Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 13. Тестові методи в соціально-педагогічних досліджень.

Основні елементи національної екологічної мережі України

Природні регіони Біосферні заповідники Природні заповідники Національні природні парки
Карпатський Карпатський, Розточанський, Східні Карпати Горгани Синевир, Карпатський, Ужан-ський, Сколівські Бескиди, Гуцульщина, Галицький
Кримський гірський   Кримський, Ял­тинський гірсько-лісовий, Карадазь­кий, Опукський Севастопольський, Чатир-Даг
Західне Полісся Західне Полісся Черемський, Рів­ненський, Півден-нополіський  
Придніпров­ське Полісся Поліський Дніпровський, Деснянський Мезинський, Коростишів-ський, Ічнянський, Голосіїв-ський
Східне Полісся     Середньосеймський, Деснян-сько-Старогутський,Тростя-Iнецько-Ворсклянський
Подільський   Медобори Подільські Товтри, Креме­нецькі Гори, Центрально-По-дільський, Савранський ліс, Дністровський каньйон
Середнє Придні­пров'я Український лі­состеповий біо-сферний запо­відник Канівський Черкаський Бір, Холодний Яр, Середньо-Придніпровський, Трахтемирівський, Переяс-лав-Хмельницький, Чорно-ліський
Придоне-цький     Святі Гори, Сіверсько-Доне-цький, Слобожанський, Го-мольшанський
Донецько- Приазов- ський   Український степовий Приазовський, Меотида
Таврійський Чорноморський, Асканія-Нова   Нижньодніпровський, Азово-Сиваський
Нижньодні­стровський     Нижньодністровський

Мета: Ознайомити студентів із основними теоретичними положеннями теми

Професійна спрямованість:Знання технологій соціально-педагогічних досліджень сприятиме підвищенню ефективності професійної соціально-педагогічної діяльності

План.

  1. Поняття тесту.
  2. Види тестів.
  3. Правила складання тестових методик.

Обрані методи: інформаційна лекція з елементами бесіди і дискусії.

Основні поняття теми: тести

Запитання для самоаналізу і самоперевірки:

  1. Які існують види тестів?
  2. Які основні вимоги до застосування тестових методик?
  3. Які правила складання тестових методик?

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

Базова:

1. Горбатов Д.С. Практикум по психологическому исследованию. Учебное пособие. – Самара, 2000. – 340 с.

2. Загвязинский В.Й. Методология и методика дидактического исследования. – М.: Педагогика, 1982. – 159 с.

3. Кьшерляг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике. – Таллинн: Валгус, 1980. – 334 с.

4. Максименко С.Д. Психологія в соціальній га педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури. – К.: Наукова думка 1998. – 226 с.

5. Методологія та методи соціальних досліджень. Борисова Ю.В. Навчальний посібник – К.: ДЦССМ, 2003. – 216 с.

6. Педагогічна соціологія: Навчальний посібник. – Тернопіль, 1998.

7. Підласий І.П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів. – К.: Україна, 1998. – 343 с.

8. Рудницька О.П., Болгарська Л.Г., Сителмикова Т.Ю. Основи педагогічних досліджень. – К., 1998.

9. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, методы. – М., 1972. – 246 с.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 1053

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Допоміжна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.