МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи навчанняНавчання – спеціально організований, цілеспрямований процес взаємодії вчителя і учня, викладання та учіння, що передбачає засвоєння знань, умінь і навичок, формування наукового світогляду, розвиток розумових сил, зміцнення навичок самоосвіти. Поняття про процес навчання. Предмет і об’єкт дидактики загальноосвітньої школи Дидактика – галузь педагогічної науки, яка вивчає теорію навчання та зміст освіти. Об’єкт дидактики – система дидактичної взаємодії у школі, в оточуючому середовищі, ставлень учнів до навчання й освіти, а також педагогічне керівництво цією системою. Предмет дидактики — це процес формування і функціонування такої системи взаємодії педагогів і учнів, яка забезпечує високі педагогічні результати в навчанні та освіті молодого покоління. Категорії дидактики– це наукові поняття, що виражають найбільш загальні ознаки і зв’язки теорії навчання й освіти. Принципи навчання – вихідні положення, виведені з теорії і практики, якими регламентується навчальна взаємодія. Процес навчання – цілеспрямована, спеціально організована взаємодія вчителя й учнів, в ході якої здійснюється освіта, виховання і розвиток учнів. Зміст освіти – система наукових знань, практичних умінь і навичок, якими оволодіває дитина в процесі навчання. Метод навчання – спосіб упорядкованої взаємодії вчителя й учнів, спрямований на вирішення завдань навчання і освіти. Форми організації навчання – зовнішній вираз узгодженої взаємодії вчителя й учнів, яка здійснюється у встановленому порядку і визначеному режимі. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Процес – це розвиток певного явища, що відображає закономірну, послідовну, неперервну зміну моментів розвитку, що слідують один за одним.
Принцип(від лат. principium – першооснова) – керівна ідея, основне положення,основна вимога до організації і проведення дидактичного процесу. Принципи конкретизуються в правилах. Система принципів (за Ю.Бабанським, В.Загвязинським, М.Скаткіним): 1. Принцип розвиваючого і виховного характеру навчання. 2. Принцип науковості змісту і методів навчального процесу. 3. Принцип систематичності і послідовності 4. Принцип свідомого засвоєння знань. 5. Принцип активності і самостійності. 6. Принцип наочності, єдності конкретного і абстрактного. 7. Принцип доступності навчання. 8. Принцип ґрунтовності. 9. Принцип зв’язку навчання з життям, з практикою. 10. Принцип раціонального поєднання колективних та індивідуальних форм і способів навчальної роботи. 11. Принцип природовідповідності. Читайте також:
|
||||||||
|