Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місце уроку ФК серед інших форм фізичного виховання.

Оперативна мета – оволодіння конкретними вправами на протязі серії уроків або навчальної чверті (навчитися стрибати в довжину, кидати м’ячик тощо).

Тактична мета (мета кожного навчального року) – є опанування матеріалу, передбаченого програмою відповідного класу.

Основна: Шиян, 8-89

Література

Додаткова:

Визначення понять:

Мета фізичного виховання школярів – до закінчення шкільного курсу навчання сформувати вміння управляти життєво необхідними руховими діями в різних умовах діяльності та виховати потребу до систематичних занять фізичними вправами протягом усього життя (стратегічна мета).

Урок як форма занять формувався і вдосконалювався протягом століть. Фізичне виховання дітей і молоді організовується з метою підготовки підростаючих поколінь до майбутньої творчої життєдіяльності.

Педагогічний процес фізичного виховання здійснюється через різноманітні форми занять, на яких учні оволодівають предметом фізичної культури, роблячи його своїм надбанням, формуючи і збагачуючи особисту фізичну культуру.

Урок ФК є такою формою занять, якою охоплюються в обов’язковому порядку всі учні школи. Проводяться вони з постійним складом учнів даного класу. Це дозволяє краще організовувати і проводити заняття, враховуючи конкретні умови і фізичну підготовку учнів.

Уроки ФК проводяться по чіткому розкладу у певні дні і години тижня. Вони забезпечують систематичне вивчення того мінімуму знань і навичок, які передбачені програмою і складають основу для всебічного фізичного виховання учнів.

Форми занять фізичними вправами в школі різні, але всі вони направлені на фізичний розвиток дитини. Основна форма занять – урок фізичної культури.

 

2. Характерні ознаки та вимоги до уроку фізичної культури

Ознаки Вимоги
Постійний склад учнів; клас – дитячий колектив, приблизно однорідний щодо віку, рівня фізичної підготовленості, стану здоров’я. Це зумовлює чітку організацію вихованців, можливість реалізувати вимоги, стабільність навантаження тощо   *обов'язковою умовою ефективності є досягнення оптимальної рухо­вої активності всіх учнів протягом усього уроку;   *мати правильну методичну побудову, що враховує фізичні розвиток і підготовленість учнів та всебічно впливає на гармонійний фізичний розвиток дітей;  
  Відповідність навчального матеріалу програмі з фізичної культури для учнів початкових класів та календарним планам, що забезпечує зв’язок та наступність уроків і дає змогу поступово розв’язувати завдання, поставлені на плановий період *містити певні загальні завдання, виконання яких забезпечується всім процесом навчання і серіями уроків, а також завдання, що вирішуються на кожному конкретному уроці; *мати чітке і конкретне формулювання завдань;   *уроки фізичної культури повинні забезпечити безперервність (перма­нентність) процесу фізичного виховання (принцип перманент­ного навчання і виховання, стосовно фізичного виховання означає, що процес активної участі у фізичній культурі не повинен закінчуватися чи переривати­ся на будь-якому етапі онтогенезу людини; теоретична, методична та психологічна підготовка підростаючих поколінь до пожиттєвої участі у фізичній рекреації);   *мати цілісну будову, але бути тісно пов'язаний із попередніми і наступни­ми, утворюючи систему уроків Вивчаючи новий матеріал, систематично повторюйте і закріплюйте раніше вивчене, готуйтесь до засвоєння наступно­го
  Застосування різних методів навчання, виховання та організації учнів, перевірки й оцінювання навчально-виховного процесу *містити цікаві для дітей методи навчання і організації, що спонукали б до активної діяльності; *різноманітність діяльності учнів, за­собів, методів і прийомів, що використовуються вчителем; *на кожному уроці треба забезпечити функціонування системи контро­лю та оцінки знань, умінь і навичок учнів (у кожній частині уроку;. *мати чітке визначення домашніх завдань; *поєднувати показ і пояснення вправ з практичним виконанням їх учнями
  Сталий розклад занять, що забезпечує найсприятливі умови для розв’язання завдань фізичного виховання школярів, систематичність діяльності і відпочинку *правильно поєднуватись з іншими уроками у розкладі навчального дня;   *сучасний урок відрізняється організацією самостійної навчальної діяльності учнів. Учитель послідовно озброює їх уміннями і навичками навчальної роботи, прийомами самоосвіти, самооцінки і самоконтролю, домагається формування культури рухів, виховуючи тим самим потребу до систематичних занять фізичними вправами;  
  Провідна роль учителя, який організовує і спрямовує навчально-виховний процес * учитель повинен забезпечити високий оздоровчий та виховний ефект кожного уроку через зв'язок предмета з життям своїх учнів (сьогодні й у майбутньому). Тому для сучасного уроку характерне комплексне плану­вання і вирішення завдань щодо формування знань і практичних навичок, виховання моральних якостей особи, розвитку інтелекту, волі, емоцій, фізич­них здібностей учнів, їх оздоровлення; *інтелектуалізація (в широкому й розумінні) як впливом на самоусвідом­лення учнем власних фізичних потреб і можливостей тісно пов'язане поняття гуманізації і демократизації процесу фізичного виховання. Останні передбачають свідому участь учня в педагогічному процесі як його суб'єкта, співучасть у проектуванні цього процесу та співвідповідальність за його ре­зультати

Читайте також:

  1. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  4. IV. Підсумок уроку
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. VI. Середня кишка
  9. VII. Підсумки уроку
  10. VIІ. Підсумок уроку
  11. VІ Середня хронологічна
  12. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.




Переглядів: 1194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Типи уроків фізичної культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.