МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Екологія – найактуальніша наука сьогодення.Література План Тема 1. Предмет, метод і завдання екології. Екосистеми та їхня структура 1. Екологія – найактуальніша наука сьогодення. 2. Предмет екології на час формування її як науки і напочатку ХХ ст. 3. Комплекс екологічних наук сьогодні. 4. Методи дослідження екології. 5. Завдання сучасної екології. 6. Поняття про екосистеми як визначальне поняття в екології. 1. Білявський Г.О. та ін. Основи екології. – К.: Либідь, 2004, с. 44-52. 2. Білявський Г.О. та ін. Основи загальної екології. – К.: Либідь, 1995, с. 3-8, 82-102. 3. Основи соціоекології (За ред. Г.О. Бачинського). – К. Вища школа, 1995, с. 7-13, 28-38. 4. Основи екології та соціоекології (За ред. В.М. Єнколо). – Львів: Афіша, 1998, с. 4-9.
Сьогодні всі люди планети незалежно від їхньої національної приналежності, політичних поглядів все частіше називають Землю нашою спільною домівкою. Життя у цьому планетарному домі вивчає наука екологія. Екологія - відносно молода наука. Ще не так давно нею цікавилося невелике коло спеціалістів. Останніми десятиріччями вона почала швидко розвиватися, а термін «екологія» став широко відомим і загально вживаним. Цьому сприяв загострення у відносинах людини з середовищем існування, розвиток глобальної екологічної кризи. В умовах, коли антропогенні зміни торкнулися практично всіх екосистем земної кулі, найважливішим завданням сучасності стало глобальне поліпшення, вдосконалення природокористування, обов’язкове екологічне обґрунтування всіх видів господарської діяльності, погодження планів цієї діяльності між країнами, виконання силами міжнародного співтовариства глобальних заходів з охорони біосфери планети в ім’я її спасіння. У вирішенні цих завдань головна роль належить екології. Саме екологія дає уявлення про те, яким чином досягти «симбіозу» техніки, виробництва і природи. Екологія сприяє вирішенню таких важливих проблем, як раціональне використання природних ресурсів, профілактика забруднення середовища промисловими відходами та транспортом, запобігання знищенню природних угруповань, збереження генофонду рослинного і тваринного світу. Тобто, екологія є теоретичною та науковою базою для розробки питань охорони природи й раціонального природокористування, визначення стратегії й тактики гармонізації взаємин людського суспільства та довкілля. Для оптимізації співіснування людини з природою необхідна не лише чітка стратегія охорони природного середовища та посилення контролю за природокористуванням, але й добре продумана система екологічної освіти й виховання населення. Для сучасної людини знання основ екології не менш важливе, ніж основ фізики, хімії, математики. Набуття кожною людиною екологічних знань сприятиме формуванню екологічного мислення, дбайливому ставленню до природи, збереженню її. Екологічної освіта й виховання населення створює умови для екологізації виробництва, як одного з провідних напрямів НТР, покликаних не тільки забезпечити узгоджене функціонування природних і технічних систем, а й значно підвищити ефективність останніх. Знання екології допоможе майбутнім фахівцям різних спеціальностей перейнятися долею природи, частинкою якої виступає будь-який живий організм, у тому числі і сама людина, і завжди пам'ятати пророчі слова видатного українського вченого В.І. Вернадського: "У геологічній історії біосфери перед людиною відкривається велике майбутнє, якщо вона зрозуміє це і не буде використовувати свій розум і свою працю на самознищення."
Читайте також:
|
||||||||
|