МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обґрунтований стратегічний набір.Стратегічний набір Стратегічний набір – це система стратегій різного типу, що їх розробляє підприємство на певний відрізок часу, яка відбиває специфіку діяльності та розвитку підприємства і рівень претендування на певне місце і значення у зовнішньому середовищі. Вимоги до стратегічного набору: - орієнтація на досягнення реальних цілей; - ясність змісту та розуміння необхідності застосування системи стратегій (набору); - гнучкість і динамічність стратегічного набору (з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі, що відбувається в змінах, у пріоритетах і в змісті); - баланс рівноваги між прибутковими та витратними стратегіями, основними та резервними. Добре сформований стратегічний набір - той, що відображає: - досягнутий рівень розвитку; - особливості та умови його подальшого руху, відповідно до обраних стратегій.
Процес побудови стратегічного набору – діяльність яка, яка здійснюється на всіх рівнях управлінської ієрархії. Існують наступні стратегії за ієрархією: - загальні для всього підприємства вцілому4 - загальні конкурентні за окремими бізнес-напрямками; - для кожного з напрямків діяльності організації ( з виробництва різних видів товарів та послуг); - для кожної функціональної підсистеми підприємства; - ресурсні, для забезпечення досягнення стратегічних орієнтирів загального, функціонального, продуктово-товарного типу. Стратегічний набір має заповнити “стратегічну прогалину” підприємства. Стратегічна прогалина – це інтервал між можливостями, зумовленими наявними тенденціями зростання підприємства, та бажаними орієнтирами, необхідними для розв’язання начальних проблем зростання та зміцнення підприємства в довгостроковій перспективі. Проблемою називають невідповідність між метою та ситуацією, що склалася в об’єкті управління. Проблема – це невідповідність між: - бажаним, відображеним у цілях; - станом об’єкта управління та його поточним станом; - труднощі; - невирішені завдання; - вузькі питання. Стратегічна програма – це низка стратегічних рішень, які мають прийняти керівники підприємства для вирішення виявлених проблем. Специфічні напрямки процесу заповнення стратегічної програми передбачають: - пошук певних можливостей зростання; - пошук інновацій; - визначення таких сфер діяльності, де підприємство є конкурентоспроможним та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності; - перерозподіл ресурсів з неперспективних на конкурентоспроможні напрямки діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|