. Чому дорівнює нахил лінії бюджетного обмеження Сергія, якщо він витрачає свій дохід повністю на сірники та цигарки? Завдання 8. Набір споживача складається з двох товарів: пива та раків. Загальна корисність характеризується такими даними:
Ціна келиха пива – 10 грн, ціна одного рака – 50 коп. Загальний дохід споживача, який він може витратити на ці товари, становить 25 грн. Яку кількість пива та раків він купує у стані рівноваги?
У попередній темі було прийнято допущення, що споживач робить свій вибір лише між двома товарами: товаром Х та товаром Y. Спробуємо наблизити нашу модель до реальної дійсності, адже фактично споживач вибирає конкретний товар з усієї маси запропонованих йому благ. Тому слід проаналізувати, як споживач робить вибір, протиставляючи товар Х усім іншим товарам, як на його вибір впливає дохід і ціни та як унаслідок цього формується індивідуальний попит на товар.
3.1. Криві “дохід−споживання”. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|