Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 13. Тестові методи в соціально-педагогічних досліджень.

Основні елементи національної екологічної мережі України

Природні регіони Біосферні заповідники Природні заповідники Національні природні парки
Карпатський Карпатський, Розточанський, Східні Карпати Горгани Синевир, Карпатський, Ужан-ський, Сколівські Бескиди, Гуцульщина, Галицький
Кримський гірський   Кримський, Ял­тинський гірсько-лісовий, Карадазь­кий, Опукський Севастопольський, Чатир-Даг
Західне Полісся Західне Полісся Черемський, Рів­ненський, Півден-нополіський  
Придніпров­ське Полісся Поліський Дніпровський, Деснянський Мезинський, Коростишів-ський, Ічнянський, Голосіїв-ський
Східне Полісся     Середньосеймський, Деснян-сько-Старогутський,Тростя-Iнецько-Ворсклянський
Подільський   Медобори Подільські Товтри, Креме­нецькі Гори, Центрально-По-дільський, Савранський ліс, Дністровський каньйон
Середнє Придні­пров'я Український лі­состеповий біо-сферний запо­відник Канівський Черкаський Бір, Холодний Яр, Середньо-Придніпровський, Трахтемирівський, Переяс-лав-Хмельницький, Чорно-ліський
Придоне-цький     Святі Гори, Сіверсько-Доне-цький, Слобожанський, Го-мольшанський
Донецько- Приазов- ський   Український степовий Приазовський, Меотида
Таврійський Чорноморський, Асканія-Нова   Нижньодніпровський, Азово-Сиваський
Нижньодні­стровський     Нижньодністровський

Мета: Ознайомити студентів із основними теоретичними положеннями теми

Професійна спрямованість:Знання технологій соціально-педагогічних досліджень сприятиме підвищенню ефективності професійної соціально-педагогічної діяльності

План.

  1. Поняття тесту.
  2. Види тестів.
  3. Правила складання тестових методик.

Обрані методи: інформаційна лекція з елементами бесіди і дискусії.

Основні поняття теми: тести

Запитання для самоаналізу і самоперевірки:

  1. Які існують види тестів?
  2. Які основні вимоги до застосування тестових методик?
  3. Які правила складання тестових методик?

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

Базова:

1. Горбатов Д.С. Практикум по психологическому исследованию. Учебное пособие. – Самара, 2000. – 340 с.

2. Загвязинский В.Й. Методология и методика дидактического исследования. – М.: Педагогика, 1982. – 159 с.

3. Кьшерляг А.А. Методы исследования в профессиональной педагогике. – Таллинн: Валгус, 1980. – 334 с.

4. Максименко С.Д. Психологія в соціальній га педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури. – К.: Наукова думка 1998. – 226 с.

5. Методологія та методи соціальних досліджень. Борисова Ю.В. Навчальний посібник – К.: ДЦССМ, 2003. – 216 с.

6. Педагогічна соціологія: Навчальний посібник. – Тернопіль, 1998.

7. Підласий І.П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів. – К.: Україна, 1998. – 343 с.

8. Рудницька О.П., Болгарська Л.Г., Сителмикова Т.Ю. Основи педагогічних досліджень. – К., 1998.

9. Ядов В.А. Социологическое исследование: методология, методы. – М., 1972. – 246 с.


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  3. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  4. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Адміністративні методи управління
  7. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  8. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  9. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  10. Аерометоди
  11. Активні групові методи
  12. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування




Переглядів: 1100

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Допоміжна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.