МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 1.По темі 2 «Виробництво і його основні чинники. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ СТУДЕНТИ ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ Суспільне виробництво. Загальний поділ праці. Частковий поділ праці. Одиничний поділ праці. Розподіл. Обмін. Виробниче споживання. Особисте споживання. Матеріальне виробництво. Нематеріальне виробництво. Основне виробництво. Виробнича інфраструктура. Соціальна інфраструктура. “Товар-послуга”. Фактори виробництва. Особистий фактор. Речовий фактор. Праця. Людський капітал. Капітал. Земля. Наука. Інформація. Екологічний фактор виробництва. Підприємницькі здібності. Виробнича функція. Суспільний продукт. Валовий суспільний продукт. Кінцевий суспільний продукт. Валовий внутрішній продукт. Валовий національний продукт. Чистий продукт. Необхідний продукт. Додатковий продукт. Національне багатство. Економічне зростання. Ефективність виробництва. Соціальна ефективність. Економічна ефективність. Продуктивність праці. Трудомісткість. Фондовіддача. Фондомісткість. Матеріаловіддача. Матеріаломісткість. Капіталомісткість. Еколого ефективність. Рівень життя. Прожитковий мінімум. Якість життя населення.
Розуміти суть суспільного виробництва. Його поділ на матеріальне і нематеріальне виробництво. Знати три сфери суспільного виробництва, а також його основні фактори та їх взаємодію. Добре розбиратися в структурі суспільного продукту. Розуміти суть і знати основні показники ефективності виробництва. 1. Поясніть сутність та основні риси суспільного виробництва. 2. Що означає суспільний поділ праці? Які його основні форми? 3. Охарактеризуйте основні фази суспільного виробництва. 4. Які галузі входять до матеріального і нематеріального виробництва? Розкрийте їх роль у розвитку суспільства. 5. В чому полягає сутність основного виробництва, виробничої та соціальної інфраструктури? 6. У чому полягає специфіка поняття “товар-послуга”? 7. Назвіть основні фактори виробництва і розкрийте їх сутність. 8. Розкрийте зміст поняття “суспільний продукт”. Охарактеризуйте його основні види. 9. Розмежуйте поняття “економічне зростання” й “ефективність виробництва”. 10. Що означають поняття “економічна ефективність” та “соціальна ефективність” виробництва? 11. Назвіть основні показники ефективності виробництва та спосіб їхнього розрахунку. Суспільний продукт» 1. Суспільне виробництво – 2. Земля як фактор виробництва – 3. Валовий суспільний продукт – 4. Додатковий продукт – 5. Фондовіддача –
Читайте також:
|
||||||||
|