МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція № 6Структура бізнес-плану Основні етапи розробки, особливості й обсяги бізнес-планів Незалежно від сфери діяльності й особливостей компанії, що готує бізнес-план, можна визначити кілька стандартних етапів, які необхідно послідовно пройти при його розробці: * визначення мети написання бізнес-плану. Як правило, мета бізнес-плану визначається переліком проблем, для вирішення яких розробляється бізнес-план; * чітке визначення списку тих, кому буде наданий бізнес-план. Потрібно чітко уявляти, чи готується бізнес-план для внутрішнього використання менеджерами підприємства або він призначений для інвесторів, комерційних банків, лізингодателів, венчурних фондів та ін.; * збір інформації, необхідної для написання бізнес-плану. На цьому етапі необхідно виявити джерела інформації, необхідної для розробки бізнес-плану. * вибір структури бізнес-плану і його розробка. Бізнес-план складається з наступних розділів: · короткий опис можливостей підприємства – резюме; · характеристика підприємства; · характеристика продукції (послуг), що виробляється підприємством; · дослідження та аналіз ринків збуту продукції (послуг); · характеристика конкурентного середовища та конкурентні переваги; · план маркетингової діяльності; · план виробничої діяльності підприємства; · організаційний план; · план охорони навколишнього середовища; · фінансовий план та програма інвестицій; · аналіз потенційних ризиків.
Тема лекції: Концептуальні засади та стратегії маркетингу
План лекції:
1.Предпосилкі виникнення маркетингу. Етапи розвитку маркетингу. 2.Сутність маркетингу та його концепції 3.Цілі, завдання, принципи та функції маркетингу 4. Класифікація та види маркетингу. Суб`єкти маркетингу.
Література: 1. Основна: 1.1 Закон України. Про захист інформації в автоматизованих системах: Затверджено 5 лип. 1994 р. // Відомості ВРУ. – 1994.– № 31. – Ст. 286.
1.2 Закон України. Про інформацію: Закон України: Затверджено 2 жовт. 1992 р. // Відомості ВРУ. –1992. – № 48. – Ст. 650.
1.3 Закон України. Про науково-технічну інформацію: Затверджено 25 черв. 1993 р. // Відомості ВРУ. – 1993. – № 33. – Ст. 345.
1.4 Закон України. Про національну програму інформатизації: Затверджено 4 лют. 1998 р. // Уряд. кур'єр.– 1998.–12 берез.
1.5 Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива- СПб.:Наука, 1996.- 590 с.
1.6 Маркетинг: підручник/ В. Руделіус, Л. Мороз, Н. Глинський та ін.; ред. упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 2-е вид. – К.: Навч.-метод. Центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008 . – 580с.
1.7 Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. – М.: Изд. дом “Вильямс”, 2001. – 944 с. 2. Додаткова: 2.1 Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник. - К.: КНЕУ, 2005. -152 с. 2.2 Журнал “Маркетинг та реклама” 2.3 Журнал “Маркетинг в Україні” Читайте також:
|
||||||||
|