Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Тема І. Вступ

Лекція 1-2

Слайд 27

Слайд 26

 

Запитання для самоконтролю:

1. Чи змінюється залежність суспільства від природних умов в міру розвитку науки та техніки? Обґрунтуйте свою відповідь.

2. Чи впливають природні умови на темпи економічного розвитку регіону та спеціалізацію господарського комплексу? Наведіть приклади. (в світі, в межах України).

3. Яким чином суспільство знижує свою залежність від природних умов? Наведіть приклади.

4. Чи існує економічний зв’язок між рівнем економічного розвитку окремих країн (народів, регіонів) та особливостями природних умов? Як змінилися погляди вчених та політиків в нинішній період на цю проблему історії людства.?

5. Чи справедливо нині стверджувати що суспільство в міру розвитку виробничих сил стає все менше залежним від природних умов? Обґрунтуйте свою відповідь.

6. Які природні умови (їх особливості) найбільше обмежують можливості економічного розвитку країн (регіонів).

7. Які країни світу найбільше страждають від стихійних лих та від яких конкретно?

8. Які регіони України найбільше страждають від стихійних лих та від яких конкретно?

9. Чи впливають природні умови країн (регіонів) на конкурентоспроможність виробництва? Якщо так то яким чином?

10. Як впливають природні умови на собівартість виробленої продукції? Обґрунтуйте свою точку зору та наведіть характерні приклади.

11. В чому на вашу думку переваги та недоліки потенціалу природних умов України в порівнянні з іншими країнами? Наведіть приклади.

12. Які на вашу думку потрібні географічні карти для адекватної оцінки та обліку природних умов регіону для управління його розвитком?

 

 

 

 

План лекції:

1. Предмет і завдання курсу.

2. Розвиток народознавства.

3. Розділи народознавства.

4. Завдання і зміст ознайомлення дітей з народознавством.

5. Принципи методики ознайомлення дітей з народознавством.

Основні поняття теми:

Методика проведення роботи з народознавства - досліджує процес навчання

у дошкільному закладі, розкриває закономірності засвоєння різних розділів народознавства, визначаєі вмотивовує засоби передачі знань дошкільнятам.

 

Народознавство – наука, що досліджує етнічні спільноти на предмет визначення специфічних ознак і функцій,виявлення їхзмісту та закономірностей процесу становлення з погляду забезпечення існування етносу.

 

Народознавство - система знань про конкретний народ, особливості його побуту і трудової діяльності, національний характер, світогляд, історико-культурний досвід, родовід, спосіб життя і виховання, рідний край.

Використана література

Основна література

1. Богуш A.M., Лисенко Н.В. Українське народознавство в дошкільному закладі. – К., 2002. - 407 с.

2. Гавриленко Л.А. Криниця: Посібник з українського народознавства. - Запоріжжя: Просвіта, 2001

 

Додаткова література

1. Концепція виховання і розвитку дошкільників у національному дошкільному закладі.- К., 1994.

2. Методичні рекомендації до програми виховання дітей дошкільного віку «Малятко». - К.: СП «Свенас», 1993.

3. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - К.: «Академвидав», 2006. - 456 с.



Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  3. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  4. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
  5. Вступ 3
  6. Вступ в асиметричну криптографію на ідентифікаторах.
  7. Вступ до Photoshop. Елементи вікна редактора.
  8. Вступ до курсу
  9. Вступ до курсу
  10. Вступ до курсу
  11. Вступ до курсу
  12. ВСТУП ДО КУРСУ




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 25 | Предмет і завдання курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.11 сек.