Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний авіаційний університет

Кафедра журналістики

 

АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ

 

 

Навчально-методичний комплекс

 

Напрям підготовки 0302 Журналістика

Спеціальність 6.030200 Журналістика

 

 

Київ-2009

 

Укладач Г.І. Назаренко

Рецензент Г.П. Кривошея

 

Затверджено на засіданні науково-методично-редакційної ради Інституту міжнародних відносин НАУ

 

АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ. Навчально-методичний комплекс / Уклад. Г.І. Назаренко. – К.: НАУ, 2009. – 24 с.

 

 

Містить основний зміст навчальної дисципліни, плани семінарських занять, перелік основних понять і термінів до кожного заняття, теми рефератів, завдання для самостійної роботи, питання для самоконтролю, рекомендовану літературу, орієнтовні питання до заліку.

Призначений для студентів факультету міжнародної інформації і права спеціальності 6.030200 „журналістика”.

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ

 

Курс «Аналітичні жанри» займає одне з центральних місць у фаховій підготовці журналіста. Мета його викладання – забезпечити єдність теоретичної і практичної підготовки студента, оволодіння ним навичками роботи над матеріалами аналітичних жанрів, зокрема, особлива увага приділяється методиці підготовки їх до друку, передачі в ефірі, появи в Інтернеті.

Завданням навчальної дисципліни є залучення студентів до творчої роботи і сприяння засвоєнню ними методів збору, відбору, систематизації, аналізу інформаційного матеріалу.

Для успішного засвоєння навчального матеріалу під час вивчення дисципліни передбачено проведення лекційних занять, практичних занять у вигляді редакційної літучки, виконання самостійних творчих, пошукових та аналітичних робіт. Курс має дати студентам систематизовані знання щодо місця аналітичних жанрів у жанровій системі матеріалів преси, радіо, телебачення та методики їх підготовки. Однак вивчення курсу спрямоване, перш за все, на оволодіння практичними навичками організації та підготовки до друку, передачі в ефірі аналітичних матеріалів.

 

В результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

знати:

- визначення аналітичних жанрів журналістики;

- історію жанрів, етимологію термінів;

- види аналітичних жанрів, особливості кожного з них;

- основні жанрові вимоги, позитивні характеристики і типові недоліки жанрових різновидів журналістської аналітики;

- порядок роботи журналіста щодо визначення теми, накопичення та систематизації фактологічного матеріалу, написання та літературного опрацювання тексту.

вміти:

- визначати актуальні проблеми, шляхи їх вирішення в матеріалах аналітичних жанрів;

- вести роботу щодо організації, оцінки, систематизації, узагальнення фактологічного матеріалу;

- надавати практичну допомогу авторському активу у підготовці матеріалів аналітичних жанрів;

- орієнтуватись у жанровій палітрі аналітики газетного або журнального номера, теле- чи радіопрограми, Інтернет-видання;

- відбирати найкращі зразки для жанрового досьє;

- аналізувати прорахунки й недоліки у журналістській роботі по втіленню жанрових форм, відзначати авторські знахідки й нові модифікації аналітичних матеріалів.

 

 


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГД як галузь економічної науки
  3. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  4. Аграрні закони України
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  8. Адміністрація Президента України
  9. Адреси бібліотек України
  10. Акти Верховної Ради України
  11. Акти Кабінету Міністрів України
  12. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 28. Гарантії прав і законних інтересів працівників музеїв | І найпоширеніший жанр аналітики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.