Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Методичні вказівки

до виконання лабораторних робіт

з курсу “Технологія продукції ресторанного

господарства”

(частина 1: Технологія продукції з сировини рослинного походження)

для студентів напряму підготовки 6.140101

«Готельно-ресторанна справа»
денної і заочної форм навчання

 

 

Затверджено

радою спеціальності 7.14010101 та

напрямів підготовки

бакалаврів 6.140101, 6.140103
Протокол № від 2013 р.

 

 

Одеса ОНАХТ 2013


Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу “Технологія продукції ресторанного господарства” (частина 1) для студентів напряму підготовки 6.140101 денної і заочної форм навчання / Укл. К.С. Федосова – Одеса: ОНАХТ, 2013. – 69 с.

 

Укладач: К.С. Федосова, канд. техн. наук, доцент

 

Відповідальна за випуск завідувач кафедри РГС і Т О.В. Дишкантюк,
канд. техн. наук, доцент

 


 

 

 

Програма дисципліни “Технологія продукції ресторанного господарства” розроблена для бакалаврів професійного напряму "Готельно-ресторанна справа". Дисципліна відноситься до циклу фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки і вважається необхідною для вивчення дисциплін "Організація ресторанного господарства", "Барна справа" та інших спеціальних дисциплін.

Мета викладання дисципліни “Технологія продукції ресторанного господарства” полягає в тому, щоб сприяти засвоєнню теоретичних знань із технології виробництва кулінарної та кондитерської продукції.

Завдання вивчення дисципліни “Технологія продукції ресторанного господарства” полягає в формуванні у студентів вмінь та навичок, необхідних для підготовки виробничих процесів у закладах ресторанного господарства, випуску кулінарної продукції та її споживання.

В результаті вивченнядисципліни «Технологія продукції ресторанного господарства» студенти повинні знати: основи технології виробництва кулінарної, кондитерської продукції, напоїв; особливості формування асортименту кулінарної продукції, визначення перспектив його розвитку; особливості технологічного процесу виробництва та реалізації кулінарної та кондитерської продукції з певними властивостями і якістю та вміти: систематизувати окремі стадії технологічного процесу виробництва продуктів харчування; опановувати основи управління технологічними процесами з урахуванням вимог створення продукції високої якості, з певною харчовою і біологічною цінністю; ефективно використовувати вміння і навички в процесі надання послуг харчування різним верствам населення і забезпечення попиту на продукцію ресторанного господарства.

Мета та завдання проведення лабораторних занять дисципліни «Технологія продукції ресторанного господарства» - набуття студентами вміння аналізувати технологічні процеси, закріплення вмінь та навичок виробництва напівфабрикатів та кулінарної продукції, а також дослідження впливу технологічних факторів та функціональних особливостей сировини на якість готової продукції.

В результаті проведення лабораторних занять студенти повинні

Знати:

- особливості технології приготування високоякісної кулінарної продукції з урахуванням функціональних властивостей сировини і змін її основних харчових речовин;

- методики оцінки якості готової продукції при проведенні дегустацій.

Вміти:

- розробляти технологічний план виробництва кулінарної продукції;

- виготовляти кулінарну продукцію різних груп;

- давати органолептичну оцінку якості кулінарної продукції.

 

Змістовий модуль 1

 


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  7. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  8. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  9. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  10. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  11. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок
  12. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа




Переглядів: 599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Первинна обробка овочів. Види ножів та нарізки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.