Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Типи уроків фізичної культури

За характером змісту
Предметні Комплексні
  У змісті основної частини предметних уроків передбачається навчальний матеріал з одного розділу програми (легкоатлетичні, гімнастичні вправи тощо). Методика їх проведення наближається до методики тренувальних занять із відповідного виду спорту. У молодших класах предметні уроки проводяться тільки з лижної підготовки і плавання, оскільки матеріал цих розділів програми погано поєднується із вправами інших розділів.     Комплексні уроки передбачають включення матеріалу з різних розділів програми. Ці уроки це не застосовуються належним чином, що пояснюється низкою причин: -труднощами в організації і методиці їх проведення; труднощами у доборі матеріалу, організації його взаємодії; -структурою діючої шкільної програми, матеріал якої викладено за видами спорту; -пропагандою предметних уроків через методичні рекомендації, наукові дослідження; -підміною процесу фізичного виховання процесом вузької фізичної підготовки. Комплексний урок – це цілісне, логічно завершене заняття, яке в системі зв’язане з попередніми і наступними уроками, на кожному я яких вирішуються конкретні завдання в чотирьох напрямках: засвоєння знань, оволодіння руховими діями; виховання вмінь самостійно займатись ,удосконалення фізичних якостей.
Залежно від поставлених педагогічних завдань
Вступні уроки   Вступні уроки проводяться на початку навчального року, чверті або перед вивченням матеріалу нових розділів програм (плавання, лижна підготовка). На вступному уроці вчитель проводить бесіду – ознайомлює учнів із завданнями і змістом уроків на навчальний рік або чверть, а також з вимогами, що ставляться до уроків (порядок приходу на урок, поведінка, одяг, взуття та ін.). Бесіда має бути виразною і викликати у дітей інтерес до занять фізичною культурою. Вступний урок, як правило, починається в класі, а продовжується в спортзалі, на майданчику чи іншому місці, де заплановано провести його практичну частину. 1 клас, 1 урок. Завдання: 1) ознайомити із змістом занять фізичною культурою і вимогами до їх організації; 2) розучити комплекс вправ фізкультурної хвилинки; 3) ознайомити з шикуванням у шеренгу за зростом.   Підготовча частина: 1. Ознайомлення з учнями. 2. Бесіда про завдання предмета «Фізична культура», про роль занять фізичною культурою для всебічного розвитку і зміцнення здоров’я, про правила поведінки на уроках і спортивну форму. 3. Розучування комплексу вправ фізкультхвилинки. 4. Організований перехід на майданчик. Основна частина. 1. Ознайомлення учнів із шикуванням у шеренгу за зростом. 2. Ігри, що знайомі дітям. Заключна частина. 1. Шикування парами і організований перехід до класу. 2. Підбиття підсумків уроку. 3.Домашнє завдання: виконувати комплекс вправ фізкультхвилинки, підготувати спортивну форму для уроків фізичної культури. 4. Організований перехід до роздягалень.
Уроки ознайомлення з новим матеріалом   Можуть бути поодиничними з кожного виду фізичних вправ, тому що на наступних уроках діти виконуватимуть вже знайомі вправи. Особливістю таких уроків є розучування нових вправ у кожній частині уроку (матеріал має бути цікавий, який легко сприймається і засвоюється) 2 клас. Завдання: ознайомити учнів: 1) з формою та змістом рапорту; 2) з технікою метання тенісного м’яча; 3) з грою «Білі ведмеді». Підготовча частина: 1. Шикування в шеренгу. 2.Ознайомлення із завданням уроку. 3. Ознайомлення з формою та змістом рапорту. 4. Повороти на місці направо, наліво, кругом. 5. Ходьба в обхід майданчика. 6. Перешикування в колону по чотири. 7. Загальнорозвивальні вправи. Основна частина. 1. Метання тенісного м’яча стоячи боком до напрямку метання. 2. Гра «Білі ведмеді». Заключна частина. 1. Ходьба в колону по одному з виконанням вправ у русі. 2. Ходьба з уповільненням темпу. 3. Підбиття підсумків уроку. 4. Домашнє завдання: а)вивчити форму та зміст рапорту; б)імітувати метання тенісного м’яча стоячи боком до напрямку метання; в)метання тенісного м’яча на дальність. 5. Організований перехід до роздягалень.
Уроки повторення та удосконалення пройденого матеріалу сприяють удосконаленню техніки виконання тих або інших вправ шкільної програми, формують правильні рухові навички. На уроці використовують лише ті вправи, які були вивчені на минулих уроках.
У школі найчастіше проводять уроки мішаного типу, де поряд з вивченням нового матеріалу учні вдосконалюють техніку виконання прав і рухових дій, що вивчались раніше. Спочатку вивчається новий матеріал, а потім удосконалюють вивчений раніше.
Контрольні уроки Проводять як після вивчення певної вправи, так і після проходження розділу програми в цілому, наприклад лижної підготовки. На цих уроках після прийняття на оцінку навчальних нормативів програм можна проводити удосконалення вивчених раніше вправ. Під час проведення контрольних уроків не рекомендується проводити будь-які вимірювання (довжини стрибків, результатів метань та ін..), що забирає багато часу. Місця перевірки вмінь та навичок учнів треба завчасно підготувати і розмітити для прийняття навчальних нормативів. Перевірку слід провести оперативно протягом одного уроку. 3 клас Завдання: прийняття на оцінку навчальний нормативів з акробатики; удосконалювати техніку виконання «моста» і «напівшпагату»; лазіння по гімнастичній стінці; розвивати спритність під час гри «Квач, ноги від землі». Підготовча частина. 1.Шикування в шеренгу. 2. Рапорт. 3. Привітання. 4. Ознайомлення учнів із завданням уроку. 5. Повороти на місці (3-4 рази). 6. Вихід із строю і повернення в стрій (3-4 рази). 7. Ходьба, біг (1,5 хв.) 8. Перешикування в колону по чотири для повторення вправ із скакалкою. Основна частина. 1. Прийняття на оцінку навчальних нормативів з акробатики. 2 «Міст», «напівшпагат». 3. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові (1540-200 г). 4 Гра «Квач, ноги від землі». Заключна частина. 1. Шикування в колону по одному. 2. Ходьба з різними положеннями рук (уперед, угору, в сторони, за голову). 3. Виставлення оцінок за виконання навчального нормативу з акробатики. 4. Підбиття підсумків уроку. 5. Домашнє завдання: повторити вправи з вантажем на голові (150-200 г.) – ходьба, присідання, повороти, рівновага на одній нозі, стійна на колонах. 6. Організований перехід до роздягалень.
Підсумкові уроки проводяться в кінці кожної чверті і навчального року: на них підбивають підсумки виконаної роботи і визначають завдання на час канікули. Головна увага приділяється самостійним заняттям, виконанню режиму дня, заняттям у спортивних гуртках та секціях. Учитель дає поради учням щодо навчання плаванню і фізичних вправ у міських таборах.
       

Читайте також:

  1. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  2. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  3. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  4. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  5. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  6. Атрибутивні ознаки і властивості культури
  7. Братства та їх роль в розвитку української культури.
  8. Варни і касти, їх роль у розвитку культури. Поширення буддизму та джайнізму.
  9. Вибір слова – основа культури мовлення
  10. Визнання фізичної особи безвісно відсутньою. Визнання громадянина померлим.
  11. Визначення фізичної особи безвісно відсутньою та оголошення її померлою.
  12. Вимоги до уроків навчання орфографії




Переглядів: 9688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце уроку ФК серед інших форм фізичного виховання. | Пам'ятайте: на формальну поста­новку завдання учні відповідають формальним ставленням до уроку!!!

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.