Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






З попередньої умови обирають такі настройки, які забезпечують мінімум обраного критерія (лінійного або квадратичного).

Перехідні процеси в системі визначаються парою комплексних коренів, які розташовані поблизу уявної осі на комплексній площині. Тоді процес буде коливальним, а запас стійкості оцінюється ступенем затухання ψ=0,75÷0,9; m=0,221÷0,366. Основною розрахунковою залежністю є умова :

(6.70)

На площині параметрів настройок ПІ-регулятора наносять лінії рівного ступеню коливальності (рис.6.22,а) при mі=const.

 
 

 

 


 

 

Рис.6.22. Лінії рівної степені коливальності (а) та перехідні процеси системи (б).

Якщо прийняти ψ=0,75, то затухання перехідного процесу недостатнє, а при ψ=0,9 можливі значні відхилення регульованої координати. Крім того, якщо змінюються динамічні властивості об’єкта, то необхідно прийняти більший ступінь затухання. На рис.6.22,б показані перехідні процеси для точок 1-4.

 

 

 

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  3. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  4. Адміністративно-правові норми поділяють на види за різними критеріями.
  5. Аналогія як умовивід
  6. Блок 4. Умови та охорона праці.
  7. Блок перевірки умови
  8. БУДОВА ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ ШАРУВАТИХ ТОВЩ
  9. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  10. Види аудиторських висновків та умови їх надання
  11. Види і типи організаційних структур та умови їх ефективного застосування
  12. Види й типи організаційних структур та умови їх ефективного застосування




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення оптимальних параметрів системи. | Контрольні запитання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.