МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРАРис розсипчастий
Лобіо
Технологічний процес З вечора замочити квасолю. Відварити без солі до готовності на маленькому вогні з закритою кришкою (близько години). Злити воду. У сковороді обсмажити цибулю з морквою. Туди ж висипати мелені горіхи і зелень. Хвилин 5 потримати на вогні під кришкою. Томат розвести в 1,5 склянках води, влити в сковороду і ще 5-10 хв тушкувати. Потім викласти туди ж квасолю і тушкувати ще 10-15 хв. Вичавити часник, посолити і ще пару хвилин потримати під кришкою. Подавати в холодному вигляді. Вареники з начинкою
Технологічний процес
Приготувати тісто як на пасту (див. вар. №2). Розкачати товщиною 3-5 мм, вирізати кружечки та начинити фаршем (три варіанти начинки). Для начинки з картоплі – зварити пюре, змішати зі смаженою цибулею. Для начинки з грибів – обсмажити печериці з цибулею. Для начинки з вишнею - присипати вишню цукром та злити весь сік. Готові вареники класти у киплячу підсолену воду та варити до готовності. Вареники з грибами та картоплею – подавати зі сметаною, шкварками та обсмаженою цибулею. Вареники з вишнями варити до полу готовності у воді, а потім довести до готовності у вишневому сиропі (вишневий сік з консервованих вишень, цукор та вода). Подавати теж зі сметаною та присипати цукром.
Рис розсипчастий
Технологічний процес
Рис ретельно промити у холодній воді до прозорого кольору води (7-10 разів). Підсушити, засипати у казанок, посолити, залити водою (пропорція 1:1,5) та довести до кипіння. Після закипання води закрити кришкою та варити до готовності на малому вогні. Рис неможна мішати! Залишити готовий рис з закритою кришкою на 10-20 хв. Подавати з кусочком вершкового масла. Питання для самоперевірки:
1. Харчова цінність круп, бобових, макаронних виробів. 2. Наведіть асортимент страв і гарнірів з круп. 3. У чому особливості приготування розсипчастих каш з різних 4. Які крупи і з якою метою обсмажують перед варінням? 5. У чому особливості приготування в'язких каш з різних видів круп? 6. У чому особливості приготування рідких каш з різних видів круп? 7. Наведіть асортимент страв з бобових. 8. У чому особливості приготування страв з бобових? 9. Назвіть режими варіння бобових. Від яких факторів залежить тривалість їх теплової обробки? 10. Наведіть асортимент страв з макаронних виробів. 11. У чому особливості приготування страв з макаронних виробів? 12. Особливості відпуску страв з макаронних виробів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|