МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИНаціональний авіаційний університет Кафедра журналістики
АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ
Навчально-методичний комплекс
Напрям підготовки 0302 Журналістика Спеціальність 6.030200 Журналістика
Київ-2009
Укладач Г.І. Назаренко Рецензент Г.П. Кривошея
Затверджено на засіданні науково-методично-редакційної ради Інституту міжнародних відносин НАУ
АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ. Навчально-методичний комплекс / Уклад. Г.І. Назаренко. – К.: НАУ, 2009. – 24 с.
Містить основний зміст навчальної дисципліни, плани семінарських занять, перелік основних понять і термінів до кожного заняття, теми рефератів, завдання для самостійної роботи, питання для самоконтролю, рекомендовану літературу, орієнтовні питання до заліку. Призначений для студентів факультету міжнародної інформації і права спеціальності 6.030200 „журналістика”.
МЕТА І ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
Курс «Аналітичні жанри» займає одне з центральних місць у фаховій підготовці журналіста. Мета його викладання – забезпечити єдність теоретичної і практичної підготовки студента, оволодіння ним навичками роботи над матеріалами аналітичних жанрів, зокрема, особлива увага приділяється методиці підготовки їх до друку, передачі в ефірі, появи в Інтернеті. Завданням навчальної дисципліни є залучення студентів до творчої роботи і сприяння засвоєнню ними методів збору, відбору, систематизації, аналізу інформаційного матеріалу. Для успішного засвоєння навчального матеріалу під час вивчення дисципліни передбачено проведення лекційних занять, практичних занять у вигляді редакційної літучки, виконання самостійних творчих, пошукових та аналітичних робіт. Курс має дати студентам систематизовані знання щодо місця аналітичних жанрів у жанровій системі матеріалів преси, радіо, телебачення та методики їх підготовки. Однак вивчення курсу спрямоване, перш за все, на оволодіння практичними навичками організації та підготовки до друку, передачі в ефірі аналітичних матеріалів.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні: знати: - визначення аналітичних жанрів журналістики; - історію жанрів, етимологію термінів; - види аналітичних жанрів, особливості кожного з них; - основні жанрові вимоги, позитивні характеристики і типові недоліки жанрових різновидів журналістської аналітики; - порядок роботи журналіста щодо визначення теми, накопичення та систематизації фактологічного матеріалу, написання та літературного опрацювання тексту. вміти: - визначати актуальні проблеми, шляхи їх вирішення в матеріалах аналітичних жанрів; - вести роботу щодо організації, оцінки, систематизації, узагальнення фактологічного матеріалу; - надавати практичну допомогу авторському активу у підготовці матеріалів аналітичних жанрів; - орієнтуватись у жанровій палітрі аналітики газетного або журнального номера, теле- чи радіопрограми, Інтернет-видання; - відбирати найкращі зразки для жанрового досьє; - аналізувати прорахунки й недоліки у журналістській роботі по втіленню жанрових форм, відзначати авторські знахідки й нові модифікації аналітичних матеріалів.
Читайте також:
|
||||||||
|