Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вплив умов закріплення кінців стрижня на значення критичної сили

Формула Ейлера для визначення критичної сили стиснутого стрижня

Припустимо, що під дією сили Р, яка дещо перевищує критичну силу Ркр, стрижень з шарнірно закріпленими кінцями (рис. 4.2, а) трохи зігнувся (рис. 4.2, б).

Найменше значен­ня поздовжньої стискальної критичної сили (Euler load) Ркр, при якому стає можливим поздовжнє згинання

. (4.3)

Рівняння (4.3) є формулою, що вперше була виведена Ейлером.

 

Різні випадки обпирання та навантажування стрижня зводяться до основного випадку введенням у формулу для Ркр так званої зведеної довжини . Це поняття вперше було використано Ф. С. Ясинським.

, (4.4)

де – зведена довжина стрижня; l – фактична довжина стрижня; μ – коефіцієнт зведення довжини.

З формули Ейлера (4.4) випливає, що критичне навантаження залежить від найменшої жорсткості EJmin, довжини стрижня l та коефіцієн­та μ. На рис. 4.3 наведено значення μ для деяких стрижнів, що найбільш часто зустрічаються на практиці.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. V. Закріплення знань
  10. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.




Переглядів: 988

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стійка та нестійка пружна рівновага | Поняття про втрату стійкості при напруженнях, що перевищують границю пропорційності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.