МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перспектива трансформації тіньової економіки й подолання її негативних наслідків в Україні.Тіньова економіка як складова частина різних економічних систем. Політика соціального партнерства. Моделі ринкової економіки та переходу до неї: французька, німецька, польська та китайська моделі. Тема №5. Соціальна, економічна роль держави у підтримці демократії. Демократія і забезпечення прав меншості.
1. Дискусії про економічну роль держави в країнах Заходу, економічні свободи й державний контроль. 6. Суб’єкти та функції соціальної політики. 7. Моделі соціальної політики в країнах Заходу. 8. Нація і народ. Різновиди нації та її характеристики. 9. Особливості становлення української нації. Феномен націоналізму. 10. Проблема сумісності націоналізму і демократії. Оперування з багатоманітністю за умов демократії.
Обов’язкова література. 1. Основи демократії / За загальною редакцією проф. Антоніни Колодій. – К., 2002. – С. 511 – 601. 2. Барсукова С. Ю. Коррупция: научные дебаты и российская реальность // Общественные науки и современность. – 2008. – № 5. – C. 36 – 47. 3. Сидоров А.И.Коррупция: и диагноз, и приговор // Социс. – 2008. – №2. 4. Кабанов К.В. Коррупция: общая ситуация и текущие реалии // Общественные науки и современность. – 2011. –№ 5. – С. 34 – 36. 5. Макеєв С., Патракова А. Диференціація і стратифікація населення України за сприйняттям ситуацій нерівності // Соціологія: теорія, методи, маркетинг – 2010. – №4. – С. 85 – 99. 6. Оксамитна С. Інституціональне середовище відтворення соціальної нерівності //Соціологія: теорія, методи, маркетинг – 2010. – №4. – С. 4 – 27. 7. Видоевич З. Социальное неравенство, демократия и развитие // Социс. – 2010. – №2. 8. Кононов І. Ф. Проблемні зони українського націоналізму // Ідеологія українського націоналізму на сучасному етапі розбудови Української держави. Матеріали міжнародної наукової конференції Івано-Франківськ, 12-13 жовтня 2006 р. / Наук. ред. О. М. Сич. – Івано-Франківськ: Місто НВ, 2006. – С. 135-144. 9. Попович В. М. Система соціального захисту населення в світовому і європейському контексті: порівняльний аналіз і перспективи для України // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління: Збірник наукових праць ДонДУУ.. – Донецьк: ДонДУУ, 2013. – С. 70 – 78. 10. Суслова М. Н. Мусульманская община в США: проблемы адаптации // Общественные науки и современность. – 2011. – №6. – С. 123 – 131.
Додаткова література. 1.Арбєніна В.Л. Етносоціологія: Навчальний посібник. – Х.:ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2007. – С. 30-59; 141-170; 227-300. 2.Касьянов Г. Теорії нації та націоналізму. – Київ, 1999. 3.Хайек Ф.А. Познание, конкуренция и свобода. – Москва, 1999. 4.Кожановский А. Н. «Бакский вопрос»: этнический или территориальный // Общественные науки и современность. – 2011. – №6. – С. 110 – 122. 5.Барсукова С.Ю. Неформальная экономика в зеракале идеологий // Полис. – 2003. –№4. – С. 39–49. 6.Щедрина О. В. Возможна ли мультикультурная модель интеграции мигрантов в России. – Социс. – 2004. – № 11. 7.Скоробогатых Н. С. Австралийский мультикультурализм: путь к гражданському согласию или к расколу общества? // Общественные науки и современность. – 2004. – № 1.
Читайте також:
|
||||||||
|