МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИУжченко Д. В. ________________________________ “______”_______________20___ року
[ІТОТТ] . [туризм_11] . [3_3_1] «Музеєзнавство» [ІТОТТ] . [Тур _ЗФН_ ECTS_11] . [3_3_1] «Музеєзнавство» _____________________________________________________ (шифр і назва навчальної дисципліни) напрям підготовки6.140103«Туризм»______________ ______ (шифр і назва напряму підготовки)
інститут, факультет, відділення ІТОТТ______________ (назва інституту, факультету, відділення)
2012 – 2013 рік
Робоча програма «Музеєзнавство» ____ для студентів (назва навчальної дисципліни) за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм» „___” ________, 2012 року. - 8 с.
Розробники:Мальцева Лілія Віталіївна, ст. викладач (вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання)
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри (предметної комісії туризму та готельного господарства Протокол від. “____”________________20__ року № ___
Завідувач кафедри (циклової, предметної комісії)___________ (В.С. Курило) (підпис) (прізвище та ініціали) “_____”___________________ 20___ року
Схвалено методичною комісією вищого навчального закладу за напрямом підготовки (спеціальністю) 6.140103 «Туризм» (шифр, назва)
Протокол від. “____”________________20___ року № ___
Голова Директор ІТОТТ ______________ (Дрель В.Ф.) (підпис) (прізвище та ініціали)
“_____”________________20__ року
Ó Мальцева Л.В., 2012 рік Ó ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012
1. Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної роботи: для денної форми навчання – 64%; для заочної форми навчання – 7,4%
Мета – формування базових знань з основ музеєзнавства, ознайомлення студентів з передумовами виникнення музейної справи як суспільного явища та основними віхами розбудови музеїв, з їх основними видами, типами та профілями, специфікою діяльності
Завдання:ознайомити студентів з передумовами виникнення музеїв та основними віхами їх розбудови; розкрити сучасні підходи до класифікації музеїв та їх типологію; висвітлити основні напрями музейної діяльності
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: передумови виникнення музейної справи, як суспільного явища; основні віхи розбудови музеїв; історичні аспекти розвитку вітчизняної музейної справи; основні типи, види та профілі музеїв; теорії документування та тезаврування; основи практичної діяльності музею
вміти: давати визначення основним поняттям дисципліни; виявляти специфіку розвитку музейної справи в різні періоди історії; наводити приклади видів музеїв за різними класифікаційними ознаками; використовувати різні джерела інформації з музеєзнавства.
3. Програма навчальної дисципліни Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|