Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обґрунтований стратегічний набір.

Стратегічний набір

Стратегічний набір – це система стратегій різного типу, що їх розробляє підприємство на певний відрізок часу, яка відбиває специфіку діяльності та розвитку підприємства і рівень претендування на певне місце і значення у зовнішньому середовищі.

Вимоги до стратегічного набору:

- орієнтація на досягнення реальних цілей;

- ясність змісту та розуміння необхідності застосування системи стратегій (набору);

- гнучкість і динамічність стратегічного набору (з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі, що відбувається в змінах, у пріоритетах і в змісті);

- баланс рівноваги між прибутковими та витратними стратегіями, основними та резервними.

Добре сформований стратегічний набір - той, що відображає:

- досягнутий рівень розвитку;

- особливості та умови його подальшого руху, відповідно до обраних стратегій.

 


Процес побудови стратегічного набору – діяльність яка, яка здійснюється на всіх рівнях управлінської ієрархії.

Існують наступні стратегії за ієрархією:

- загальні для всього підприємства вцілому4

- загальні конкурентні за окремими бізнес-напрямками;

- для кожного з напрямків діяльності організації ( з виробництва різних видів товарів та послуг);

- для кожної функціональної підсистеми підприємства;

- ресурсні, для забезпечення досягнення стратегічних орієнтирів загального, функціонального, продуктово-товарного типу.

Стратегічний набір має заповнити “стратегічну прогалину” підприємства. Стратегічна прогалина – це інтервал між можливостями, зумовленими наявними тенденціями зростання підприємства, та бажаними орієнтирами, необхідними для розв’язання начальних проблем зростання та зміцнення підприємства в довгостроковій перспективі.

Проблемою називають невідповідність між метою та ситуацією, що склалася в об’єкті управління.

Проблема – це невідповідність між:

- бажаним, відображеним у цілях;

- станом об’єкта управління та його поточним станом;

- труднощі;

- невирішені завдання;

- вузькі питання.

Стратегічна програма – це низка стратегічних рішень, які мають прийняти керівники підприємства для вирішення виявлених проблем.

Специфічні напрямки процесу заповнення стратегічної програми передбачають:

- пошук певних можливостей зростання;

- пошук інновацій;

- визначення таких сфер діяльності, де підприємство є конкурентоспроможним та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності;

- перерозподіл ресурсів з неперспективних на конкурентоспроможні напрямки діяльності.

 


Читайте також:

  1. Загальний стратегічний підхід до ведення перемовин.
  2. Маркетинговий стратегічний аналіз.
  3. Розпорядчий вплив за терміном дії може мати довгостроковий (стратегічний), середньостроковий (тактичний) та короткостроковий (оперативний) характер.
  4. Стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства
  5. Стратегічний аналіз у процесі розробки стратегій
  6. Стратегічний аналіз як завершення попереднього та початок наступного циклу.
  7. Стратегічний вибір
  8. Стратегічний вибір керівництва організації стосовно її цілей.
  9. Стратегічний закон.Відомийафоризм «якщо вам треба щось сказати, то найкраще – сказати саме те, що ви хочете» приводить нас до проблеми стратегії.
  10. Стратегічний контролінг
  11. Стратегічний контроль




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність стратегії. | Фактори, що впливають на визначення загальної стратегії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.