Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи навчання

Навчання – спеціально організований, цілеспрямований процес взаємодії вчителя і учня, викладання та учіння, що передбачає засвоєння знань, умінь і навичок, формування наукового світогляду, розвиток розумових сил, зміцнення навичок самоосвіти.

Поняття про процес навчання.

Предмет і об’єкт дидактики загальноосвітньої школи

Дидактикагалузь педагогічної науки, яка вивчає теорію навчання та зміст освіти.

Об’єкт дидактики – система дидактичної взаємодії у школі, в оточуючому середовищі, ставлень учнів до навчання й освіти, а також педагогічне керівництво цією системою.

Предмет дидактики — це процес формування і функціонування такої системи взаємодії педагогів і учнів, яка забезпечує високі педагогічні результати в навчанні та освіті молодого покоління.

Категорії дидактики– це наукові поняття, що виражають найбільш загальні ознаки і зв’язки теорії навчання й освіти.

Принципи навчання – вихідні положення, виведені з теорії і практики, якими регламентується навчальна взаємодія.

Процес навчання – цілеспрямована, спеціально організована взаємодія вчителя й учнів, в ході якої здійснюється освіта, виховання і розвиток учнів.

Зміст освіти – система наукових знань, практичних умінь і навичок, якими оволодіває дитина в процесі навчання.

Метод навчання – спосіб упорядкованої взаємодії вчителя й учнів, спрямований на вирішення завдань навчання і освіти.

Форми організації навчання – зовнішній вираз узгодженої взаємодії вчителя й учнів, яка здійснюється у встановленому порядку і визначеному режимі.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Процес – це розвиток певного явища, що відображає закономірну, послідовну, неперервну зміну моментів розвитку, що слідують один за одним.

 

Принцип(від лат. principium – першооснова) – керівна ідея, основне положення,основна вимога до організації і проведення дидактичного процесу. Принципи конкретизуються в правилах.

Система принципів (за Ю.Бабанським, В.Загвязинським, М.Скаткіним):

1. Принцип розвиваючого і виховного характеру навчання.

2. Принцип науковості змісту і методів навчального процесу.

3. Принцип систематичності і послідовності

4. Принцип свідомого засвоєння знань.

5. Принцип активності і самостійності.

6. Принцип наочності, єдності конкретного і абстрактного.

7. Принцип доступності навчання.

8. Принцип ґрунтовності.

9. Принцип зв’язку навчання з життям, з практикою.

10. Принцип раціонального поєднання колективних та індивідуальних форм і способів навчальної роботи.

11. Принцип природовідповідності.


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  6. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  7. Антикорупційні принципи
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  10. Б/. Принципи виборчого права.
  11. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  12. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції




Переглядів: 772

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самоосвіта – процес самостійного здобуття знань, умінь і навичок. І самовиховання і самоосвіта – дві сторони одного процесу – самовдосконалення. | Урок — основна форма організації навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.